Jeg bider mig i læben.
"Jeg, jeg kommer lige om lidt" siger jeg. Jeg vender mig hurtigt om, men en person tager fat i min hånd.
"Vent lige lidt" høre jeg Niall sige. Jeg vender mig om mod ham.
"Ja" siger jeg og kigger ned.
"Vi ved godt at du vil starte på en frisk" begynder Niall.
"Og det er vi altså ikke sure over" fortsætter Ezra.
"Og vi vil også starte forfra" slutter Cody. De smiler.
"Mener i det" spørger jeg og kigger op.
"Ja" siger de i kor. Jeg smiler.
"Men jeg må altså gå nu, jeg skal på potten" siger jeg. De griner lidt. Jeg tror det var på grund af at jeg sagde potte. Og det forstår jeg. For hvem siger potte? Det gør jeg så. Men det var kun den ene gang. Jeg vender mig om igen og går ned mod toilettet. Ude foran toilettet, står Harry. Han ser lidt trist. Så jeg går hen til ham.
"Er der noget galt" spørger jeg.
"Nej" siger han. Men jeg ved han lyver.
"Jeg tror ikke på der ikke er noget galt" siger jeg. Han smiler til mig.
"Jeg kan godt lide dig. Men" siger han og holder en lang pause. Stilheden føltes som gift. Jeg bryder stilheden.
"Men hvad" spørger jeg.
"Du vil jo gerne havde en anden ikke? Du kan ikke lide en som mig vel" siger han så. Jeg ser på ham.
"Hvad så med dengang vi kyssede i sofaen, jeg sårede Niall's hjerte. Men" siger jeg. Harry efterligner min replik.
"Men hvad" jeg smiler lidt.
"Jeg kan også godt lide dig, men det går ikke. Det tror jeg ikke det vil" siger jeg.
Jeg kan se at det rammer ham hårdt. Jeg kysser ham blidt på kinden.
"Jeg skal på toilettet" siger jeg og går så forbi Harry. Jeg ved det sårede ham. Men jeg prøvede at sige det pænt.
Da jeg er færdig støder jeg ind i Cody. Han har en drink i hånden. Men den er ikke kun længere i hans kop. Den er også ud over vores trøjer. Jeg ved ikke om han er vred og skal til at skælde mig ud. Eller om han vil griner over situationen.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...