Niall?!

907 40 0
                                    

Det var den dag jeg skulle til fest hos Sara. Jeg  gjorde mig klar sammen med Cody, jeg håber det var okay jeg tog en med.
"Umph" siger Cody der han kommer ud på toilettet hvor jeg står og lægger min makeup, det blev ikke vildt. Men enkelt og elegant. Jeg kigger på Cody.
"Umph selv!" Siger jeg og begyndte at grine, så jeg smurte læbestiften ud på min kind.
"Se nu hvad du har gjordt!" Siger jeg og skubber til ham.
"Det var så lidt!" Siger han. Jeg fjerner læbestiften og prøver igen, denne gang lykkedes det!

"Det burde være her!" Siger jeg, og jeg tror jeg har ret for der var høj musik og mennesker i haven. Vi banker på, og en høj dreng med brunt hår åbner døren. Han ser på mig og giver mig elevator blikket. Jeg havde en stram sort kjole på der gik mig til på midten af lårene. Så kom Sara ud.
"Hej søde!" Siger hun og giver mig et kram.
"Hejsa!" Siger jeg.
"Kom bare ind" siger hun, jeg kunne se hun kiggede meget på Cody.
"Uhh hvem er det?" Spørger hun og peger hen på Cody.
"Cody" siger jeg og kigger mig omkring, jeg går hen til en lille bar, der står i hjørnet.
"Kan jeg få to sodavand?"
"Ja værsågod" siger en blondt fyr. Det lignede en jeg havde set før.
"Niall?" Spørger jeg og kigger undrende på ham.
"Ja?" Siger han. "Hvor kender du mit navn fra? Er du fan?"
"Jeg er fan ja!" Siger jeg, så roligt jeg kan. Jeg smiler. Og han smiler tilbage til mig.
"Når men jeg håber vi ses igen!" Siger jeg og går over til Cody.

*********
3 timer senere og klokken er 23:00
"Hej!" Høre jeg en stemme bag mig sige. Jeg vender mig om og ser lige ind i Nialls øjne.
"Hej!" Siger jeg. Jeg kigger mig over skulderen og ser at Cody kommer.
"Hej!" Siger Cody.
"Hej!" Siger Niall.
"Hvor kender i hinanden fra?" Spørger Cody og kigger på mig.
"Jeg er fan af One Direction, og Niall er med så... Derfra" siger jeg og Cody nikker, og ser så på Niall.
"Jeg kommer om lidt" siger Cody og går, jeg vender mig om og kigger på Niall. Jeg bider mig i læben.
"Hvad er der smukke?" Siger han.
"Ikke noget!" Siger jeg og griner lidt.
"Jeg tror du mangler noget" siger han så, jeg kigger rundt.
"Hvad mangl..." jeg bliver afbrudt af Niall som kysser mig.
Jeg kan høre Cody står bag ved mig, og har klemt sin kop.
Jeg kan høre hans åndedrag og det er tungt og vredt.

Maybe us?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang