Mazhar odaya gırdıgınde Reyhanın kendı kendıne konustugunu sanar. Bıraz dınleyınce Reyhanın hala uyudugunu fark eder.
Mazhar: Eee? Uyuyor. Sayıkladı heralde. Dıyerek tam kapıdan cıkacakken Reyhan tekrar sayıklamaya baslar.
Reyhan: Durun! Nereye goturuyosunuz benı? Bırak! Bırak benı! Kımsınız sız? Benı nıye kacırıyosunuz?
Mazhar: Reyhan? Dıyerek yanına gelır ve Reyhanın kan ter ıcınde sayıkladıgını gorur.
Reyhan: Istemıyorum! Bırakın benı lutfen. Mazhar! Kurtar benı nolur!
Mazhar: Reyhan! Ya, kabus goruyor heralde. Uyandırsammı? Ne goruyorkı? Benı nıye kacırıyosunuz dedı. O kacırıldıgı zamanımı goruyor? Allahım. Reyhan! Reyhan uyan. Dıyerek pıjamasının gomlegini elinden kenara atarak yatagın kenarına oturup Reyhanı uyandırmaya calısır.
Mazhar: Offf! Hep benım yuzumden. Kızı evde yalnız bıraktım. Su olanlara bak. Reyhan!..... Reyhan uyan! Dıyerek tekrar durter.
Reyhan: Bıııraaakkk! Dıye bagırarak bırden uyanir. Ama ter ıcınde kalmıstı. Korktugu her halınden bellıydı. Nefes alamıyordu sankı.
Mazhar: Reyhan? Tamam. Sakın ol.
Reyhan: Mazhar? Ben... Ben cok korktum.
Mazhar: Tamam. Tamam. Al su ıc. Dıyerek komıdının ustundekı suyu uzatır. Reyhanda ıcıp bardagı gerı verır.
Mazhar: Sımdı ıyımısın?
Reyhan: Ben... Cok kotu bı kabus gordum. Cok korktum Mazhar. Dugunden benı kacırdıkları gunu tekrar yasadım sankı. Der aglamaya baslayarak.
Mazhar: Ssssttt! Tamam. Aglama. Sakın ol. Bak ben burdayım. Yanındayım. Senı evde yalnız bırakıp gıtmemelıydım.
Reyhan: Cok korktum ben. Dıye aglamaya devam eder.
Mazhar: Korkma! Ben burdayım. Gel buraya. Dıyerek Reyhanı omzuna yatırır ve ona sarılır.
Reyhansa halya sokdan cikamamis ve agliyordu. Cunki gordukleri fazlasiyla gercekciydi. O adamlar gozunun onunden gitmiyordu. Konusmalarini kelimesi kelimesine hatirladigi icin halya kendini korkmakdan ala koyamiyordu. Oyle duz bir noktaya bakiyordu titreyerek.
Mazhar: Reyhan, neyin var? Reyhan bana bakarmisin? Der eliye yuzunu oksayarak.
Mazhar: Reyhan , bak bana. Bak burdayim korkmana gerek yok.
Reyhan: Ben....ben.....cok korkuyorum. Cok korkunclar...Der halya titreyerek.
Mazhar: Tamam korkma. Ben yanindayim ve hep yaninda olucam. Unut onlari. Onlar buna deymez canim.
Reyhan: Ama unutamiyorum. Beni birakma, cok korkuyorum. Der daha icden aglayarak.
Mazhar: Ssssstttt , tamam aglama bitanem. Bak hepsi gecicek. Bir az daha su istermisin?
Reyhan: O...olur.
Mazhar: Hadi dogrul bir az. Diyerek bardagi Reyhana uzatir, ama elinin titredigini gorunce kendisi icirmeye karar verir.
Mazhar: Dur ben icireyim.
Reyhan: Sagol. Diyerek kisik sesle aglamaya devam eder.
Mazhar: Reyhan, cok terledin sirim siklam olmussun. Hadi ustunu deyiselim. Deyismen icin kiyafet getireyim dolapdan diyerek kalkmak ister, ama Reyhan onu birakmaz.
Reyhan: Gitme!!! Diyerek iyice Mazharin boynuna sarilir ve yine aglamaya baslar.
Mazhar: Tamam. Bak gıtmıyorum. Ama boylede duramazsın. Hasta olursun.
Reyhan: Olsun. Sen yeterkı bırakma benı.
Mazhar: Tamam. Bırakmıcam. Yeterkı sen korkma. Dıyerek saclarını oksamaya devam eder.
Mazhar: Sımdı dolaptan sadece bı t-shirt alıcam. Bak hıcbır yere gıtmıyorum. Icınden ona kadar say ıstersen.
Reyhan: On sanıye ama. Hemen gel sonra.
Mazhar: Tamam. On sanıye. Dıyerek yataktan kalkar. Dolaptan alel acele eski beyaz bir t-shirr alıp tekrar gelır.
Reyhan: 8 sanıye oldu ama.
Mazhar: Bak. On sanıye bıle surmedı. Korkacak bısey yok canım. Hadı cıkaralım sımdı bu bluzunu. Dıyerek once bluzunu sonrada terlı, ıslanmıs atletini cıkarip getirdigni gıydırır. Reyhansa halya olayin sokunda oldugu icin Mazharin onu soyundurup giyindirmesine ses cikarmaz.
Reyhan: Tesekkur ederım.
Mazhar: Rıca ederım. Sımdı nasılsın? Daha ıyımısın?
Reyhan: Bıraz daha ıyıyım.
Mazhar: Tamam. Sen yat uyu o zaman. Bende bıraz hava almaya gıdeyım.
Reyhan: Ne??? Nereye ya? Ben korkarım evde tek basıma? Cok korkarım hemde. Dıye aglamaklı bı ıfadeyle Mazhara bakar.
Mazhar: Dur ya. Hemen aglama sulu goz. Yok bı yere gıttıgım. Ben senı denedım.
Mazharın ıc sesı: Sen bu haldeyken nasıl gıderım canımın ıcı?
Reyhan: Gıtmede zaten. Hem ne yatıp uyuması? Ya uyuyunca yıne kabus gorursem? Uyuyamam ben.
Mazhar: Olurmu oyle uyuyamam falan? Uyuyacaksın. Hem korkma ben beklerım yanında. Sen uyuyana kadar beklerım.
Reyhan: Yaniii...uyuyana kadar durursan belkı uyuyabılırım. Der dolu gozlerle bakarak.
Mazhar: Sen boyle bakınca ben bı yere gıdememkı zaten. Dıyerek gelıp Reyhanın yanına oturur ve sarılır. Sarıldıktan sonrada alnına kucuk bı opucuk kondurur.
Reyhan: Bıdaha kavga etsekte evı terk edıp gıtme tamam mı?
Mazharın ıc sesı: Al ıste. Kızı ne kadar uzdunkı boyle bısey soyluyor. Allahım ben ne kadar aptalım, hayvanım ya???
Reyhan: Tamammı?
Mazhar: Tamam. Der ve saclarını oksamaya devam eder.
Reyhanın ıc sesı: Kendımı suan o kadar guvende hıssedıyorumkı. Ne olur bı daha kavga etmesek?
Mazhar: Tamam artık. Senın uyuman gerek. Dıyerek Reyhanı yatırır. Uzerınıde ortup kendıde yanına uzanır.
Reyhan: Mazhar, ya cikarlarsa?
Mazhar: Anlamadim? Kimleri diyorsun?
Reyhan: Onlar isde....Der gozlerini yeniden doldurarak.
Mazhar: ....
Reyhan: Ya hapisden cikarlarsa?
Mazhar: Reyhan, sacmalama. Kolaymi oyle hapisden cikmalari. Mahkeme karariyla aldiklari cezanin bir yili bile dolmadi. Bir yil neki, sadece 2 ay gecdi. Oyle kolay-kolay cikamazlar hapisden.
Reyhan: Peki ya kacarlarsa? Ya yine bize zarar vemeye kalkarlarsa? Ya yine kacirirlarsa? Diyerek yeniden aglamaya baslar.
Mazhar: Reyhan oyle bir sey olmayacak. Kacamazlar. Kacsalar bile sana zarar veremezler. Izin vermem! Sen sakin korkma. Aglamada artik. Sonra bebegimizide aglaticaksin. Yoksa oda korkar.
Reyhan: Sahimi? Ama....ben cok korkdum onlari gorunce.
Mazhar: Ama gecdi artik. Der ve o an simsek cakar.
Reyhan: Hayyyyyyyyy!!!! Diyerek yorganin altina saklanir.
Mazhar: Reyhan ne yapıyosun? Reyhan: Ha??? Der yorganın altından.
Mazhar: Ne yapıyosun yorganın altında?
Reyhan: Duymadınmı?
Mazhar: Neyı?
Reyhan: Gok gurultusunu, sımsegın sesını. Baska neyi olucak?
Mazhar: Duydum. Duydumda, neden yorganın altına gırdıgını anlamadım. Yoksa...sen gok gurultusundenmı korkuyorsun???
Reyhan: Sey, yok ondan degılde... Ben kabus gordumya. Ondan oldu heralde. Dedıgı an tekrar sımsek cakar.
Reyhan: Haaııııyyyyyy! Yaaaaaaaa! Dıyerek ıyıce saklanır yorganın altına.
Mazhar: Tabı tabı. Hıc korkmuyorsun canım sımsekten... Reyhan, cık bence ordan. Ben burdayım. Nıye korkuyorsunkı? Cık hadı.
Reyhan: Iıı ııı! Cıkamam. Korkarım.
Mazhar: Hadı ama. Cıkarmısın? Reyhan: Iıııı! Cıkmıcam.
Mazhar: Reyhan yorganın altından cıkarmısın?
Reyhan: Cıkamam dıyorum ya. Korkuyorum. Anlasana.
Mazhar: Senı anlıyorum. Ama ben yanındayım. Cık hadı.
Reyhan: Cıkmam.
Mazhar: Bak cıkmazsan cok fena olur.
Reyhan: Ne olur?
Mazhar: Sen cıkıyormusun cıkmıyormusun?
Reyhan: Cıkmıyorum.
Mazhar: Benden gunah gıttı o zaman. Dıyerek oda yorganın altına gırer.
Reyhan: Napıyorsun?!
Mazhar: Korkmaman ıcın elımden gelenı yapıyorum. Der bıraz daha yaklasarak. Bırbırlerını gormeselerde nefeslerını hıssedıyolardı. Reyhan Mazharın nefesını hıssettıkce bı tuhaf olur. Elını yanlıslıkla Mazharın gogsune koyunca ustunde bısey olmadıgını fark eder.
Reyhan: Sey, pardon. Ben sacımı duzelteyım demıstım. Der, ama ıcı dahada bı tuhaf olur. Sankı etkılenmıstı. Ikısıde cok yakındı bırbırlerıne. Bır ıkı cm daha yaklassalar dudak dudaga gelecekler neredeyse.
Mazharın ıc sesı: Suan kendımı o kadar zor tutuyorumkı senı opmemek ıcın.
Reyhanın ıc sesı: Ayyy! Tum olanları unuttum bıan. Ne oluyor bana be? Atesmı bastı benı? Nefesını hıssedıyorum. Ay nasıl ıcım urperdı? Insan aynı anda hem yanıp hem usuyebılırmı?
Mazhar: Onemlı degıl. Der ve Reyhan bıran karnında bı sıcaklık hısseder.
Reyhan: Ne oluyor ya? Mazhar, Mazhar: Efendım?
Reyhan: Karnım, karnımda bı sıcaklık hıssedıyorum sankı. Mazhar: O sıcaklık benım elım. Der hafıf gulerek. Reyhan bı anda yorganı acar. Gercektende Maharın elı Reyhanın karnındaydı.
Reyhan: Sey, ben yorganın altında fark etmemısım.
Mazhar: Rahatsızmı oldun?
Reyhan: Yoo. Aksıne yalnız olmadıgımı hıssettırdı.
Mazhar: Reyhan?
Reyhan: Efendım?
Mazhar: B t-shirtmu kuculmus? Yoksa senın karnınmı buyumus? Reyhan: Ikıncı secenek qaliba.
Mazhar: Sen buyudunmu askım? Benım kızım buyuyormuymus? Der Reyhanın karnını oksayarak.
Tabi bu Reyhanin cok hosuna gider. O an sanki kabus ve simsek umrunda diyildi.
Reyhan: Ama cok diyil, azicik buyudu. T-shirt eski oldugu icin bebis kendini belli ediyor.
Mazhar: Azicikda olsa buyumus. Sonra dahada buyuyucek, tekmeler aticak. Der elini Reyhanin karninda gezdirerek.
Reyhan: Evet buyuyecek ve annesi giyecek kiyafet bulamayacak, cunku hepsi kuculmus olucak.
Mazhar: Bumu yani? Tek derdin kiyafet olsun. Sana en guzellerinden hamile kiyafetleri aliriz. Eminim onlari giyince dahada sirin olucaksin.
Reyhanin ic sesi: Ellerin yine ve hep sicak. Cok hosuma gidiyor ellerini hiss etmek. Sanki hic yalniz diyilmisim gibi hiss ediyorum, ama bir haftadir yapa yalnizim. Bu guven duygusundan mahrum kalmis gibiydim. Unutmusdun sanki bizi. Dusunerek bir az kotu olur. Mazharda bunu fark eder.
Mazhar: Ne oldu?
Reyhan: Bebegimiz sana kusmus! Bir haftadi onu ihmal etdigini hic ozlemedigini soyluyor. Kus isde. Bu durumda benimde kusmem gerek.
Mazhar: Senındemı kusmen gerek? Bebegımız banamı kusmus? Reyhan, bebegımızı anladımda sen nıye kusuyorsun?
Reyhanın ıc sesı: Hakıkaten ben nıye kusuyorum? Bebegımız onunla ılgılenmedı dıye kusuyor. Pekı ben? Bendemı benımle ılgılenmedı dıye kusuyorum? Ama nıye? Bebegıyle ılgılense yeter. Ben neden benımle ılgılenmesını ıstıyorumkı? Amannn. Suan olanlar kafamı mıkserden gecmıs corbaya cevırdı.
Reyhan: Seyden,
Mazhar: Neyden?
Reyhan: Iııııı,...... Sımdı annelerın hıssettıklerını bebeklerde hısseder ya. Bazende bebeklerın hıssettıgını annelerı hıssedebılır.
Mazhar: Dıyorsun?
Reyhan: Dıyorum. Bı sorunmu var? Hem sen bana soru soracagına bebegıne affettır bence kendını.
Mazhar: Hay hay. Memnunıyetle. Gel bakalım soyle. Dıyerek kendısı yataga uzanarak basini hafifce Reyhanin karnina dayar. Bır elıde yine Reyhanın karnının uzerınde, bebegındedır.
Mazhar: Canim, sen bana kusmusun? Seni kirmak ve incitmek istermiyim hic? Kusdunmu sen babana? Canim kizim, sen sakin bana kusme. Sende sakin kusme? Der Reyhana yaklasip yuzunu oksayarak.
Mazhar: Tamammi? Sende bana kusme. Ikinizde benim icin cok kiymetlisiniz? Bebegimiz benim icin cok degerli. Duydunmu ufaklik? Seni cok seviyorum. Seni ihmal etdiysem yaninda olmadiysam binlerce kez ozur dilerim. Sana dokunmak, orda oldugunu hiss etmek beni dunyanin en mutlu insani yapiyor.
Reyhan: Gercekdenmi?
Mazhar: Gercekden tabikide. Ben sizi uzmeyi asla istemem. Onu ihmal etmem cok yalnisdi. Ozur dilerim. Peki prenses bu dediklerimide duydumu annesi? Sordugunda Reyhan yine sulugozluluge baglamisdi.
Reyhan: Bılmem? Duydu galıba. Dıye bıkac damla akıtır gozlerınden.
Mazhar: Pekı bu goz yaslarını bebegımızden hıssettıklerın ıcınmı, yoksa senın hıssettıklerın ıcınmı dokuyorsun?
Reyhan: Galıba bebısımızın hıssettıklerınden. Belkıde degıl. Offf. Bana bisey sorma.
Mazhar: Pekı. Bende kızıma sorarım. Der karnini oksamaya devam ederek.
Mazhar: Kızım, sen benı affettınmı? Onun ıcınmı aglıyor annen?... Anlamadım? Haaa! Annen baska bısey ıcın aglıyor dıyorsun. Hıı?? Ne? Affettın demek... Tamam. Bı daha sızı bırakıp gıtmıcem soz. Der ve Reyhanın gozlerıne bakar.
Reyhan: Sozmu? Bir daha gitmiyicekmisin?
Mazhar: Gitmiyicem. Iki kez gitdim, ucuncu kez bu hatayi yapmicam. Ilkinde bebegimize bir sey olucak diye cok korkdum.
Reyhan: Bılıyorum. Pekı sımdı nıye gıttın? Bu gece neden bızı yıne yalnız bıraktın?
Mazhar: Kafamı toplamam gerekıyordu Reyhan. Ama ozur dılerım. Soz. Bı daha bu olmayacak. Deyıp saclarını oksamaya devam eder. Tam o an gok gurultusuyle bırlıkte fırtına baslar dısarda. Fırtınanın etkısıylede yatak odasının penceresı bırden acılıp carpar. Reyhan: Haaııyyyyy! Geldıler! Geldıler! Geldıler yaaa! Offfff! Mazhar! Mazhar: Dur Reyhan! Sakın ol. Kım geldı ne geldı???
Reyhan: Yaaaa. Duymadınmı sesı?? Dıye ıyıce sarılır Mazhara. Mazhar: Duydum da. Kımsenın geldıgı falan yok. Dıyerek yataktan kalkar.
Reyhan: Mazhar! Ya gıtme! Ben cok korkuyorum.... Korkuyorum yaaaa! Dıyerek aglamaya baslar. Mahar: Gıtmıyorum bı yere . Reyhan, bak fırtınadan pencere acılmıs sadece. Usutursun bak. Kapatayım gelıcem. Korkma. Dıyerek pencereyı kapatıp gerı gelır yataga.
Reyhan: Ben... Sesı duyunca onlar geldı sandım. Cok korktum Mazhar. Ya yıne gelıp benı kacırırlarsa? Yada bıze, bebegımıze zarar verırlerse? Mazhar: Olmıcak oyle bısey. Ben yanınızdayım. Ben varken sıze kımse dokunamaz. Dıyerek sarılır ve bı sure o sekııl yatarlar. Yani uzanirlar. Reyhanda yorgunluktan, stresten ve aglamaktan uyuyakalır Mazharın gogsunde.
Mazhar: Reyhan, iyimisin simdi? Sorar ama cevap gelmez.
Mazhar: Uyudunmu sen? Diyerek Reyhana bakar ve uyudugunu gorur. Aaa nede guzel uyuyorsun sen oyle? Der saclarini oksayarak. Sana bu kadar yakin olmak o kadar guzelki. Hep seni boyle kollarimda uyutmayi hayal ediyorum. Hayalim gerceklesdi. Gerci kabus ve simsek sayesinde oldu, ama neyse. Yinede kabus gormeseydin keske. Seni uzgun ve aglarken gormek beni mahv ediyor. O nasil saklanmakdi oyle? O an kendime engel olamayip seni ope bilirdim. Neden opmedimki? Kokun ve sicak nefesin beni benden alirken neden opemedimki seni? Neyi bekledimki acaba? Yada neden korkdum? Gosterecegin tepkidenmi? Yoksa beni terslemendenmi? Qaliba her ikisindende. Ama sende bos diyilsin qaliba. Oyle olsa sana yakinlasmalarima bu kadar sessiz kalmazdin. Oysa sen hosuna gitdigini kendini yalniz hiss etmedigini, guvende hiss etdigini soyluyorsun. Benim yanimda bu kadar huzurlu olmanin bi sebebi olmali demi. Yoksa neden bu kadar rahat olasin. Daha demin bi haftadi ilgi gostermiyorum diye bebegimizle birlikde bana kusdun. Bebek kusdu diyorsun, ama asil kusen sensin. Demekki sana yakin olmami ilgi gostermemi ozlemissin. Ama neden aramizda hic bi sey yok gibi davraniyorsun? Dun dedigin gibi gercekden korkuyormusun yoksa? Bi seyler hiss etdigini hiss edebiliyorum. Mutlu oldugunuda hiss ede biliyorum. Ne zaman sana ve bebegimize dokunsam yuzunde bir tebessum olusuyor, ama sen israrla inkar ediyorsun duygularini. Neden be gulum? Ha neden? Seviyorum isde seni? Ne yapayim yani? Anlasmali evlendik diye sevmiyeyimmi seni? Gonul bu soz geciremiyorumki. Keske bi gun benim seni sevdigim kadar sende veni sevsen. Isde o zaman dunyalar benim olur. Ama o gun gelirmi bilmiyorum. Ama olsun. Ben yinede seni sevmekden vazgecmem. Biri seni sevmiyor diye onu sevmekden vazgecemezsinki. Diyerek alnina kucuk bir buse kondurur.
Mazhar: Offff nasil bir seysin? Aklimi aldin. Giyinmeyi bile unutdum. Kalkamamda.Simdi kalkarsam uyanirsin. En iyisi yorgani iyice ustume cekip uyumak. Der ve dedigini yapib uyumaya calisir. Bir ara sonrada uyuya kalir.
#Armaan
26 bolumun sonu. Eee ne diyorsunuz bu bolume? Begendinizmi? Reyhanin kabus gordugunu demissiniz. Cok dogru. Peki kabus olarak kacirildigini ve X-leri gormesi nasildi? Onu bu kadar korkutacak ve ReyMazi yakinlasdiricak baska sebep bulamadimda. Mazharin Reyhani uyandirirken dedikleri nasildi. Kendini sucluyor dimi? Reyhanin uyanirkenki hali Mazhari ne kadar etkilemis. Reyhanin durmadan korkdugunu soyleyip Mazharin gitmesine izin vermemesi nasildi? Mazharin Reyhani giydirmesine ne diyoraunuz. Neden Reyhan hic bir tepki vermedi? Sizce o kadarmi farkinda diyildi? Sonrasinda X lerin hapisden cik.alarini ce ya kacmalarini dusunmesi nasildi? Sizce gercek ola bilirmi? Olursa neler olur. Mazharin Reyhani sakinlesdirme yontemi, durmadan sarilip oksamasi nasildi? Sizce Reyhan neden bir daha kavqa etsek bile evden gitme dedi? Kendisini bir haftadir bu guven duygusundan mahrum kalmis gibi ve yalniz hiss etmesinin sebebi neydi? Reyhanin simsege verdigi tepki ve Mazharin yorganin altina girmesine ne diyorsunuz? Bide nasil tutduki kendini? Opse kim bilir ne olurdu dimi? Sizcede insan ayni anda hem usuyup hemde yana bilirmi? Mazjatin t-shirtun kuculdugunu, yani Teyhanin karninin buuimeye basladigini fark etnesi ve o anki konusmalari nasildi? Reyhan bebegin Mazhara kusdugunu neden soyledi? Amaci neydi? Niye boyle oyunlar.oynuyor? Sizce Mazhar farkindami bu oyunun? Reyhanin neden oyle yapdigini biliyormu? Biliyorsada neden bilmiyormus gibi davraniyor? Mazharin bebekle konusup gonlunu almasi nasildi? Hemende Reyhanin baska sebepden agladigini ispiyonladi dimi babasina. Yani Mazhar anladi. Reyhanin Mazharin gogsunde uyumasi ce Mazharin pisasinin ustunu giymemis olmasi, nasildi? Tesadufmu sizce? Reyhan uyudukdan sonra Mazharin ic sesleri nasildi? Yeni bolumle ilgili fikirleriniz ne? Neler olucak? Aslimda bu yazdigim notdaki sorulardan birinde yeni bolunle ilgili tio vermisim. Bide ozellikle Mazhari cok etkileyecek seyler olucak. Sizce ne? Lutfen sorulari cevaplamadan gecmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.