Its time!

1.1K 41 0
                                    

Jeg er helt klar nu! Jeg har fået drenge tøj på og jeg har øvet mig på en drenge stemme.
Jeg ville først afprøve det der hjemme. Jeg går ned af trapperne og ud af døren. Jeg fandt mit skateboard i garagen og tog det i hånden.
Jeg har dækket mine øjne med solbriller.
Så hører jeg pludselig en dør åbner sig. Jeg kigger forvirret til siden. Fuck! Det er Cody!
"Hey" råber han. "Hvad laver du?"
"Æh... jeg skal bare ind og besøge Zendaya" svare jeg med min mande stemme en smule usikkert.
Jeg kunne se han rynkede brynene.

~Cody's synsvinkel~
Hvad! Hørte jeg rigtigt? Zendaya!
"Hvorfor" spørger jeg så. "Er i da sammen" fuck et dumt spørgmål tænker jeg bare?! hvordan kan jeg spørger om sådan noget.
"Æh nej, men jeg tror vi har noget kørene!" Siger han.

~Zendaya's synsvinkel~
Jeg håber på at gøre Cody jaloux.
Og jeg tror faktisk at det begynder at virke. For Cody ser meget overrasket ud og puster, et slags wow. Som i Wow vil hun havde sådan en!
"Okay" siger han efter en kort pause.
Jeg prøver at smile selvfedt, men det går ikke så godt.
"Har du da noget kørende med hende?" Spørger jeg. For jeg er selvfølgelig meget meget nysgerrig for at sige det pænt.
"Æh... nej! Nej slet ikke" siger han stille.
"Har du så et crush på hende?"
"Ved du hvad! Jeg har gennemskuet dig!" Siger han og smiler smørret til mig. Jeg bider mig i læben.
"H...ha...har du det" spørger jeg med en meget usikker stemme.
"Ja mand! Du er jo gay! Drenge snakker jo ikke normalt om følelser! Og da du sagde kørende mente du..." Han lavede en cirkle med sine fingre får at vise jeg skulle fortsætte.
"Mente jeg... at vi skulle ud at køre" siger jeg usikkert. Han kigger bare på mig, som om jeg har sagt noget totalt random shit! Så nikker han og går ind til ham selv igen. Jeg åbner døren og går op af trapperne og så ind på min brors værelse.
"Hvad så" siger jeg med min drenge stemme. Han kigger forvirret op.
"Æhh kender jeg dig?"
Jeg begynder at grine ikke et mande grin. Mit tøse grin.
"Zendaya? Er det dig?"
"Ja! Selvfølgelig er det mig" siger jeg og tager hættetrøjen og solbrillerne af.
"Tak for lån"
"Det var så lidt"
Jeg går indtil mig selv og tager resten af tøjet af. Derefter går jeg i bad.

Efter badet tager jeg håndklædet rundt om mig. Pludselig hører jeg en der banker på min rude. Jeg går ud og kigger og der står Cody! Jeg smiler lidt for mig selv. Som altid har han perfekt hår. Jeg åbner døren til altanen.
"Hej!" Siger jeg sukker sødt.
"Hej" siger han med hans drenge stemme.
Jeg må indrømme at jeg er en lille smule forelsket i ham.
"Hvad var det du ville? Og bare kom ind" siger jeg og går over til mit klæde skab, åbner lågen. Træder så ind bag lågen så han ikke kan se mig. Så smider jeg håndklædet, for at tage tøj på.
Jeg skimter ham og kan se han har åben mund.
"Når jeg ville bare spørge...om"
Jeg står bare og kigger på ham. Jeg begyndte at tage tøj på. Nat tøj.
"Om du ville..." han stammer lidt og klør sig så i håret.
"Jaar" siger jeg afventende.
"Ikke noget" siger han så og bider sig i læben. Umph! Lækkert!
Han går hen til mig. Han kigger på mig. Jeg kan mærke det, jeg står stadig og prøver at finde noget nat tøj. Han havde rykket sig længere hen af min seng, så han kunne se mig. Og det var ikke ligefrem mit hår han kiggede på. Lidt længere nede.
"Hvad syntes du om udsigten?" Spørger jeg og små griner.
"De...den...den er... O..Oka..okay..." Jeg begynder at grine. Jeg griner så meget at jeg flader bagover. Men Cody griber mig. Han begynder også at grine.
"Du må vist hellere gå nu" Siger jeg sødt, efter vi har grinet færdigt.
"Okay, vi ses imorgen i skolen" efter den sætning går han ud på min altan og hopper over på sin egen.

Jeg ligger mig i sengen men jeg kan ikke lade vær med at tænke på Cody.
Men efter noget tid ligger jeg mig til at sove. Eller der gik lang tid!.

Maybe us?Onde histórias criam vida. Descubra agora