Στ: Αστην να φύγει εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι εδώ.
Στελ: Δεν νομίζω. Εξάλλου έχω στο νου μου κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Σήκωσε το όπλο του και σημάδεψε τον Διογένη.
Στελ: Ας ξεκινήσουμε με εσένα. Υπάρχει κάτι που θες να της πεις ή να μιλήσω εγώ?
Δι: Ότι και αν έχεις στο μυαλό σου βγαλτο.
Στελ: Πολύ καλά. Έλενα τελείωσες τη σχολή με 9, όχι με την αξία σου όμως. Ο γέρος σου λαδωνε τους καθηγητές όσο ήταν στο εξωτερικό.
Ελ: Τι συμβαίνει?
Ψέλλισε. Δεν μπορούσε να συνειδητοποιησει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Άκουγε προτάσεις που ενώ δεν θα έπρεπε να πιστεύει ένιωθε ότι ήταν αλήθεια. Αμφισβητουσε τις ικανότητες της, για πρώτη φορά, την στιγμή που τις χρειάζεται περισσότερο.Δι: Έλενα μην πιστεψεις λέξη από όσα σου λέει. Προσπαθεί να με βλάψει μέσα από εσένα, δεν το βλέπεις!?
Στελ: Σκέψου. Μου φαίνεσαι έξυπνη κοπέλα. Πως πέρασες όλα τα μαθήματα με την πρώτη φορά ενώ όλοι οι άλλοι αγκωμαχουσαν? Τι παραπάνω είχες?
Ελ: Δεν...δεν ξέρω.
Στελ: Είχες κάτι ξεχωριστό. Τα φράγκα, αυτά που μου έκλεψε.
Δι: Ότι έκανα το έκανα χωρίς εσένα.
Στελ: Καμιά δουλειά δεν έκλεισες χωρίς εμένα. Πόσες φορές χρειάστηκε να σου στείλω άντρες μου να προσέχουν το τομάρι σου? Τόσους εχθρούς έχεις Ιωάννου. Τι να πας από το δικό μου τι από των άλλων...
Στ: Τι ακριβώς ζητάς Στέλιο, μίλα ανοιχτά. Γιατί την έφερες εδώ?
Στελ: Γιατί είναι η στιγμή των αποκαλύψεων Στέφανε και είναι κρίμα να χάσει κάτι τέτοιο. Αλλά που είχα μείνει...
Ο Στέφανος κρατούσε μια απόσταση ασφαλείας. Ήταν προφανές ότι μεταξύ τους υπήρχε και κάτι προσωπικό εκτός από τη δουλειά και ότι η Έλενα σχετίζεται άμεσα με αυτό. Οι βαριές ανάσες του Διογένη καθώς και οι θανατηφόρες του ματιές μαρτυρουσαν ότι κάτι πολύ σημαντικό δεν έπρεπε να ειπωθεί μπροστά της. Από όσο ήξερε τον Στέλιο όμως δεν θα δισταζε. Γι' αυτό και έπρεπε να είναι κοντά της, για να την πάρει από εκεί.
Στελ: Τίποτα από την ψεύτικη ζωή σου δεν είναι αλήθεια. Ακόμα και η δουλειά σου. Όλα στημένα ήταν, ακόμα και ο Φωτιάδης στο κόλπο.
Δι: Σκασε.
Στελ: Δεν θα μπορούσε να αρνηθεί ούτως ή άλλως. 700.000 είναι πολλά λεφτά και το μόνο που είχε να κάνει ήταν να δεχτεί στο γραφείο την άσχετη δικηγόρο. Καλά τα λέω Διογένη?
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomanceH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...