κεφάλαιο 13

6.9K 518 2
                                    

Ελ: Δεν έχεις ιδέα πόσο με βοήθησες.

Είχε! Αυτή ήταν η δουλειά του. Και αυτός άνθρωπος της νύχτας ήταν. Ήξερε πολύ καλά τέτοια γεγονότα, τα ζούσε καθημερινά. Το συγκεκριμένο όμως το ήξερε για διαφορετικούς λόγους.
Εκείνη στην αγκαλιά του. Σκεφτόταν συνεχώς αυτό που της είπε. Της έδωσε λύση στο αναπάντητο ερώτημα της Γιατί? ...Αξαφνα πάγωσε. Δημιουργηθηκε ένα καινούργιο ερώτημα. Πως ήξερε το όνομα του Νίκου? αυτή δεν το ανέφερε ποτέ.

Τραβήχτηκε απότομα και τον κάρφωσε με τα μάτια της.

Ελ: Πώς ξέρεις για τον Νίκο?

Στ : Πριν λίγο-

Ελ : Το όνομα του...Πως το ξέρεις?
Δεν έπαιρνε το ανήσυχο βλέμμα της από πάνω του και αυτός σαν να ξέρει τι εννοεί έμοιαζε ανεπηρεαστος. Δεν ήταν όμως. Παρασύρθηκε και είπε περισσότερα από όσα έπρεπε.

Στ : Το ανέφερες πριν.

Ελ: Όχι δεν το ανέφερα.

Στ: Έλενα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να το ξέρω.
Για μια στιγμή σκέφτηκε πως όντως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ξέρει. Εκείνος το κατάλαβε και αμέσως την πλησίασε.

Στ : Μου το είπες νωρίτερα μωρό μου. Ίσως δεν το θυμάσαι...

Ελ : Μάλλον έχεις δίκιο...Συγνώμη.
Μπερδεμένη παραιτήθηκε από τη προσπάθεια της να αποδείξει το αντίθετο. Πως μπόρεσε να πιστέψει πως εκείνος της έκρυβε περισσότερα? Πως θα μπορούσε άλλωστε...

Στ : Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγγνώμη. Το ξέρω πως η παρουσία μου σε αποσυγκεντρωνει,αλλά να ξεχνάς?...

Της ξέφυγε ένα πνιχτο γέλιο.
Ελ: Η παρουσία σου μου κάνει περισσότερα από όσα φαντάζεσαι.
Είπε και του χαρησε ένα πεταχτο φιλί.

Στ : Τότε μπορούμε να βρεθούμε και μετά τη δουλειά σου. Αν έχεις ακόμα...
Κοίταξε ενστικτωδως το ρολόι στο αριστερό της χέρι. Είχε αργήσει.

Ελ : Για το καλό σου ελπίζω να έχω...

Άρπαξε γρήγορα τη τσάντα που ήταν παρατημένη στο καναπέ. Φόρεσε βιαστικά τα τακούνια της και λίγο πριν κλείσει τη πόρτα πίσω της...

Ελ: Θα σε πάρω.

Στ : Θα περιμένω.

Και έτσι έμεινε ξανά μόνος στο μετρημένο και ξένο για αυτόν σπίτι του. Καλύτερα έτσι. Πριν πει ξανά πράγματα που υποτίθεται πως δεν γνωρίζει. Η αλήθεια ήταν πως δεν του είπε εκείνη το όνομα του Νίκου. Το ήξερε. Ήξερε και τον πραγματικό δολοφόνο και το σχέδιο του, είχε αποκαλύψει ήδη αρκετά στην Έλενα και πλέον είχε πάρει μέρος σε μια υπόθεση που δεν τον αφορά. Δεν είχε μετανιώσει. Ήταν σίγουρος πως ότι και να συμβεί δεν θα καταφέρει να φτάσει στον υπεύθυνο όσο καλή δικηγόρος και να είναι. Αυτό που δεν ήξερε όμως είναι πως η Έλενα γνώριζε αρκετά και θα έβρισκε τον μπάρμαν...Πάση θυσία.

Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σουTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon