Jeg vågner af at Cody hvisker i mit øre.
"Godmorgen smukke" hvisker han.
"Godmorgen" siger jeg og smiler.
"Har du sovet godt?" Spørger han.
"Hmm, jeg skal lige på toilettet" siger jeg, rejser mig op fra sengen og går id på toilettet, da jeg ser at jeg stadig har tøj på, jeg ryster lidt på hovedet af mig selv, og sætter mig så på toilettet, da jeg høre nogen kommer ind af min dør... jeg kan høre at det ikke er min mor... det er drenge? Og lige der da jeg høre den irske accent... ved jeg at det er Niall. Jeg skynder mig at blive færdig, jeg vasker mine hænder, og går ind på mit værelse, hvor jeg så ser Harry og Niall. Jeg vidste godt Niall var der men... ikke Harry.
"Hey smukke" siger Harry. Niall puffer til ham, Cody rejser sig fra sengen og stiller sig ved siden af mig.
"Bare rolig jeg klare den!" Hvisker jeg til Cody som venter i noget tid.
"Okay, så smutter jeg over til mig" siger han og går ud på min altan og hopper over på sin egen.
"Hej!" Siger jeg lidt oppe at køre.
Harry griner lidt, og kigger rundt.
"Vil du med ud og køre lidt?" Spørger Niall så.
"Ja! Hvor skal vi hen?" Spørger jeg.
"Vi køre hjem til os, og så kan vi se en gyser film?" Spørger Harry.
Det var lidt uhyggeligt, det var som om de havde øvet deres replikker derhjemme, jeg fik kuldegysninger af at tænke på det.
"Ja, det kan vi godt" siger jeg og smiler, jeg går ud og rer mit hår og børster mine tænder. Vi går uden for og sætter os ind i bilen, bilen er rød, og har ikke noget tag. De to forreste sæder hænger sammen. Jeg sidder foran, Niall køre og Harry bagi. Jeg læner mig stille op af Niall. Han kigger på mig, jeg smiler lidt, og kigger så ud af vinduet.
Vi har kørt i noget tid og endelig stopper vi. Vi stopper foran et stort Hvidt hus! Jeg kan skimte en pool, og en tennis bane!
"Wow!" Det ord fløj bare ud af min mund, Harry og Niall begynder at grine lidt af mig.
"Hvad?" Siger jeg bare.
Vi går inden for, da jeg har set hele huset går jeg ned i stuen og sætter mig i en lyse brun sofa.
"Hvad blev det til med den film?" Spurgte jeg.
"Vi kommer nu!" Råbte Niall ude fra køkkenet. De kommer ind i stuen med popcorn og sodavand.
"Hmm" siger jeg.
"Hvad skal vi se?" Spørger Harry, og kigger på mig.
"Overrask mig!" Siger jeg spændt.
Da filmen er sat på ser jeg det er Annabel! Jeg hader den film, den er så klam, den dukke...AD!
Jeg klamre mig allerede op af Niall.
Jeg sidder mod popcornene, og pludselig sker noget uhyggeligt og klamt, så jeg spjætter og popcornene flyver ud over det hele.
"Ups!" Siger jeg bare og begynder at spise popcorn fra mit hår.
Harry tager en popcorn ud af hans hår og smide den efter mig, det samme gør Niall, og efter lidt tid er jeg dækket af popcorn, jeg ryster mig og skynder mig ud i køkkenet sætter popcorn over og ventet, endelig er de færdige jeg åbner ned til popcornene.
"Av... av" hvisker jeg for mig selv.
Jeg skynder mig ind i stuen og ser de er godt i gang med filmen, da jeg hælder halvdelen af popcornene ud over Harry, han skriger, jeg dukker mig så han ikke kan se mig. Han bliver lidt urolig men så falder han til ro igen efter noget tid, jeg går det samme med Niall, og han skriger endnu højere. Jeg flækker af grin, de vender sig hurtigt om og kigger på mig. De tager de rester de har tilbage i poserne og hælder det ud over mig.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...