Tired

356 22 3
                                    

Jeg kigger Cody dybt i øjnene.
"Jeg ved det ikke" siger lavt. Cody kigger ned i jorden.
"Okay" svare han. Vi fortsætter med at gå. Der bliver ikke sagt så meget.

**************
Da vi endelig er hjemme, kaster jeg mig ned i sofaen. Jeg kigger rundt omkring. Der er ikke nogen mennesker men her roder stadigvæk. Jeg orker ikke at rydde op. Så jeg tænder fjernsynet og finder den kanal jeg vil se og slapper af.

Lidt senere kommer de andre. Nicole sætter sig i sofaen ved siden af mig. Cody sætter sig i en stol ved siden af, og Harry han sætter sig nede på gulvet.
"Skal vi begynde at rydde op" spørger Nicole da programmet er færdigt.
"Hvorfor ik'" siger Cody, rejser sig og begynder at rydde op.
"Okay" siger Harry, og hjælper Cody.
Nicole kigger på mig. Jeg sukker.
"Okay" siger jeg, og så går Nicole og jeg også igang med at rydde op.

Da vi er færdige er jeg helt træt. Jeg kan næsten ikke gå. Så jeg ligger mig bare ned, der hvor jeg står. Det ret koldt for jeg ligger uden for.
"Zendaya! Hvor er du?" Kan jeg høre en råbe. Jeg orker næsten ikke råbe tilbage, men gør det alligevel.
"Her ude" halv råber jeg.
Nicole kommer små løbende ud til mig med to tæpper og puder. Jeg smiler til hende. Jeg rejser mig op og hjælper med at sprede tæppet ud, og puden ligger vi oven på. Det andet tæppe bruger vi som dyne.
Lige pludselig kan jeg høre jeg Cody og Harry. De er på vej ud til os. Jeg kigger op på dem. De har telt med.
"Nå! Skal vi sove her ude?" Spørger Harry og peger på teltet han bære i den ene arm.
"Yay" hyler Nicole og jeg i kor.

Maybe us?Onde histórias criam vida. Descubra agora