"Hvad laver du her?" Spurgte Cody vredt. Jeg kiggede tilbage på Noah.
"Han hørte den dårlige nyhed og kom så hurtigt han kunne" svarede jeg hurtigt. Han kiggede bare på Noah.********
Der hjemme.
Jeg sad på min seng sammen med Cody, han lå på mit skød og jeg nussede ham i håret. Vi sad og så Netflix.
Jeg bukkede mig ned og gav ham et kys. Han kiggede op på mig og smilte til mig. Cody gik ikke med krykker mere, for han havdet været på hospitalet og lægerne sagde at han godt måtte smide krykkerne.
"Hvad har du lyst til at lave?" Sagde han da afsnittet var færdigt.
"Det ved jeg ikke" jeg kiggede ud af vinduet og så det regnede. Jeg rejste mig fra sengen og gik ud på min altan, jeg hang mig ud over kanten, og hoppede ned.
Jeg kunne se Cody kom ud på altanen.
"Hvor er du?" Råbte han.
"Her nede!" Sagde jeg kiggede op og vinkede til ham.
"Hvad laver du?"
"Hvis du vil vide det må du fange mig!" Råbte jeg og løb.
Han hoppede ned og løb efter mig, jeg ville ikke kigge tilbage for jeg var bange for at se hvor tæt han egentlig var på.
Så fangede han mig og væltede mig.
Nu lå vi nede på græsset og grinte.
"Hvad laver du så?" Spurgte han.
"En plan, som jeg lige har fuldført" sagde jeg og åbnede munden så jeg fik regn ind i munden.
Jeg rejste mig op og det samme gjorde Cody, han trak mig ind til ham.
"Hvad syntes du om mig nu?"
Jeg bed mig i læben og rødmede.
Han kyssede mig blidt i håret. Og begyndte at løbe, jeg løb efter ham.
"Cody stop!" Råbte jeg. Jeg stoppede op og satte mig ned
"Cody hjælp! Jeg faldt!" Råbte jeg.
Han vendte sig om og løb hen til mig.
"Er du okay?" Spurgte han nervøst.
"Den virker hver gang" sagde jeg og over faldt ham. Det regnede stadig så vi var plask våde nu.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...