Mit vækkeur ringer. Og jeg står op og går i bad. Efter badet finder jeg mi tøj frem, jeg tager en bodo rød crop top på og nogle sorte shorts med guldknap.
Så går jeg ned i køkkenet og joiner min famile i deres morgenmad's spisning.
Efter jeg har spist min bolle med nutella og en banan. Tager jeg min taske og går så til skolen. På vej til skolen høre jeg en motorcykel.
"Hey smukke!" Jeg kan høre det er Cody. Jeg himler med øjnene.
"Vil du havde et lift?" Jeg tænker mig længe om og siger så ja. Han havde tilfældig hvis en hjelm mere. Jeg tog den på og satte mig op.
"Hold godt fast!" Sagde han og kørte. Jeg holdt så godt fast som overhovedet muligt rundt om maven, og jeg kunne mærke hans sixpack. Lige pludselig glider vi og jeg falder af jeg når kun lige at se Cody løber hen til mig og så bliver alt sort for mine øjne.~Cody's synsvinkel~
Jeg løber hen til Daya (som vi kalder hende) hun ligger på jorden.
"Daya?" Spørger jeg uroligt men hun rør sig ikke. Jeg bliver urolig så jeg tager hendes hjelm af og ser om hun bløder. Det gør hun ikke. Ihvertfald ikke af hvad jeg kan se. Jeg løfter hende op i mine arme, og begynder at løbe hen mod skolen. Jeg skynder mig ind på gangen.
"Hjælp en eller anden! Zendaya er bevidst løs!" Råber jeg alle kommer hen til mig og ser at Zendaya ligger i mine arme.
Nicole kommer hen til mig.
"Hvad er der sket?" Hun fælder en tåre.
"Vi gled i svinget og hun faldt af, jeg kan ikke få kontakt med hende"
Jeg begynder et gå over mod skolesygeplejersken.
"Hjælp" det er det eneste jeg siger bag mig kommer Nicole som fortæller det som jeg fortalte hende.
Jeg går ud det samme gør Nicole.
Vi venter i timer. Og endelig kommer Zendaya ud. Hun smiler skævt og jeg går hen og gir hende et kram.~Zendaya's synsvinkel~
Bage efter jeg har givet Cody et kram går jeg hen til Nicole.
"Jeg var så bekymret" kommer det fra Nicole. Jeg ser bare på hende og giver hende så et kram.~I cafeteriet~
Jeg sætter mig ved et bord. Hvor der ikke sider nogen. Pludselig kommer en dreng hen til mig.
" må jeg side her?" Spørger han.
"Ja værsågod" siger sødt.
"Hvad heder du?" spørger jeg. Jeg syntes han er meget pæn han har flot blondt hår der ligger ned til den ene side. Han har en grå trøje på og nogle sorte bukser.
"Mit navn er Noah" siger han og tager sin sandwich.
Vi sider og snakker og griner i lang tid og så for jeg øje på Cody som sider omringet af piger som altid! Men jeg ignorere bare hans blik.
Jeg har det rigtig godt med Noah, han er virkelig sød.
"Når men jeg må gå nu jeg skal til time" siger jeg og rejser mig op. Jeg går forbi Cody's bord og han hiver fat i mig.
"Av hvad skulle det til for?"
"Hvad laver du!"
"Hvad snakker du om?"
"Ham drengen!"
"Når Noah, han er sød nok"
Han kigger bare på mig og slipper så min arm.
"Player" siger han til mig.
Jeg gir ham et dræbende blik. Er det mig der er en player? Jeg går sgu da ikke rundt og siger skatter til alle og en vær og kysser dem når jeg har lyst!
Jeg prøver at lade vær at tænke på det men det er lidt svært så går jeg til time og opdager at Noah også er der.
Jeg smiler til ham og går ned og sætter mig ved siden af ham.
Vi har geometri, og lærerne nævner nogen holde vi skal være på, vi er tre i vær gruppe. Det blev mig, Noah og Cody? Cody har da ikke geometri!
Men så kommer Cody ind af døren.
"Undskyld jeg kommer forsendt" siger han og går hen og giver et lille og hurtigt snav til en pige jeg ikke kender navnet på. Han kigger ondt og hævngerrigt på mig.
"Cody" siger vores lære. "Du er i gruppe med Zendaya og Noah"
Han giver os bare et hurtigt blik og jeg kan se vreden boble i ham som når man ryster en sodavand og så åbner den lige bagefter.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...