Tek gecelik macera ve sonrasi. 1 bolum.

3.3K 34 1
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi. 1 bolum.

Reyhan, Fahriye ve Seda evde oturuyordur. Birden Reyhanin telefonu calar . Reyhanda duyar duymaz telefonu acar. Arayan Mazhardir.

Reyhan: Ne var???

Mazhar: Reyhan yarin bir arkadasimin dogum gunu var. Bi kulubde olucak. Benim terapi mevzumu falan bilmiyorlar. Ben Nazdan sonra yeni bir sevgilim oldugunu demisdim, ama....onlarda unutmamislar. Yarin sevgilinide al dogum gunu partisine gel dediler. Yarin icin sen benim sevgilim rolünde olurmusun???

Reyhan: Nööööööy.?

Mazhar: Ben sana direksiyon kursunda yardim ettim. Iyilgime boylemi cevap veriyorsun? Ama yapma boyle. Bu durum Reyhaninin hoşuna gidiyordur, çunku Mazhari yalvartmak istiyordur.

Reyhan : Bilmiyorum dusunucem. Ama bi sartim var.

Mazha: Sartmi?

Reyhan: Korkma cokda zor sart digil.

Mazhar: Neymis o şart???

Reyhan: Malum kis havalar soguk okula gitmek zor. O yuzden diyorumki bu ve onumuzdeki 2 hafta, o en sevdigin arabanla bizi okula goturuceksin. Bir nevi söförumuz olucaksin.

Mazhar: Tamam-tamam kabul. Yarin saat 8 de hazirlan, evde ol. Gelip seni goturucem.

Reyhan: Tamam. Diyerek telefonu kapatir.

Reyhan: Nasildim ama? Sartimi şak diye yapisdirdim.

Seda: Cok acimasizsin:-)

Reyhan: Sagol canim. Der gulerek. Eee ben bi gideyim gardirobuma bakayim.

Seda: Bir sey bulamazsan benimkinede bi goz atariz.

Reyhan: Tamam.

Yarin olur Mazhar erkenden gelmis Reyhanlari bekliyordur.

Reyhan: Kizlar hadi söför geldiii. Der ve kizlar arabaya binerek okula giderler.

Kantinde.

Mazhar : Eee Reyhan hazirmisin aksam icin?

Reyhan: Araba kullanmamda bana yardim etmeseydin, sana yardim temezdim ya neyse artik.

Mazhar: Ay ben sana cok merakliydimda sanki. Der sessizce.

Reyhan: Ne dedin sen???

Mazhar: Hiccc.

Reyhan: Ver şu cayi .

Aksam olur Reyhan eve gider ve odasinda hazirlanmaya baslar.

Fahriye: Ne oldu Reho ? gelde bi bakalim sana nasil olmuşun? Der ve tam o sirada kapi calar. Gelen tabikide Mazhardir. Sedada hemen gidip kapiyi acar.

Mazhar : Iyi aksamlar Seda.

Seda: Iyi aksamlar Mazharcim gecte soyle otur.

Mazhar: Eee Reyhan nerde?

Seda: Odasinda hazirlaniyor. Bizde iki saatdir onu bekliyoruz. Der ve birden bagirarak Reyhani cagirir.

Seda: Reeeyyyhhhaaannn!!!!!!!!!!

Reyhan: Hay!!! Geldim- geldiim. Der ve odadan cikarken, ucununde gozu Reyhanda kalir. Fahriye: Vauuu.

Mazhar: Cok guzel olmuşsun Reyhan.

Reyhan: Sağol sende.

Mazhar: Ooo biz geç kalicaz. Hadi cikalim . Der saatine bakarak.

Reyhan: Tamam. Der ve birlikde evden cikip klube gelirler. Mazhar Reyhani arkadaslariyla tanistirir. Bu sirada partideki bir kac kisi kenardan onlari izlemekdeydi. Sonra hazir boyle bir firsat ayagimaza kadar gelmisken hic kacirmayalim demislerdi.

X: Bu dogum gunu bahanesi iyi oldu.

X2: Evet. Intikamimizi aliriz boylece. Diyerek barmene taraf doner.

X2: Al şu ilaci. Ne yapacagini sen biliyorsun. Su cifte kumrulara bizden birer icki yolla. Ikramlik yani. Icsinlerde, akillari baslarina gelir. Daha dogrusu akillari baslarindan ciksin. Boylece Mazhardanda intikamimizi almiş oluruz. Simdi kendini suclar durur o.

X3: Tamam abi. O is bende. Diyerek Reymazin kokteyllerinin icine malum ilaci katip masalarina gonderir.

1saat sonra.

1 saat sonra Reyhan ve Mazhar gostermelikde olsa dansa kalkarlar. Ilac etkisini gostermeye baslamisdi bile. Ikisininde kafasi fazlasiyla iyidi. Bir nevi ucuyorlardi sanki.Dans sirasinda, artik kendilerinden gecmeye baslamislardi bile. En sonunda dans ederken ani bir bir donme neticesinde goz-goze gelirler. Isde o anda Mazhar birden Reyhanin dudaklarina yapisir. Reyhanda aninda karsilik verir. Ve sonrada olanlar olur ve butun bunlardan ReyMazin haberi olmaz, cunki o an ikiside kendinde diyildi.

Sabah olur.

Reyhan ve Mazhar klubun bi odasinda sarmas-dolas uyanir.

Reyhan: Mazhar bizim burda ne isimiz var? Burasi neresi? Dahada onemlisi bu halimiz ne boyle?

Mazhar: Reyhan sakin ol! Bu olanlardan bende en az senin kadar habersizim. Bagirmayi kesde, ne oldugunu anlayalim.

Reyhan: Burda ne oldu bilmiyorum, ama tahmin etmek zor olmasa gerek. Hersey senin yuzunden oldu!

Mazhar: Benim yuzumdenmi? Sacmalama. Hatirlamiyorum dedimya sana. Bu arada bende sana merakli diyilim.

Reyhan: Yok artik. Hem suclu, hem c guclu. Kim bilir, belkide, bunun icin cagirdin beni partiye.

Mazhar: Ya ben sapikmiyim? Hem oyle bir niyetim olsa, bir tek sen hic bir sey hatirlamazdin. Ama ikimizde hatrilamadigimiza gore...tuzaga dusduk!!!

Reyhan: Ne tuzagi ya??? Kabahat bendeki sana iyilik yapib, 1 gecelik sevgilin olmayi kabul etdim.

Reyhanin ic sesi: Iyide kendin kabul etdin. Tek fazlalik sabah burda uyanmaniz. Ama fark etdiysen, kurdugun cumle tam anlamiyla gercek olmus. Ama az once dedigin gibi sadecce tek gecelik.

Reyhan: Ben niye seninle geldimki?

Mazhar: Gelmeseydin. Ben sadece teklif etdim. Kabul etmeyede bilirdin.

Reyhan: Oylemi? Kusura bakma! Yapdik bir aptallik. Ayrica bu olay aramizda kalicak. Tek bir kisinin bile haberi olmamali. Diyerek elbisesini kapdigi gibi, saklanip giyindikden sonra, ordan kosarak uzaklasir.

Mazhar: Reyhan nereye??? Konussaydik hic diyilse. Der ama Reyhan cokdan gitmisdir bile.   

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin