Cody stop the kiss

406 25 4
                                    

Han små griner. Jeg ånder lettet ud.
"Jeg troede lige du ville blive vred" siger jeg lettet.
"Na! Der ville jeg ikke" siger han, "det var jo bare er uheld"
"Ja" siger jeg, "det var det"
Jeg går forbi og videre ud i haven. Jeg går i mine egne tanker men bliver straks afbrudt, af en pige.
"Hej" siger hun, hun har en meget piger lys stemme.
"Hej" spørger jeg.
"Har du set Harry? Du ved ham der spillede" spørger hun.
"Ja han er lige" jeg kigger mig lidt omkring. Pludselig kan jeg mærke nogen står bag mig. Jeg vender mig hurtigt om. Det Harry.
"Lige der" slutter jeg min sætning. Han kigger på mig og smiler. Pigen løber over til Harry. Hun er ligesom alle andre fans. Tror jeg. Hun græder af glæde, krammer ham. Og så videre. Jeg himler med øjnene og går videre.
"Zendaya, Zendaya" jeg kan høre folk råber mit navn. Jeg går hen til en der står blandt publikum.
"Hvad skal jeg" Spørger jeg.
"Vi vil havde di skal op, at synge" siger hun. Jeg ser inderligt på hende. Det ene øjeblik står jeg på jorden det næste øjeblik bliver jeg båret af publikum. Kort tid efter står jeg på scenen.
"Æh" siger jeg forvirret. Da jeg pludselig høre en melodi jeg kender.
Det er 'Girl on fire' en sang jeg lærte udenad for lang tid siden. Jeg begynder at synge. Først er jeg meget nervøs, men hurtigt begynder jeg at ku' lide det. Jeg bliver ved med at synge, indtil musikken stopper. Endnu en bekendt melodi spiller i højtalerne, nemlig, 'kiss you' jeg begynder lige så stille. Jeg høre pludselig en anden stemme der også synger. Jeg vender mig om, og ser Harry. Vi synger. Jeg tror det lyder godt for publikum hujer.
"And let me kiss you" slutter Harry sangen. Vi kigger hindanden dybt i øjnene. Han læner sig ind for at kysser mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
"STOP" høre jeg en råbe. Jeg drejer hovedet og ser direkte over på Cody.

Maybe us?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang