Jeg vågner da jeg kan høre en snorke, men hvem? Jeg deler ligesom ikke værelse med nogen. Jeg åbner øjnene og kigger rundt, og så kigger jeg ved siden af min seng, der ligger Sara, og Clara, oppe i sengen ligger Nicole, jeg for et chok da jeg ser hende.
"Nicole!" Skælder jeg lidt ud for mig selv, hun høre det ikke, for hun vågner ikke, men det gør Sara.
"Godmorgen" siger Sara træt.
"Godmorgen!" Siger jeg og smiler.
Jeg kan egentlig ikke huske hvad der skete igår, men jeg har det som om jeg er blevet trampet i hovedet af en elefant. Jeg kigger på Sara.
"Kan du huske hvad der skete igår?" Spørger jeg og kigger undrende på mig.
"Hvad mener du?" Spørger hun.
"Jeg mener: kan du huske hvad der skete igår efter vi var ude af Cody's værelse!" Siger jeg langsomt men hurtigt, altså forstående.
"Nåååe!" Siger hun. "Nej!" Siger hun så hurtigt bagefter. Jeg kan se at Clara er vågnet, det samme er Nicole.
Jeg ligger lidt og tænker. Så ser jeg et stort blåt mærke på Nicoles ben.
"Hvad er der sket?" Spørger jeg nervøst. Og kigger hende i øjnene.
"Det ved jeg ikke" siger hun og trækker på skuldrene. Da et flashback dukker op i hovedet på mig.Vi er lige gået ud af Cody's vindue da vi skal til at springe over til min altan, mig først, så Sara, Clara, og til sidst Nicole. Hun står og tripper lidt.
"Jeg er altså ikke sikker på at jeg kan" siger hun nervøst og kigger på os.
"Prøv vi griber dig!" Siger Sara.
Hun spigrer men når ikke så langt, hun når kun lige at gribe fat i kanten af altanen. Hun slår benet lige ind i kanten af bunden af altanen. Hun tager fat om sit ben så hun falder ned, hun lander på siden.
"Nicole?" Råber jeg. Men hun svare ikke, vi skynder os allesammen ned til hende, vi rusker i hende, men hun vågner ikke. Clara henter en spand med iskoldt vand. Og hælder det i hovedet på Nicole. Hun vågner med et sæt, og hiver efter vejret. Vi ånder lettet op. Noget kommer bag os.Og der stoppede flashbacket. Mit i det hele, hvad sker der mere? LORDTE HOVEDE! Tænker jeg, jeg vågner fra mine tanker da Nicole rusker i mig og siger mit navn.
"Hva?" Siger jeg lidt fra værende.
"Du sover!" Siger hun irriteret.
"Undskyld" mumler jeg.
Clara og Sara begynder at grine, det samme gør Nicole.
"Hvad?" Siger jeg. De griner bare endnu mere. "Hvad griner i af?" Spørger jeg så igen. Da de endelig for grinet færdigt, spørger jeg så igen: "hvad var det så i grinte sådan af?"
"Du har" starter Nicole. Og begynder at grine, jeg kigger på Sara som så fortsætter: "et overskæg!" Siger hun og flækker af grin det samme gør Clara som sider med en tuds i hånden.
"CLARA!?" Råber jeg.
STAI LEGGENDO
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...