κεφάλαιο 17

6.7K 479 1
                                    

Το αυτοκίνητο διέσχισε το δρομάκι έξω από την λιτή μονοκατοικία.
Οι δύο τους κουβάλησαν τους σάκους μέχρι την είσοδο του σπιτιού.
Μόλις πέρασαν το κατώφλι η μητέρα της ξεπρόβαλε από την κουζίνα κρατώντας μια πετσέτα, σκούπισε τα χέρια της και αγκάλιασε τη κόρη της.

Χρ: Πώς ήταν το ταξίδι σας?

Ελ: Κουραστικό.

Το βλέμμα της έπεσε στον Στέφανο και τα μάτια της μητέρας της ακολούθησαν. Το χαμόγελο της έσβησε όταν συνάντησε τα μάτια του.

Στ: Στέφανος, χαίρομαι που σας γνωρίζω.
Είπε δίνοντας της το χέρι του.

Χρ: Χριστίνα. Ώστε εσυ είσαι με την κόρη μου...

Στ: Μάλιστα.

Χρ: Έχουμε συναντηθεί ξανά?

Η ερώτηση απευθύνονταν στο παρελθόν. Αρκετά χρόνια πριν όταν ούτε ο ίδιος μπορούσε να θυμηθεί. Τάραξε τον εσωτερικό του κόσμο. Δεν θα μπορούσε να ξέρει. Το παρελθόν του είναι σκοτεινό και καλά θαμμένο και κάνεις δε θα μπορούσε να ξέρει.
Έκρυψε αυτή την εσωτερική σύγχυση, όπως πολύ καλά ξέρει να κάνει, πίσω από τη μάσκα που ο ίδιος είχε δημιουργήσει.

Στ: Θα το θυμόμουν.

Ελ: Πεινάω σαν λύκος, τι καλό έχεις κάνει?

Ακούστηκε η φωνή της από την κουζίνα.

Σύντομα επικράτησε το ίδιο ζεστό κλίμα με πριν. Η Έλενα άφησε τα πράγματα στο παλιό της δωμάτιο και κατέβηκε στη τραπεζαρία όπου η συζήτηση είχε ήδη ξεκινήσει.

Χρ: Και μόνο στο εξωτερικό?

Στ: Μόνο... Οι επιχειρήσεις σας?

Χρ: Ο αδερφός μου είναι υπεύθυνος. Έχει εξαπλωθεί στη κεντρική Ευρώπη καθώς και σε επιλεγμενες πόλεις τις ανατολής.

Στ: Σημαντική επέκταση...Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τον αδερφό σου.

Χρ: Πρέπει κάποια στιγμή.

Κοίταξε τη κόρη της, που είχε πάρει θέση δίπλα από εκείνον, και παρατήρησε την μικρή σπιθαμή ευτυχίας που καθρεφτιζονταν τα μάτια της. Θυμήθηκε τον εαυτό της χρόνια πριν, όταν πρωτογνωρισε τον πατέρα της Έλενας. Ένιωθε πολλά τότε. Εκείνος ήταν δύσκολος άνθρωπος, πάντα ήθελε ολα να γίνονται με τον τρόπο του, αυστηρός κάποιες φορές αλλά υπομονετικος με την οικογένεια του. Μπορεί να είχε χαθεί αλλά ένα κομμάτι του είχε ριζώσει μέσα της προκαλώντας της πόνο τις μοναχικές νύχτες που το μυαλό αποφασίζει να γυρνάει στο παρελθόν.Αξαφνα έπιασε τη καρδία της από έναν βαθύ πόνο στο στήθος.

Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant