Harrys tears

414 24 2
                                    

Jeg bakke væk fra Harry. Jeg kigger fra Harry til Cody.
"Zendaya!" Begynder Cody.
"Jeg ved ikke hvad jeg gør" slutter Harry og går.
Jeg går et skridt men Cody stopper mig fra at gå efter ham.
"Zendaya, jeg ved du gerne vil starte forfra... Du ved med alle dine drenge problemer. Men jeg kan bare ikke lyve for mit hjerte!" Jeg står bare og stirre på ham indtil han fortsætter,
"Zendaya jeg elsker dig. Jeg ved ikke om" jeg tysser på ham.
"Jeg elsker også dig" hvisker jeg ind i hans øre og kysser ham blidt på kinden. "Vi ses i skolen imorgen" siger jeg og går. Jeg ville egentlig gerne blive længere tid hos Cody. Men jeg måtte gå. Jeg blev nød til at finde Harry.
Han var helt sikkert ikke okay efter hvad der skete. Og hvis han virkelig har følelser for mig. Og hvis han så kysset. Må han være helt knust.
"Har du set Harry" spørger jeg Nicole.
"Nej, hvorfor" spørger hun.
"Ikke for noget" siger jeg. Jeg går videre. Jeg hår ud på badeværelset. Og der står han. Han græder. Det kan jeg se i spejlet fra hvor jeg står.
"Er du okay" spørge ejer stille og lukker døren efter mig. Han vender sig om mod mig. Han ser vred og ked af det ud på samme tid.
"Hvad tror du" spørger han, "var? Hvordan ville du havde der? Hvis man kan lide en? Og personen bare kysser en anden? Hvordan vil du havde det?" Spørger han, han har en hård tone der knækker tit. Tårerne løber ned af  kinderne på ham.
"Jeg er så ked af det" siger jeg. Jeg går tættere på ham. Men han skubber mig væk. Jeg ser på ham.
"Ked af det, er bare ikke nok nogen gange. Jeg er helt knust" siger han og går forbi mig ud af toilettet.
***2 timer senere***
jeg står og snakker med Nicole da en lige pludselig dumper ind i mig.
"Hey se dig for!" Halv råber jeg. Da jeg ser hvad der egentlig sker går jeg i chok. Harry og Cody, slås.
"STOP" skriger af mine lungers kraft.

Maybe us?Where stories live. Discover now