The mud fight

839 39 0
                                    

Jeg har sider i hullet i nogen timer, og pludselig høre jeg en komme.
Jeg presser mig ind mod væggen af jord, jeg kan høre fod trinene nærme sig, så kan jeg høre personen stopper op, og jeg gætter på det et lige foran hullet for nu kan jeg se et ansigt. Til min store overraskelse er det Cody.
"Hej" siger Cody.
"Hej" siger jeg og smiler skævt
"Hvad laver du her? Jeg troede du ville vente på mig!" Siger han.
"Ja men, Niall, Harry, Louis og Liam kom og tog mig!" Siger jeg vredt.
"Det så jeg godt, så jeg løb efter bilen, men kom meget senere" sagde han og kløede sig i nakken.
"Kan du hjælpe mig op?" Spørger jeg lidt irriteret. Jeg rækker hånden op og Cody tager fat i den og hiver mig op, han giver nogen støn fra sig.
"Er jeg så tung?" Spørger jeg.
Han begynder at grine så meget at han slipper min hånd så jeg ryger pladask ned i mudderet.
"CODY!" Siger jeg surt.
"Ja?"
"Hjælp mig op!" Siger jeg.
Jeg rækker ham hånden og han tager imod, men jeg hiver ham med ned i hullet. Og nu sider Cody nede i mudret.
"Zendaya!" Siger han og tager en hånd fuld mudder og smider den lige i hovedet på mig.
"Cody!" Siger jeg og tager også en håndfuld mudder og smider den lige i Cody's hår. Og langsomt opstod en mudder krig.
Efter en halv times tid, var vi helt mudret til.
"Hjælp mig op!" Siger Cody efter noget tid, og jeg kigger bare på ham.
"Hvordan. Spørger jeg.
"Lig dig på fire!" Siger han og jeg gør selvfølgelig som han siger. Jeg ligger mig på fire og må løfte hovedet. Han stolte sig op på mig og kunne lige kravle op. Han rakte mig hånden og trak mig op.
"Nu er vi oppe! Hvad så nu?" Spørger jeg og kigger på Cody.
"Vi kan jo prøve at finde ud!" Siger han og ser på mig, jeg rynker brynene.
"Finde ud? Jeg troede du viste hvor vi skulle gå hen!"
"Jeg holdt bare øje med bilen!"
Jeg giver et stort suk fra mig.
Jeg ser træt ud, mit hår er mudret helt til, min kjole er også fuld af mudder og min marskere er løbet ned af min kinder, Cody ser heller ikke for godt ud, hans hvide trøje er fuld af mudder og hans bukser er totalt brune, og det skal lige siges at de var røde.
Cody trækker sig ind til mig.
"Vi skal nok finde ud" siger han, og kysser mig blidt på munden.

Maybe us?Where stories live. Discover now