~Zendaya's synsvinkel~
"Jeg elsker dig!" Sagde jeg igen.
"Jeg elsker også dig!" Siger han til mig.
Jeg smiler skævt til ham. Han hiver sig ind til mig. Og han kysser.
Jeg kigger op på ham.
"Hvad har du lyst til at lave?" Spørger han. Jeg kigger rundt og tænker.
"Måske skulle vi gå en tur i parken?"
"Ja det ville være fint"
Vi gik hen imod parken, da Cody pludselig falder. Jeg ved ikke hvorfor.
Jeg prøver at få kontakt med ham men jeg kan ikke. Så jeg tager min telefon op ad lommen og ringer 112.
"Hej det er Zendaya. Jeg ringer angående min ven han er faldet om, midt på gaden og jeg ved ikke hvorfor"
"Hvor befinder du dig nu"
"Jeg er i ved indgangen til parken"
"Vi kommer straks"
Efter kort tid kan jeg høre sirener.
Der de er kommet ligger de Cody op på en bore. Og køre ham ind i ambulancen. Jeg går med ind i ambulancen. Jeg sidder og holder ham i hånden, hele turen igennem. Endelig når vi hospitalet og de løber på gangen med den bore Cody ligger på. Jeg løber efter. Indtil de kommer til et rum.
"Du må detsvære ikke komme med herind" siger en dame venligt.
Jeg nikker bare og sætter mig ned og venter. Så kommer Noah?
"Hej Noah?" Spørger jeg.
"Jeg hørte om ulykken!" Siger han.
"Hvilken ulykke?"
"Cody!" Siger han.
"Ja men der er ikke sket noget, altså det er der jo men..." jeg blev afbrudt.
"Tag det roligt"
Vi sad i noget tid og sagde ikke noget. Så rejste jeg mig op for at går på toilettet, jeg vaklede en smule men det var åbentbart nok til at Noah kunnnr være min mor.
"Har du drukket?" Spørger han usikkert, og undrende.
"Ja, Why?" Spørger jeg.
"Ikke for noget!" Siger han sarkastisk.
"Når okay!" Siger jeg rækker tunge og går så ud på toilettet. Jeg kan høre han små griner. Jeg stikker hovedet ud af døren ind til toilettet og råber:
"DET IKKE SJOVT!"
"Jaja! Ha!"
Jeg går ind på toilettet og der står en pige der inde.
"Hej!" Siger jeg venligt.
"Hej" siger hun lidt
Hun havde en kort meget kort nederdel på og en crop top. Hun var brunnete ligesom mig.
"Har du en kæreste?" Spørger hun.
"Nej! Ikke lige her for tiden"
Hun går hen til mig og vi står helt tæt nu, hun åbner munden for at sige noget. Men lukker den igen.
"Jeg håber vi ses igen!"
"Ja!" Siger jeg bare.
Hun kommer ind på toilettet igen og kysser mig blidt. Så går hun igen.
"WHAT!" Siger jeg. Og tørre mine læber, jeg går hen og vasker fingre og går ud til Noah igen.Endelig kommer en læge ud.
"Det viser sig at Cody bare besvimede, men han har fået et hul i hovedet og det skal syges, meget snart!" Siger hun.
Jeg kigger nervøst på hende.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...