The idiot!

698 34 0
                                    

Cody stod bare og kiggede på os, Clara så på mig.
"Hvem... er det!" Spørger hun.
"Øhm....æhh" stammer jeg.
Jeg tog hurtigt kjolen på. Det samme gjorde Clara, Cody gik hen mod os.
"Hvem har vi her?" Spørger han og kigger på Clara.
"Cody! Smut!" Siger jeg irriteret. Clara kigger på mig.
"Kender du ham?" Spørger hun.
Jeg nikker stille på hovedet og hun giver et kæmpe suk.
"Må jeg?" Spørger hun og kigger på mig og derefter på Cody's skinneben.
"Slå dig løs!" Siger jeg. Clara parker Cody lige over skinnebenet, han giver et stort av fra sig. Clara og jeg løber, vi løber så stærkt vi kan. Men Cody er for hurtigt, vi drejer ind under en slags bro, med Cody lige i hælene. Vi vi står i en blind gyde, vi vender os om, Cody står lige foran os.
"Når, når, når!" Siger han. Vi presser ps helt op mod væggen.
"Drenge! Kom her!" Råber han, og efter lidt tid står luckas og liam ved hans side, de står bare, indtil Cody siger:
"Tag dem!" Drengen går hen og tager fat i mig og Clara. Jeg vrider mig for at prøve og kommer fri. Cody går først hen til Clara, han tager hendes bluse af, og så hendes bukser, så Clara står kun i under tøj.
"Det burde alle kunne se" siger Cody og smiler klamt. Cody går så hen til mig.
Jeg sparker ud efter ham, men jeg rammer fandme ikke.
"Fuck!" Siger jeg for mig selv.
"Zendaya, stædige Zendaya" siger han. Han gør det samme med mig som han gjorde med Clara. Han tagervires tøj og løber med liam og luckas lige i hælene.
"FUCK!" Råber Clara. Jeg kigger på hende, vi står der i noget tid.
"Hvad fuck skal vi gøre?" Siger jeg.
"Vent!" Siger Clara, jeg kigger undrende på hende.
"Vi har stadig det andet tøj!" Fortsætter hun, jeg kigger hurtigt ned i min taske.
"FUCK! De har også taget det tøj!" Siger jeg irriteret. Clara sukker.
Jeg kigger rundt, jeg lister mig lidt ud af tunellen. Der er ikke nogen så jeg går videre med Clara lige i hældende. Pludselig er der nogen drenge der kommer, de ser på mig og Clara.
"Hvad så?" Siger den ene.
"Mangler i tøj?" Siger den anden. Jeg nikker det samme gør Clara, de tager deres T-shirts af og giver os dem, jeg tager den hurtigt på.
"Tak" siger jeg.
"Hvad hedder i?" Spørger Clara.

Maybe us?Where stories live. Discover now