Klokken er 22:00 og gæsterne er begyndt at komme. Først er der ikke så mange men det kommer der.
"Jeg går lige hen til døren og hilser på alle" siger Nicole.
"Okay" siger jeg og nikker. Jeg ser Cody komme ind af døren. Og lige bag ham kommer Ezra. Blandede følelser vælter ind over mig. Jeg havde spurgt Niall om ham og de andre ville komme og spille. Og det ville de. Så nu bliver det nok lidt af et kaos.*****en time senere***
Der er mange mennesker, og Niall, Harry, Louis og Liam er lige kommet. Jeg hjalp dem ind for der var mange der væltede sig ind over dem. Så på en måde var jeg deres lille bodyguard.
Endelig kommer vi frem til der hvor de skal spille. Det er ude i haven. Der er lidt koldt og græsset er fugtigt. Men vi for nok varmen nor vi står og danser.
Jeg mærker en hånd på min skulder. Jeg vender mig om og ser lige op i Cody's dejlige øjne.
"Hej" siger jeg.
"Hej, jeg ved godt at" begynder han.
"Jeg vil begynde på en frisk" fortsætter jeg. Han fortsætter min sætning.
"Så du vil ikke havde en kæreste i øjeblikket" han sukker, "men derfor må jeg vel godt hente en drink ikke"
Jeg smiler, "jo selvfølgelig"
Han går så for at hente en drink.
Så begynder de at spille. Jeg skriger og hujer da jeg høre de vil spille drag me Down. Og jeg skriger selvfølgelig med.
"Zendaya kom her op" siger Niall så i mikrofonen.
"Mig?" Råber jeg for at prøve og overdøve musikken. Han nikker. Jeg begynder at gå op mod scenen.
Jeg har scene skræk men det glemmer jeg straks.
"Vil du ikke synge med," spørger Niall og rækker mig en mikrofon, jeg bider mig i læben. "Jeg har hørt dig synge og jeg ved du kender sangen" fortsætter han. Jeg ser over på publikum. De råber mit navn.
"Okay så" siger jeg, "let's go!" Siger jeg så ind i mikrofonen. Det mega sjovt at synge, og luge pludselig stopper drengene helt med at synge. Jeg bliver lidt usikker men fortsætter. Jeg kan hære publikum klappe. Jeg hår ned fra scenen da sangen er færdig. Jeg kan se Cody stå med to glas i hånden.
"Du var god" siger han.
"Du mener er god" siger jeg og smågriner. Jeg tager imod drinken.
Ezra kommer hen til mig og Cody, lidt efter kommer Niall da de skal havde en lille pause.
"Det her ender ikke godt" tænker jeg.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...