Efter nogen timer var vi endelig fundet ud, vi havde gået i på vejen i lang tid og endelig nåede vi til mit hus. Det var meget mørkt, kl var cirka 2.
Vi gik ind og op ad trapperne og ind på mit værelse.
"Jeg går lige i bad!" Siger jeg, og går ud på badeværelset, og smider min mudrede kjole, jeg finder at hænklæde frem og går så ind i bruse kabinen.
Pludselig høre jeg døren åbne, og ser Cody komme ind, jeg skynder mig at dække min krop med hænderne.
"Cody! Ud!" Siger jeg irriteret.
Han går ind i badet til mig med tøj på, jeg vender mig om, jeg kan mærke han ikke kigger på mit hovede eller mine ben men lige over lårene.
"Cody!" Siger jeg og rødmer, han griner. Pludselig mærker jeg nogen arme omkring min krop.
"Hvor er du smuk!" Siger han og smiler. Jeg kigger på ham.
"Dit tøj er helt vådt!" Siger jeg. Jeg vender mig om.
"Men det er det vær!" Siger han. Og kysser mig blidt. Jeg bider mig i læben.
"Gå så ud" siger jeg, og han gør som jeg siger. Egentlig ville jeg ikke havde at han skulle gå ud.
Der jeg er færdig med at bade vikler jeg håndklædet rundt om mig.
"Cody! Så kan du bare komme i bad!" Råber jeg, og han kommer ind, smider tøjet lige foran mig og jeg taber kæben, han begynder at grine.
"Kan du lide hvad du ser?" Spørger han og går ind i badet, jeg lukker munden og rødmer.
"Hmm" siger jeg bare.
Jeg går ud og finder noget tøj, da jeg har fået taget mit tøj på går jeg ud på badeværelset hvor Cody står splitter nøgen, jeg holder mig for øjnene.
"Cody! Tag bukser på!" Siger jeg.
"Hvorfor?" Spørger han.
"Du ved din ting" siger jeg. Jeg går ind på værelset så derfor fjerner jeg hænderne fra øjnene og ligger mig i sengen, og ser at Cody så kommer ind uden bukser på!
"Tag så bukser på!" Siger jeg og smider hans bokser shorts i hovedet på ham, som ligger ved siden af sengen.
Pludselig høre jeg en komme ind af døren og er på vej op ad trappen, så Cody kaster sig ned i sengen og skynder sig at ligge sig under dynen, jeg kan mærke at han prøver at tage sine bokser shorts på, da døren blev åbnet og min mor kommer ind af døren.
"Hvad laver i?" Spørger hun, og kigger mærkeligt på os.
"Ikke noget!" Siger Cody hurtigt. Hun kigger mistroisk på os. Jeg kan se hun skal lige til at skælde mig ud, da jeg rejser mig så hun kan se jeg har tøj på.
"Vi lå bare og så Netflix" løj jeg.
"Hmmm" siger hun og lukker døren efter sig. Cody ånder lettet op.
"Skal vi se lidt Netflix?" Spørger jeg og smiler og ligger mig ind under dynen.
Vi har sat en film på, og jeg falder langsomt i søvn.
YOU ARE READING
Maybe us?
FanfictionDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...