Η Έλενα πλησίασε δειλά την πόρτα και κόλλησε το σώμα της πάνω της.
Μα: Μην ανοιξεις!
Ψιθύρισε αγχωμενα και έβαλε ένα μαξιλάρι μπροστά της.Ελ: Και αν είναι η κ.Παναγιωτα?
Μα: Και αν είναι αυτός που θέλει να με σκοτώσει!? Αυτός είναι το νιώθω!! Αν ανοίξεις δεν θα σου ξαναμιλήσω, να το ξες.
Το κουδούνι χτύπησε άλλες δύο φορές. Όποιος και αν ήταν επέμενε.
Μα: Πες μου έναν λόγο που δεν κοιτάς απ' το ματάκι.
Ακούστηκε πάλι το ψιθυρισμα της πάνω από τον ώμο της Έλενας.Ελ: Γιατί θα το καταλάβουν.
Μα: Που το ξέρεις ότι είναι πολλοί?
Ελ: Μαρίζα δεν είναι ώρα για πλάκα.
Μα: Ποιος σου είπε ότι κάνω πλάκα!?
Η Έλενα ξεφυσηξε και άνοιξε απότομα την πόρτα με αποτέλεσμα η Μαρίζα να πεταχτεί πίσω από τον καναπέ και η ίδια βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Δημήτρη που έμοιαζε ανακουφισμενος βλέποντας την.
Ελ: Δεν έχεις ιδέα πόσο μας τρομαξες.
Δη: Έχεις παρέα?
Ρώτησε λίγο πιο απότομα.Η Μαρίζα ξεπρόβαλε έβαλε το μαξιλάρι στη θέση του ύστερα χαμογέλασε ντροπιασμενα και κοίταξε την Έλενα παρακλητικα.
Μα: Ο κύριος?
Ελ: Δημήτρη από εδώ η φίλη μου Μαρίζα. Ο Δημήτρης είναι ένας φίλος του Στέφανου.
Μα: Τι...και συ δολοφόνος?
Οι λέξεις βγήκαν πιο γρήγορα από ότι ήθελε αλλά ποιος δεν θα την δικαιολογουσε? Ο φόβος είχε επιδράσει πάνω της.Ο Δημήτρης κοίταξε ερωτηματικά την Έλενα και πήρε ένα καθησυχαστικο χαμόγελο.
Δη: Όχι ακριβώς...Μα: Ωραία γιατί είναι να τους φοβάσαι αυτούς αλλά τι λέω εσύ έχεις έναν. Τουλάχιστον δεμένος είναι?
Η Έλενα αιφνιδιαστικε από την αντίδραση της και την κάρφωσε με ένα βλέμμα "τολμα να συνεχίσεις και θα φέρω εγώ τον Στέλιο".Ήταν αρκετό για να την κάνει να σκάσει. Κοίταξε τον Δημήτρη που για πρώτη φορά δεν ήξερε αν έπρεπε να απαντήσει στην ερώτηση και του τράβηξε την προσοχή.
Ελ: Πώς και από εδώ?
Δη: Ήρθα να σου μιλήσω για δύο πράγματα.
Ελ: Κάτσε. Η Μαρίζα ξέρει σχεδόν τα πάντα οπότε-
Μα: Τι εννοείς ΣΧΕΔΌΝ τα πάντα!?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomansaH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...