Ο Στέφανος επιτάχυνε και χαλάρωσε στη θέση του. Άφησε την Έλενα στο σπίτι, ήταν ασφαλής και για κάθε ενδεχόμενο είχε αφήσει το δεύτερο όπλο σε κοινή θέα. Αν συνέβαινε το παραμικρό θα μπορούσε να προστατευτεί, της έμαθε πως το χρησιμοποιουν. Έπρεπε να καθαρίσει το μυαλό του όμως. Πήγαινε να συναντήσει τον ίδιο το διαολο και πρέπει να τα περιμένει όλα, να μην ανησυχεί για την ασφάλεια της. Έπιασε το μόνο εργαλείο προστασίας του στην εσωτερική τσέπη του παλτό και γέμισε τα πνευμόνια του αέρα. Ήταν γεμάτο. Το είχε χρησιμοποιησει χιλιάδες φορές. Είναι ο πιο κατάλληλος. Μετα από διαδρομή περίπου μιας ώρας έφτασε έξω από μια αποθήκη. Γύρω υπήρχαν μόνο αγριοχορτα και απόλυτη σιωπή. Ναι, ήταν το καλύτερο μέρος να πεθάνει κάποιος. Πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του και το χαμόγελο του έφτασε μέχρι και τα μάτια του. Τον πέρασε για πρωτάρη ή όντως ήθελε να πιστέψει ότι δεν θα έφερνε τους άντρες του? Ο Στέλιος σίγουρα κάτι σχεδίαζε. Αφού οπλισε το όπλο του το έβαλε πίσω στη θέση του και με σταθερά βήματα πέρασε μέσα από τα χόρτα για να φτάσει στην είσοδο. Δεν ένιωθε φόβο. Ούτε στο ελάχιστο. Ένιωθε σιγουριά.
Πέρασε από έναν σκοτεινό διάδρομο και ανέβηκε τις σκάλες στο τέλος του. Άνοιξε την πόρτα που οδηγούσε στην οροφή και είδε τους δύο άντρες να στέκονται αντικριστά. Τα βλέμματα τους στράφηκαν πάνω του, η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη.Στ: Άργησα?
Στελ: Πάνω στην ώρα για το πάρτι.
Πλησίασε και στάθηκε δίπλα στον Διογένη κρατώντας το βλέμμα του πάνω στον Στέλιο.
Στ: Ήξερες ότι θα είμαι και εγώ.
Στέλ: Δεν αμφέβαλλα ούτε στιγμή. Απλά δεν πίστευα πόσο μακριά θα φτάσεις για αυτήν την γυναίκα και πόσο ηλίθια θα συμπεριφερθεις εξαιτίας της.
Δι: Άσε την κόρη μου έξω από αυτό Στέλιο. Είμαστε εδώ για κάποιο λόγο. Είμαι πρόθυμος να κάνω ανακωχή.
Το γέλιο του Στέλιου γέμισε τη σιωπή. Ήταν ένα γέλιο δυσπιστίας, σαν να είχε ακούσει κάτι πραγματικά απίστευτο από το στόμα του.
Στελ: Δεν με ξέρεις καθόλου τελικά. Τι μπορεί να θέλω εκτός από το να σε σκοτώσω για όσα μου στερησες?
Δι: Τίποτα. Δεν μπορείς να μου κάνεις όμως και κάτι. Έχω βγάλει χιλιάδες αντίγραφα από στοιχεία που σε ενοχοποιουν και τα έχω μοιράσει σε δικούς μου. Αν μου συμβεί το οτιδήποτε όλα θα βγουν στο φως.
Στελ: Πάλι με υποτιμάς Διογένη. Νομίζεις ότι δεν το προβλεψα? Γι' αυτό με ενδιαφέρει η κόρη σου. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε ετοιμάζεται να πληρώσει τα λάθη σου.
ESTÁS LEYENDO
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomanceH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...