The Creeby Dream

318 20 2
                                    

"Se! Et stjerne skud!" Siger Nicole.
"Ønsk!" Siger jeg så!
Da jeg har ønsket åbner jeg øjnene igen og ser Cody's ansigt. Jeg bliver forskrækket.
"Hvad laver du Cody?" Spørger jeg og skubber ham væk. Han kigger på mig og smiler. Jeg smiler usikkert tilbage.
"Kigger på dig!" Siger han så.
"Okay" siger jeg usikkert. Jeg kigger rundt. Der er ingen. Harry er væk. Nicole er væk.
"Hvor er de andre?" Spørger jeg.
"De er på toilettet" siger han.
"På samme tid?" Spørger jeg.
"Nej på hvert sit toilet!" Siger han.
"Men vi har kun et plus på mit værelse" siger jeg så.
"Nemlig" suger han. Jeg kigger mærkeligt på ham. Han læner sig ind for at kysse mig. Jeg skubber ham væk. Men min hånd går lige igennem. Jeg kigger skrækslagne på ham.

"Ida! Ida!" Høre jeg en kalde.
Jeg åbner mine øjne. Puh! Det var bare en drøm. Jeg vågner og ser Harry. Jeg kigger ind i hans grønne øjne. Jeg sætter mig op og Harry flyt lidt til siden.
"Hvad er klokken?" Spørger jeg omtåget. Nicole tager sin telefon op af lommen.
"Den er 23:30" siger hun.
"Okay" siger jeg og ligger mig ned igen.
"Hvad skal vi nu lave?" Spørger Cody. Jeg kigger over på ham. "Hvad?" Siger han sødt, "jeg keder mig" slutter han.
Jeg små griner af ham.
"Er der nogen der har nogen ideer" spørger Nicole. Der bliver helt stille. Alle tænker.
"Jeg har det!" Udbryder Harry pludselig. Vi kigger forskrækket over på ham. Han smiler bare.
"Hvad har du?" Spørger jeg.
"En ide" siger han og himler med øjnene og griner. Jeg smiler til ham.
"Hvad er det så?" Spørger jeg. Cody ser meget forventningsfuldt på ham.
"Vi kunne spille et spil" siger han så.
"Hvorfor ikke?" Siger jeg og rejser mig op, "jeg får lige ind og finder et" siger jeg og hår ind i huset. "Hvad skal vi spille?" Råber jeg til dem.
"Ludo?" Råber de tilbage.
"Okay" mumler jeg for mig selv, og finder det frem.

Maybe us?Where stories live. Discover now