"Hvor skal vi flytte hen?" Spørger jeg.
"Det kan jeg ikke fortælle dig endnu" siger han med en lidt alvorlig men glad stemme.
"Hvad!" Udbryder jeg. "Du vil ikke sige hvor vi skal flytte hen!" Halv råber jeg. Efter det stamper jeg oppe af trapperne hen af gangen og ind på mit værelse. Jeg klasker mig ned i sengen, og skriver til Nicole.
N=Nicole Z=Zendaya
Z: Jeg skal flytte😫
N: HVAD!😨😢 hvor skal du flytte hen? Hvorfor skal du flytte? DU KAN IKKE BARE EFTERLADE MIG!!😭
Z: Jeg ved det ikke endnu, min far vil ikke sige det til mig😑
N: Hvorfor❤️😟
Z:Nåede ikke at spørge om det, blev bare så irriteret at jeg gik op på værelset😑❤️
N: 😭💕
Z: Vil du komme over?
N: Ja, er på vej😍❤️
Jeg ligger telefonen hen på natbordet ved siden af min seng. Jeg ligger og kigger op i loftet, da jeg høre nogen banke på ruden til terrassen. Jeg rejser mig fra sengen, og ser at det er Cody. Han vinker og smiler sødt til mig. Jeg åbner døren, og han træder ind.
"Hvad er der?" Spørger jeg.
"Ikke så meget, jeg ville bare lige se dig" siger han smiler. Jeg ved ikke om jeg skal smile, grine eller lave en grimasse. Så jeg gør det hele. Jeg er ret sikker på at det ikke ser særlig kønt ud. Først smiler jeg mens jeg griner og bagefter en lidt sær grimasse. Han ser underligt på mig.
"Hvaaaad" siger jeg i en høj, knækkende tone. Cody læner sig ind over mig men idet samme banker det på døren. Jeg puffer lidt til Cody som så træder lidt væk fra mig.
"Kom ind!" Råber jeg. Nicole stikker hovedet frem fra døren.
"Heeeij putte!" Siger hun sødt. Så opdager hun Cody som har sat sig i min seng. Hun ser lidt forvirret frem og tilbage, men vinker så lidt til ham.
"Hej" siger han, uden at gøre noget.
"Kan jeg lige snakke med dig?" Spørger hun. Jeg nikker, hun trækker mig så med ud på badeværelset.
"Hvad er der" spørger jeg stille. Hun kigger på mig som om jeg har gjordt noget forkert. Hendes øjne er vidt åbne så det ligner de kan falde ud vært øjeblik det skulle være.
"Hvad sker der!" Svarer hun.
"Hvad er det du mener?" Spørger jeg.
"Du er sammen med Cody? Har du fortalt det? Altså at du flytter! Og! Du kan ikke bare gå fra den ene til den anden! Det er synd for dem! Og for dig"
BINABASA MO ANG
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...