Codys vistit

157 5 1
                                    

Det bankede på døren nedenunder, jeg råbte så højt jeg kunne "JEG ÅBNER" så løb jeg ned af trappen, mit hjerte bankede. Jeg åbnede døren, og der stod Harry.
"Hej" siger han med sin dybe stemme.
"Hejsa" siger jeg, et smil breder sig på mine læber. "Kom endelig ind" han træder ind af døren.

***
Vi sidder oppe på mit værelse og snakker. Jeg fortæller han om min mors arbejde, og om hvorfor vi skal flytte.
"Men, Zendaya, hvorfor fortalte du det ikke" spørger han.
"Jeg ville ikke såre dig" siger jeg stille og kigger ned i sengen. Han ligger sin hånd på min arm. Vi sidder overfor hindanden. Jeg i skrædderstillingen og han på knæene. Han læner sig tættere på, så tæt på så jeg kan mærke hans ånde.
"Hvordan... har du det... med mig" hvisker han i mit ører. Jeg for kuldegysninger. Smiler.
"Jeg... kan godt lide dig" hvisker jeg i hans ører. Jeg flytter mit hovede så vores læber er få centimeter fra hindanden.
"Jeg... kan også lide dig" sig han, hen læner sig frem for et kys. Hans bløde læber møder mine. Han vælter mig sengen. Han kysset blidt min hals, og kysser igen min mund. Pludselig, midt i det hele, lyder der et bump ude på altanen. Vi stopper med at kysse, jeg vælter Harry om ved siden af mig, og ser Cody står ude på altanen. Han kigger trist på mig. Jeg mærker skyldfølelse. Men hvorfor? Jeg rejser mig op men Harry, tager fat i min arm.
"Det skal nok gå" hvisker han.

Maybe us?Where stories live. Discover now