Fakers?

697 33 2
                                    

"Mit navn er Mathias, og det er Ezra" han peger på ham ved siden af, han har lyst hår og har et sødt smil, jeg kigger på hans mave. Wow! Den er virkelig... WOW!
"Luk munden" hvisker Clara pludselig til mig, og det er først nu jeg ligger mærke til at jeg står og stiger, og kæben er røget ned. Jeg lukker munden, Ezra griner lidt så jeg rødmer.
"Har i brug for et lift?" Spørger Mathias, og kigger på os.
"Jep" siger jeg. Og kigger på Clara.
Folk kigger lidt når vi går igennem byen, to piger med alt for store bluser på og to drenge i bar lækker mave! Ej tag dig lige sammen Zendaya!
Endelig når vi til bilen. Vi sætter os ind og køre hjem, eller... hjem til dem?
"Hvad skal vi her?" Spørger Clara lidt undrende. De sætter sig om på bagsædet og har en klud i hånden.
"I virker som meget søde piger" siger Ezra, og kigger på os.
"Men altså" fortsætter Mathias. Jeg kigger undrende fra den ene til den anden. Jeg har et gæt på hvad de vil gøre, men det er jo ikke sikkert... vel?
"Hvad vil i med os?" Spørger jeg så hårdt jeg kan i den her situation.
"Noget vi har fået besked på fra en ven" siger Mathias. De tager kludene og holder den op foran min mund. Clara hun bliver så forskrækket at hun stønner efter vejret. Men jeg holder vejret. Jeg lader som om jeg er faldet i søvn. Jeg har set det i en film en gan så jeg ved hvad men skal gøre.
"Sover de?" Spørger Ezra.
"Det tror jeg" siger Mathias.
De bærer os ud af bilen.
Jeg gør mig tung, så Mathias taber mig. Jeg rejser mug sparker ham og skubber til Ezra så han falder, jeg tager Clara, og løber med hende i armene, men de haller ind på mig, de slår mig ned jeg falder slår hovedet og alt bliver sort.

Maybe us?Where stories live. Discover now