"COOOOODDDYYY!!!!!" Skriger jeg af mine lungers kraft!
Cody løber ud på min altan og hopper så over på sin egen, mens hans taber venner står og griner inde på hans værelse!
"Ses smukke" siger han. sender et luft kys, og lukker sin dør til altanen.Men i kommer egentlig midt i historien så.....
~6 timer før~
Jeg går ind på mit værelse og leder efter min mobil, fordi mig og min veninde skal i byen og se en film!
Endelig finder jeg den og ringer til hende.Hej Nicole!
Hej søde er du klar?
Ja da!
Godt så kom vi holder herude og venter!
Key kommer nu!Jeg lægger på og løber ned af trappen, åbner døren og sætter mig ind i bilen.
"Hej hr. Jhonson!"
"Hej Zendaya"Lidt tid efter bliver vi sat af ved biografen, vi går ind og får popcorn og sodavand vi sætter os ind og filmen starter, eller "starter" der kommer selvfølgelig først reklamer! (Kedeligt!)
~efter filmen~
"Kan du se din far nogle steder?" Spørger jeg og kigger rundt.
"Nej kan du?"
Vi kigger i noget tid og pludselig lyder en stemme.
"Kommer i eller hvad?"
"Ja vi kommer nu" råber Nicole.Der jeg kommer hjem råber jeg HEJ!
Og går så op mit værelse!
Jeg åbner døren og ser at min nabo Cody "den lækre dreng" står inde på mit værelse, med en bh! Ikke en hvilken som helst, nej! MED MIN FUCKING BH!
"Cody hvad har du gang i?!!" Spørger jeg vredt.
"Æhh... du ved..." så går han hen til mig, og kysser mine læber blidt, jeg kan mærke et sus igennem mig, som et lyn, det føltes dejligt, men samtidig gør det ondt. Men mine tanker bliver brudt af et bumb, jeg kigger op og ser Cody på hans altan.
"COOODDDYYYY" råber jeg!
Også kommer i til der hvor jeg startede!
Han sender mig et luft kys og lukker så hans dør til altanen.
Jeg giver ham bare fingeren.~Cody's synsvinkel~
Jeg lukker døren til min altan og stikker Lucas en hive-five.
"Sådan" siger Liam. Og stikker mig en hive-five.
"Idag skal der holdes en "lille fest""~Zendaya's synsvinkel~
Jeg ligger i min seng og prøver at sove men kan ikke på grund af min skide nabo Cody og hans høje musik.
Jeg åbner mit vindue til altanen og træder ud og prøver at råbe skru ned, der de pludselig slukker musikken helt, og går ud på altanen.
Der står de, Cody, Luckas, Liam og Markus! De står alle og måber, og Cody giver mig så elevator blikket.
Jeg kigger ned af mig selv og ser så at jeg kun står i bh og underbukser! Jeg rødmer! Det havde Cody åbenbart set for han kommer så med en kommentar.
"Hvad så smukke" siger han og smiler selvfedt.
"Årh hold kæft!" Siger jeg bare "har du aldrig set en pige i undertøj?"
"Jo masser." Siger han bare og griner for sig selv.
Idiot tænker jeg bare. Jeg bider mig i læben og kigger ned.
Så høre jeg en fløjte? Jeg kigger op og ser at det er Liam!
Cody giver Liam et slag på armen.
Jeg bakker, jeg har ikke i sinde og vende mig om, de skal ikke få lov til at se min røv! Jeg bakker hen til min dør, og går så ind.
Jeg kan se de stadig står der ude.
Så jeg tager noget tøj på som ligger i mit skab og ser ikke engang hvad jeg vælger og går så der ud.
"Hmm" siger Cody og smiler skævt.
Jeg kigger ned af mig selv. Et lille Irriteret suk kommer ud af min mund.
Jeg ser at jeg har taget små shorts på og en kort stram crob top!
Hvad fuck er der galt med mig idag!
"Kan i ikke skru ned for musikken!"
"Hvad snakker du om? Der er ingen musik"
"Haha" siger jeg og fortsætter. "Det var der før jeg kom ud, og inden du gav mig elevator blikket... I UNDERTØJ! Remember that?" Siger jeg hårdt.
Cody går fra sin til min altan der er cirka en meter i mellem.
Jeg står og kigger ind og Cody's øjne hans dejlige brune øjne! Han har brunt hår der bare sider perfekt!
Jeg bider mig i læben, og puffer så Cody væk fra mig.
"Playboy" kommer det så fra mig!
Han smiler... Et selvfedt smil! Den lort!
Han går over på sin egen altan.næste morgen går jeg i bad, jeg havde vist ikke fået nævnt at jeg havde mit eget badeværelse.
Når men jeg går så ud af badet tror jeg er alene, smider håndklædet, jeg kan mærke der er en der stirre på mig! Og kigger så over mod Cody's hus og ser han når og kaste sig tilbage!
Jeg gyser ved tanken!
Og skynder mig så at tage mine underbukser på. Pludselig mærke jeg nogen arme rundt om mig. Jeg vender mig hurtigt om, og ser lige op i Cody's øjne! Jeg har lyst til at give ham en lussing, men styre mine lyster!
"Hvad fuck laver du her!" Siger jeg vredt. Men dæmpet, mine forældre skulle nødigt høre jeg havde en dreng her oppe, når jeg kunstpris i undertøj.
"Jeg kigger bare!" Siger han roligt og kigger ned på mine to ting.
Jeg dækker dem til med armene.
"SKRID" siger jeg!
Han går ud på min altan og smiler selvfedt.
"Husk at låse, man ved aldrig hvem der kommer ind" siger han og blinker.
Jeg tager min bh på og hvisker Stalker!
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...