Vi har engelsk nu, vi har fået en ny lære. Så lige nu venter vi på at han kommer. Så kommer der endelig en ind. Men det er en pige?
"Hej allesammen jeres nye lære kunne ikke komme idag. Desværre, så idag er jeg jeres vikar!" Siger hun.
En rækker hånden op.
"Hvad heder du?" Spørger han med sin skingre stemme, han har store runde briller og en ternet trøje på.
Så skriver hun: mrs. Clara.Efter timen går jeg ned med mine bøger i skabet. Jeg tager min taske og begynder at gå hjem, så kommer Stephanie, den populære drama Queen.
Hun skubber til mig så jeg falder, så begynder hun at grine.
"Taber!!" Siger hun og går.
Så kommer Cody for at hjælpe mig op.
"Er du okay?"
"Ja jeg har det fint"
Han begynder så at kysser mig, eller han prøver men jeg skubber ham væk.
"Hvad fuck laver du!?"
"Jeg troede jeg godt måtte"~Cody's synsvinkel~
Hvad! Jeg kan få alle de piger jeg vil ha! Hvorfor kan jeg ikke få hende?
Det gør bare sådan at jeg ville havde hende mere! Og så ham idioten Noah! Han kan jo bare sno hende om sin lille finger eller omvendt nu når jeg rænker mig om.~Zendaya's synsvinkel~
Jeg løber og har tørre i øjnene.
Jeg kommer hjem. Og gå op på mit værelse. Jeg går ud på badeværelset og fjerner den løbene mascara. Og lægger nyt på. Jeg får neden under og tager en banan, der jeg havde spist den smed jeg den bare over skulderen i håb om at ramme skralde spanden.
Så kommer min mor og skælder mig ud fordi jeg bare smider bananen på gulvet jeg prøver at forklare men vi råber af hindanden, jeg går uden for, og det er mørkt. Jeg har tænkt mig at går hen på en lille bar/cafe. Jeg sætter mig ned og ved siden af mig ser jeg Cody?
"Hej?" Siger undrende.
Det er først der han lægger mærke til mig. Typisk ham.
"Hej" det er bare et hurtigt og ligeglad hej. Vi sider i noget tid og siger ingenting.
"Hvad så!" Kommer det fra mig. What!
"Hvad så? Hvad så? Ja der er ikke så meget andet end en pige er røvsyg, som går ud med en dreng der heder Noah EN STOR IDIOT VED NAVN NOAH!" Råber han næsten.
Jeg tysser på ham.
"For det 1. Jeg er ikke røvsyg!" Sagde jeg og fortsatte i en hård tone. "Og for det 2. Går jeg ikke UD med Noah" jeg begyndte at halveråbe. "Og for det 3. Sp kalde Noah en står idiot" jeg sad helt oppe i fjæset på ham nu. Han kiggede bare på mig.~Cody's synsvinkel~
Efter noget tid havde vi drukket nogle øl, i tavshed. Så rejste jeg mig og gik.
Jeg åbnede døren og gik ud på gaden, efter jeg havde gået i noget tid høre jeg Zendaya komme løbene efter mig.
"Cody vent!" Jeg stoppede op og vendte mig om så jeg kunne se Zendaya.
"Hvad?" Siger jeg ireteret.
"Jeg elsker dig!" Siger hun.
"Hvad?" Spørger jeg selvom jeg godt hørte hvad hun sagde.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...