Όταν έφτασε σπίτι της,φόρεσε μπιτζάμες και άραξε στο καναπέ. Περνούσαν οι ώρες , το ζάπινκ την κούρασε και η Μαρίζα ακόμα δεν είχε τηλεφωνήσει. Ξάπλωσε,έκλεισε τα μάτια της και αμέσως χάθηκε στις σκέψεις της. Το πρόσωπο του.Δεν είχε ξαναδεί πιο όμορφα μάτια ενώ το χαμόγελο του.Αυτό το χαμόγελο προκαλεί ζημιές. Σίγουρα είναι πιο όμορφος χωρίς πουκάμισο,σκέφτηκε και ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη της. Κρίμα που δεν μπόρεσε να του δώσει το κινητό της ή έστω να της δώσει αυτός το δικό του. Το κουδούνι την επενέφερε στη πραγματικότητα. Σηκώθηκε απρόθυμα και πήγε να ανοίξει. Η Μαρίζα μπούκαρε.
Μα: Νόμιζα πως δεν θα ανοίξεις ποτέ! Η μέρα μου είναι ήδη αρκετά χάλια, το αφεντικό μου με περιορίζει στις κουτσομπολίστικες στήλες, προορίζομαι για κάτι περισσότερο δεν νομίζεις; Επίσης έχω χάσει το κινητό μου ,έψαξα παντού και στο γραφείο και στο σπίτι. Το αυτοκίνητο μου κλάταρε και είναι στο συνεργείο και...όσον αφορά το αγόρι μου...
Ελ: Μαρίζα ανασούλες.
Είπε και κάθισε δίπλα της.Μα: Ο Σταύρος με απατάει.
Ελ: Δεν θα στο έκανε ποτέ αυτο ρε Μαρίζα!
Μα: Δεν κάνω υποθέσεις ,σου λέω τον είδα!
Ελ: Δεν το πιστεύω!
Μα: Πρόβλημα σου.Θελω 2 πράγματα.Παγωτό και ταινία.
Ελ: Έχω ότι χρειάζεσαι.
Παρακολοθούσαν την ταινία προσηλωμένες και απολαμβάναν το παγωτό τους μέχρι το τέλος της. Όταν τελείωσε πήγαν και ξάπλωσαν.
Μα: Με την καμία δεν γίνονται όλα όπως στις ταινίες.
Ελ: Μμμ ναι...Την επόμενη θες να δούμε καμία περιπέτεια;
Μα: Πως σου 'ρθε;
Ελ: Μου το πρότεινε ένα παιδί στο βιντεοκλάμπ.
Μα: Ωραίο παιδί; Είπε και ανασηκώθηκε να στηριχτεί στον αγκώνα της για να την βλέπει καλύτερα.
Ελ: Χάρμα!! Πρόσθεσε και άλλαξε πλευρό
Μα: Έλενα! Μην διανοηθείς να μην ολοκληρώσεις...Έλενα!
Ελ: Καληνύχτα Μαρίζα...
Το πρωί σηκώθηκε με δυσκολία ,είχαν κοιμηθεί αργά χθες. Γύρισε και δεν είδε πουθενά την Μαρίζα. Κοίταξε την ωρα. Μα φύσικα και θα είχε φύγει έχει πάει ήδη 8. Ετοιμάστηκε γρήγορα και πήγε στη κουζίνα,η Μαρίζα είχε φτιάξει καφέ και της είχε γράψει και ένα σημείωμα.
" Στις 2 θα περάσω απο το γραφείο ,θα πάμε για φαγητό, έχεις πολλά να μου πεις"
Χαμογέλασε, πιο τρελή πεθαίνεις ψιθύρησε και έβαλε καφέ στο φλιτζάνι της.
Έφτασε αργοπορημένη στο γραφείο ,σπάνια αργούσε και όταν το έκανε θα ήταν για σοβαρό λόγο.Ελ: Βάσια καλημέρα , έχω πολύ δουλειά και πρέπει να φύγω στις 2, μην μου περάσεις κανένα τηλεφώνημα εκτός και αν είναι ο κ.Διαμαντόπουλος
Βα: Μάλιστα.Απάντησε η κοπέλα πληκτρολογόντας στον υπολογιστή.
Δεν είχε χρόνο για χάσιμο,ξεκίνησε να μελετάει τα χαρτιά για την υπόθεση της και να σημειώνει τα σημαντικότερα.
Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο, αρχικά το αγνόησε βλέποντας όμως οτι η Βάσια δεν είχε πρόθεση να απαντήσει το σήκωσε.Ελ: Δικηγορικό γραφείο παρακαλώ.
#: Έλενα εσύ είσαι;Ρώτησε η ανδρική φωνή.
Ελ: Ναι, ποιός είναι; Συνέχισε να τοποθετεί τα έγγραφα που ήταν πανω στο γραφείο της.
#: Ο Νίκος είμαι Έλενα...
Πάγωσε. Τον είχε ξεχάσει , δεν μπορεί με το έτσι θέλω να της τηλεφωνεί, του το ξεκαθάρησε.
Ελ: Τι θες έχω δουλειά. Του είπε ξερά και φανερά εκνευρισμένη.
Νι: Πρέπει να σου μιλήσω είναι σημαντικό. Επέμενε.
Ελ: Λυπάμαι δεν έχω χρόνο. Του το έκλεισε.
Κόπανε!Ψιθύρησε.Ναι...Ήταν ο πρώην.
Της είχε φερθεί σκάρτα αλλά ποτέ δεν την πόνεσε αρκετά για να κλάψει για αυτόν. Τον είχε ξεγράψει τότε που της είπε οτι κουράστηκε να έρχεται πάντα δεύτερος, μετά την δουλειά της.Τότε που έφυγε και δεν της άφησε περιθώρια να αντιδράσει. Τότε που απλά κουράστηκε....Η μάλλον καλύτερα βαρέθηκε. Όχι δεν θα έπεφτε ξανά σε αυτόν. Χτύπησε η πόρτα και μπήκε ένας ψηλός και στητός άνδρας, τον αναγνώρησε αμέσως.Ηταν ο Ζήσης , ο συνάδελφος που την υποστήριζε στις αποφάσεις της και την εμπιστεύονταν με τις δικές του, ο μέντορας της.
Παντρεύτηκε πρόσφατα και έφυγε για τον μήνα του μέλιτος με την γυναίκα του, την Ελευθερία.Ελ: Ζήση! Πότε ήρθες;
Ο άνδρας την πλησίασε και την αγκάλιασε.Ζη: Χθες γυρίσαμε.Ηταν το καλύτερο ταξίδι που έχω πάει αν και δεν μπορούσα να μην σκέφτομαι την δουλειά. Είπε ενθουσιασμένος.
Ελ: Έχεις πάει και πολλά εσύ. Τον πείραξε.
Πώς και απο δω;Ζη: Ήρθα να σε δω, να δω και πως τα πας με την υπόθεση. Θα ήθελα να το συζητήσουμε αλλα βιάζομαι εχω αφήσει εκκρεμότητες.
Ελ: Μη σκας, το έχω υπο έλεγχο.
Ο Ζήσης έφυγε απο το δωμάτιο και η Έλενα γύρισε ξανά στη δουλειά. Στις 2 πέρασε η Μαρίζα και πήγαν για φαγητό, εκεί μίλησαν για τον Στέφανο, για τον Ζήση αλλά κυρίως για τον Νίκο. Η Μαρίζα με την σειρά της της είπε για τα κατορθώματα του Σταύρου, για τα μηνήματα στο κινητό του και ακόμα οτι τον σπίτωσε η καινούρια.
Η Έλενα γύρισε σπίτι εξαντλημένη και πήγε για μπάνιο. Μολις βγηκε απο το μπανιο χτύπησε το κουδούνι. Αρπαξε το μπουρνούζι της και πήγε να ανοίξει ενώ τα μαλλιά της ακόμα έσταζαν.Ελ: Στέφανε;
Γούρλωσε τα μάτια της και το σαγόνι της έφτασε το πάτωμα.Δέχομαι ιδέες και οποιοδήποτε σχόλιο έχετε που θα με βοηθήσει να βελτιωθώ.
Πάντως ο Στέφος μέχρι στιγμής είναι κύριος.
ESTÁS LEYENDO
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomanceH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...