I'm lost

400 27 1
                                    

De ser op på mig. Jeg kan se deres sår der bløder. Cody har fået et slag så det bløder lidt fra hans læbe. Harry har fået et slag på øjen brynet, så hans øjenbryns hår er ret røde.
"Hvad har i gang i" spørger jeg.
De svare mig ikke. Jeg ligger først mærke til at alle mennesker står og stiger på Harry, Cody og jeg. Musikken spiller heller ikke mere.
"Hvad har i gang i" spørger jeg så igen.
De svare mig stadig ikke. Jeg kan mærke en tåre løbe ned af min kind.

Jeg løber hurtigt ud af stuen mens tårens løber om kamp ned af mine kinder. Jeg ved ikke hvor jeg løber hen, jeg løber bare. Jeg løber i mine egne tanker. Hvordan kunne de? hvorfor gjorde de det? hvad med alle menneskerne i huset? Hvad nu? Først nu kigger jeg op fra mine hænder for at se hvor jeg er endt henne.
Jeg står midt ude på marken. Jeg kan ikke se nogen huse, så langt øjet rækker.
"Argh! Hvad nu" råber jeg ud i ingenting. Jeg kigger forvirret omkring og ser om jeg kan se mine egne fodspor så jeg kan løbe tilbage. Hvor langt løb jeg egentlig?

~Nicoles synsvinkel~
Jeg prøver på at få alle gæsterne ud af huset, men hver gang jeg tror der ikke er flere. Er der flere! Jeg prøver at ringe til Zendaya.
"Zendaya" siger jeg glad da jeg så ligger mærke til det er telefonsvaren.
"Argh, Zendaya hvor er du"
"Det vil jeg også gerne vide" siger en, jeg vender mig om og ser Cody. Jeg ændre hurtigt ansigts udtryk.
"Hvorfor" spørger jeg lettere irriteret. Det var ligesom hans skyld hun flygtede.
"Fordi" siger han, og klør sig i nakken.
"Fordi hvad" spørger jeg surt.
"Slap af! Hvad har jeg gjordt dig?" Spørger han.
"Det ikke hvad du har gjordt mig men hvad du har gjordt mod Zendaya. Din nar! Du tænker altid kun på dig selv! Du tænker slet ikke på hvordan Zendaya har det når i slås!" Siger jeg ud i en lang køre. Harry er kommet herhen og står ved siden af Cody.
"Det gælder også dig Harry" siger jeg, "i er bare... DUMME!" Slutter jeg.
"Er vi dumme" spørger Harry.
"Ja I ER" siger jeg og går. Cody tager fat i min arm.

"Hvad har du tænkt dig at gøre"
"Jeg skal finde Zendaya og i har bare at komme med" siger jeg strengt og river min arm til mig.

Maybe us?Where stories live. Discover now