Δη: Λίγο ακόμα και θα έφευγα. Νόμιζα ότι δεν μπορείτε να βγείτε.
Φώναξε ο Δημήτρης όταν τους είδε να έρχονται. Το σπίτι όσο απομακρυσμενο και να είναι δεν μπορεί να θεωρηθεί ασφαλές.
Στ: Της μάθαινα να κρατάει όπλο.
Του είπε και τον βοήθησε να κουβαλήσει τις σακούλες με τα ψώνια.
Η Έλενα απλώς γύρισε τα μάτια της. Ευχήθηκε να μην χρειαστεί να το ακουμπήσει ξανά.Όταν η Έλενα τακτοποιουσε τα πράγματα στα ντουλάπια ο Στέφανος και ο Δημήτρης ήταν έξω και μιλούσαν. Έριχνε ματιές από το παράθυρο και έβλεπε, τα πρόσωπα τους ήταν σοβαρά αλλά για μια στιγμή το πρόσωπο του Δημήτρη σκληρυνε, έλεγαν κάτι που δεν του άρεσε. Δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο πειρασμό να κρυφακουσει, ούτως ή άλλως ο Στέφανος δεν θα της έλεγε τίποτα. Βγήκε στην αυλή και πλησίασε αρκετά ώστε να ακούει και να μην την βλέπουν.
Δη: Πρέπει να την πάρεις από εδώ.
Στ: Εμένα κυνηγάει Δημήτρη.
Δη: Δεν θα το αφήσει έτσι. Είναι ο λόγος που τα παρατησες όλα.
Στ: Δεν τα παράτησα! Θα επιστρέψω.
Από τη φράση του και μόνο ένιωσε πως χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της. Δεν ήθελε να ακούσει αλλα. Έκανε ένα βήμα πίσω και έπεσε σε μια καρέκλα, την κατάλαβαν. Πήγε μέσα και έκανε πως τακτοποιει και τα τελευταία ψώνια.
Όταν μπήκε ο Στέφανος στηρίχτηκε στο κούφωμα της πόρτας και την παρατηρούσε.Στ: Ήσουν έξω?
Ελ: Ναι, αλλά δεν είναι αυτό που σε απασχολεί, σωστά? Θες να μάθεις αν άκουσα τι είπατε.
Στ: Άκουσες?
Ελ: Κάθε λέξη.
Στηρίχτηκε στο τραπέζι και περίμενε να δει τι θα της πει. Αν θα δικαιολογηθει ή αν θα επιβεβαιώσει τη συζήτηση τους. Εκείνος όμως είχε σκύψει και σκεφτόταν.Στ: Οπότε τώρα ξέρεις τι θα γίνει μετά.
Έξαλλη πήγε και στάθηκε μπροστά του. Τον έκανε να την κοιτάξει στα μάτια και τα μάτια της πετούσαν φλόγες.
Ελ: Πότε θα το έλεγες? Πες μου! Πότε θα μου έλεγες "Σορι Έλενα αλλά ξύπνησα το πρωί και αποφάσισα να συνεχίσω να δουλεύω για τον Στέλιο, ξες αυτόν που θέλει να σε σκοτώσει".
Στ: Ποιος σου είπε ότι θα δουλέψω για αυτόν?
Ελ: Εσύ!
Στ: Είπα ότι δεν θα σταματήσω αυτό που κάνω. Όχι ότι θα γυρίσω σε αυτόν.
STAI LEGGENDO
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
Storie d'amoreH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...