Vi sidder igen i vente værelset, og venter på at Clara kommer ud. Jeg vipper op og ned med mine knæ.
"Vil du løbe lidt om kamp" spørger Sara. Og rejser sig op.
"Okay" siger jeg lidt forvirret.
Vi stiller os klar på gangen.
"3...2" Ezra tæller ned men bliver afbrudt af Nicole.
"Må jeg være med?" Spørger hun og bider sig i læben.
"Jaja, kom bare!" Siger Sara og små griner, af Nicole.
"Hvad med dit ben?" Spørger Ezra.
"Jeg løber bare som jeg kan!" Svare Nicole selvsikkert.
"1..." starter Ezra, "2...3" der bliver stille, "NUU" halv siger halv råber Ezra.
Vi drøner ned af gangen, eller... Sara og jeg gør, Nicole er langt bagud, jeg smågriner lidt af hende. Sara ligger sig i spidsen med mig lige i hælende.
Jeg kan høre hendes åndedrag, det lyder som om hun har svært ved at trække vejret.
"Er du okay" spørger jeg.
"N-N-ej" svare hun, og falder om.
Jeg stopper op. Jeg mærker på hendes puls, hjertet slår langsommere og langsommere, til sidst kan jeg slet ikke mærke pulsen.
"HJÆLP!" Råber jeg så højt jeg kan, "hun trækker ikke vejret!" Forsætter jeg, en sygeplejerske kommer hen til mig og råber et eller andet, en masse mennesker kommer hen til os, de løfter Sara op på en båre og løber afsted, jeg løber efter.
"Hvad sker der" hulker jeg.
"Hvis skal havde hende til at trække vejret igen, så hun skal havde stød" forklare han, jeg stopper op, og ser dem låne ind i et rum.
"Der stødes!" Bliver der råbt, jeg går stille hen mod rummet. Står der lidt, og løber så ud på toilettet.
Der går et stykke tid før jeg kommer ud igen, og der jeg gør, står Cody, og kigger på mig.
"Jeg så du løb her ud" siger han med sin rolige stemme. Jeg nikker og snøfter.
"Hvad laver du her" spørger jeg.
"Jeg... jeg besøgte min mor" siger ham og jeg kan se at en tåre løber ned af hans kind.
"Er du okay" spørger jeg.
Han nikker og kigger på mig igen.
"Hvorfor er du her" spørger han.
"På grund af, Clara" siger jeg, "og Sara faldt om..." fortsætter jeg, men stopper der jeg får en knude i halsen. Jeg begynder at græde, og tårnene løber om kap ned af mine kinder. Cody trækker mig ind i et langt kærligt kram.
Jeg smiler til ham.
"Tak"
VOUS LISEZ
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...