Der var en akavet stilhed.
"Vær sød at går ud" siger Niall, efter lang tid. Jeg rejser mig op, men Harry taget fat i mit håndled.
"Vær sød at slip" siger jeg stille til ham.
Og han gør som jeg siger. Han slipper mig og jeg går langsomt hen mod døren. Jeg kigger på Niall. Jeg kan se gråden i hans øjne.
"Undskyld" mumler jeg til ham, og går ud af døren. Han sukker og lukker døren efter mig.*************
En uge senere.<bank bank> det var en der bankede på døren.
"Jeg kommer" råber jeg og løber ned af trappen. Jeg lukker op, og ser lige en i Cody's øjne.
"Hvad er det?" Spørger han, og peger på et blad hvor Harry og jeg er på forsiden, hvor vi kysser!?
"Ikke godt" mumler jeg.
"Hvad er det!" Gentager Cody.
"Du... Det... Det mig" siger jeg og kløer mig i håret, "der kysset Harry" siger jeg lidt mere stille.
"Lige præcis" siger han.
"Hvad?" Siger jeg.
"Du! Kysser, Harry!" Siger han hårdt.
"Og!? Du skal ikke blande dig i, hvem jeg må kysse og ikke må" jeg krydser armene og prøver at holde facaden.
Han løfter det ene øjenbryn.
Han nikker og ser på mig.
"Hvad?" Spørger jeg.
"Ikke noget" siger han.
"Jo sig det!" Siger jeg mere bestemmende, jeg ser undrende på ham. Han trækker på skuldrene.
"Player" mumler han vænner om på hælene og går.
"Jeg... Er ik' en player!" Råber jeg så højt jeg kan. Han vænner sig om.
"Nej men du mig!" Siger han og spreder armene ud.
"Hvad?" Råber jeg tilbage.
Er jeg ligesom Cody? En kold, idiot? Der bare tager var man vil havde.
Gjorde jeg det? Altså jeg var på en måde 'sammen' med Cody. Og så var der Niall. Og så kyssede jeg Harry foran øjnene på Niall. Så... Jeg er virkelig ligesom Cody?
Jeg lukker døren i, og går med tunge skidt op af trappen.
"Er jeg som ham?" Mumler jeg.
ESTÁS LEYENDO
Maybe us?
FanficDenne historie handler om Zendaya bluo. Hun er 16 år. Bor i Danmark men er født og opvokset i Californien! Hun har en nabo, der viser sig at være Cody Smith, som åbenbart er skolen mest populære dreng... Zendaya syntes alligevel at han er den mest...