Začala rýchlejšie dýchať a Lucy ju s úsmevom na tvári pozorovala. Bolo pre ňu vtipné sledovať ako z ničoho nič začala Monique doslova panikáriť. Ruku položila na jen rameno a zahľadela sa jej do očí.
,, Zazrela si ducha, že takto panikáriš?" spýtala sa jej s úsmevom. Monique sa do očí hrnuli slzy. Snažila sa poprieť čo videla, ale nedokázala samu seba oklamať.
,, Čo sa deje?" Lucy z tváre opadol úsmev a nahodila vážny výraz. Monique sa zhlboka nadýchla.
,, J-ja myslím, že som zahliadla môjho ochrancu," snažila sa zo seba vykoktať.
,, Robíš si srandu?! Kde?" Lucy sa začala rozhliadať a Monique ukázala smerom, kde ešte stále stál Martin a obzeral sa.
,, No do rit-" Lucy to nestihla dopovedať a Monique ju tiahla preč od neho. Zastavili sa na konci chodby, kde už nebolo toľko študentov. Pustila Lucy a oprela sa o stenu.
,, Videla si ten náramok?" Monique sa spýtala Lucy. Hlavu si oprela o stenu a zatvorila oči.
,, Videla. Hneď mi bolo jasné, že to nie je len obyčajný náramok. Vyžarovalo z neho niečo ako..."
,, Mágia?" skočila jej do reči Monique. Lucy nič nepovedala a začala sa prechádzať.
,, Veď to je skvelé nie?" Lucy sa snažila zasmiať, aby odľahčila situáciu, ale Monique to vôbec nepomohlo. Po tomto šoku nebola vôbec pripravená niečo povedať, preto sledovala Lucy, ktorá zrazu zastala a otočila sa jej smerom.
,, Miluješ ho?" spýtala sa jej Lucy.
Monique bola touto otázkou zarazená. Túto otázku si už niekoľko krát opakovala v hlave. Nezmohla sa niečo povedať, preto prikývla.
,, Tak to bude problém,"
,, Jasné, že to bude problém! Nemôžem ísť za ním a povedať mu o schopnosti, ktorú mám a k tomu ešte aj to, že je môj ochranca! Nemôžem a nedokážem mu to povedať," chytila ju panika vďaka ktorej kričala na celú chodbu, ale hneď sa stíšila, keď sa pár ľudí otočilo.
,, Nemôžeš to pred ním tajiť. Potrebuješ ho," zasyčala na ňu Lucy.
,, Ja viem. Ale ako mu to mám povedať? Veď mám schopnosť, ktorú nevidíš každý deň,"
,, Raz mu to musíš povedať, pretože ak na to príde sám, bude to horšie," povedala Lucy. Monique vedela, že má pravdu, ale nedokázala mu to povedať hneď teraz. Musí si nechať aspoň nejaký čas na premyslenie. Ak sa nezmýlila a Martin je naozaj jej strážča, pár dní môže počkať než mu to povie.
...
Martin bol v škole celý bez seba. Po chodbách hľadal Monique. keď ju zazrel utekala od neho preč azazrel už len jej hnedé vlasy. Od rána sa snažil dať dole ten náramok, ktorý sa u neho ukázal, keď sa mu sníval sen s divnou ženou. Bolo to tak živé, že na malú chvíľku aj uveril, že ju má chrániť.
Mal pocit, že musí ísť za Monique. Netušil čo ho tak k nej ťahalo, ale bolo to niečo viac než kedykoľvek predtým. Náramok sa snažil skryť rukávom svojho dlhého svetra.
Každou chvíľou sa okolo seba obzeral, pretože jeho inštinkt hovoril, že všade navôkol číha nebezpečenstvo. Cesta cez dav ľudí nebola o nič lepšia a aj celý deň v škole bol oveľa tažší, pretože mal pocit, že ho niekto sleduje.
Domov sa vrátil čím skôr a hneď sa aj zatvoril v izbe. Sadol si na stoličku a zapozeral sa na ruku. Znova chytil náramok do ruky a všetkou silou ho začal ťahať. Ale nepodarilo sa mu to. Náramok ostal na mieste a nezdalo sa, že sa mu ho nejako podarí dať dole.
Po celý čas myslel na Monique a neustále si v hlave prehrával chvíľku, kedy od neho odchádzala. Musel priznať, že to bola divná chvíľka.
Postavil sa zo stoličky a zvalil sa na posteľ. Myslel si, že na chvíľku zatvorí oči a oddýchne si od tohto blázniveho sveta, ale nakoniec zaspal.
Lúka okolo neho sa rozprestierala až po hory, ktoré siahali do obrovskej výšky a aj keď stál strašne ďaleko videl, že na ich vrchu sa nachádza sneh. Všade navôkol bolo všetko zelené. Mal pocit, že sa začala práve jar. Otočil sa a za sebou uvidel jazero. Obrovské jazero pri ktorom nevidel jeho koniec. Pripomenulo mu to leto. Bola to naozaj krásna predstava. Okolo jazera sa nachádzal les, ktorý mal rôzne farby typické pre jeseň.
Mal pocit, že v tejto krajine chce ostať navždy. Sadol si do vysokej trávy a obdivoval krásu okolo seba.
,, Je to moje obľúbene miesto," ozval sa za ním ženský hlas. Martin sa prudko otočil a uvidel ženu, ktorá sa k nemu prihovárala už predtým. Bol šokovaný.
Žena si sadla vedľa neho a on si ju mohol oveľa lepšie obzrieť. Jej strieborné vlasy sa vôbec nezmenili, možno získali pár centimetrov. Videl ju bez rozmazanej tváre a musel priznať, že bola naozaj krásna. Vyžarovalo z nej len šťastie, láska a dôvera.
,, Povedala som ti, aby si ju ochraňoval," povedala a pritom sa neprestala pozerať na jazero.
,, Ale pred čím? A čo ma znamenať toto?" zvihol ruku a ukázal jej náramok.
,, Vďaka tomuto náramku si ťa našla,"
,, O čom to hovoríte?"
,, Už predtým som ti povedala, že budeš jej ochranca, ale ona si ťa musí nájsť,"
,, Ak som ochranca tak predčím ju mám chrániť?"
,, Pred sebou samou,"
,, Počkajte. Hovoríte stále o Monique?"
,, Samozrejme. Je to výnimočné dievča s výnimočnou schopnosťou. Medzi svojimi stestrami je najsilnejšia, preto tu hrozí aj väčšie nebezpečenstvo a pre teba je to aj ťažšia úloha,"
,, O akej schopnosti tu hovoríte?"
,, Možno mi neveríš, ale ten náramok hovorí za všetko. Ak si ho nedokážeš dať dole, znamená to len jediné. Všade navôkol pôsobia sily, ktorým obyčajný človek nedokáže rozumieť. Ale ty už medzi nich nepatríš, pretože si ťa vybralo jej srdce," Martin nerozumel ničomu, čo tá žena povedala. Zrazu sa postavila a odkráčala mu z dohľadu.
Trhnutím sa prebudil a posadil sa na posteli. Bol to znova živý sen, ale tentoraz sa lepšie zapozeral na náramok. Ako kúzlo sa na ňom zabrazilo modré svetielko, ktoré začalo postupne slabnúť až do stavu, kedy úplne zmizlo a zostalo po ňom len malý obrázok niečoho čo pripomínalo vločku.
Okamžite sa postavil z postele a rozbehol sa dole schodmi. Rýchlo sa obul a obliekol kabát. Aj keď si bol istý, že bude pred ňou vyzerať ako blázon, bol odhodlaný podstúpiť riziko. Potrebuje vysvetlenie aj keď by to znamenalo priamu cestu do blázinca.
Ahojte. Takže nová časť je tu a aj keď je nudnejšia dúfam, že sa vám páčila a napíšate mi názor. Takže čo si myslíte o Martinovi? Získa to vysvetlenie aj keď Monique na prezradenie svojho tajomstva ešte nie je pripravená? A je tu ešte jedna otázka :) chceli by ste aj 2. sériu? Ďakujem, že to čítate, ste úžsaní. Ďalšiu časť očakávajte čoskoro :)
YOU ARE READING
frozen [sk] [dokončené]
FantasyMonique má nezvyčajný dar vďaka ktorému je výnimočná. Najbližšia rodina a okolie ani len netušia s čím žije celé tie roky. Neverí, že ju dokážu pochopiť, budú sa jej báť a uväznia ju. Ale nič netrvá večne a aj jej tajomstvo sa časom odhalí. 27.8.201...