Tek gecelik macera ve sonrası 30 bolum.

144 3 2
                                    

Reyhan: Qaliba kelimesi fazlalikmis, cunki ben zaten seni seviyormusum. Sadece sevdigimi anlamam zaman aldi.
Mazhar Ne dedin sen?!
Reyhan: Bende seni seviyorum dedim.
Mazhar: Allahbe!!!!!!! Diyerek Reyhani kucagina aldigi gibi bahcenin ortasinda dondurmeye baslar.
Mazhar: Reyhan beni seviyor !!!! Diye bagirarak donmeye devam eder.
Reyhan: Mazhar napiyorsun?
Mazhar: Bu anin tadini cikariyorum.
Reyhanin ic sesi: Su an gozlerinin ici parliyor resmen. Mutluluk dedikleri bu olsa gerek. Acaba istesem zamani durdurup boyle kala bilirmiyiz? Keske bu mutlu ani hic kimse ve hic bir sey bozamasin.......Off fazlami sevindim ben? Qaliba birisi bu ani bozmaya kararli.
Reyhan: Mazhar dur! İndir beni! Midem bulandi. Yeter bu kadar dondugumuz.
Mazhar: Ne?! Der ve hemen durup Reyhani kucagindan indirir.
Mazhar: Afedersin. Ben bir an heyecandan unutdum. Ozur dilerimya. Sen surdaki sandalyeye otur istersen.
Reyhan: Demin keske hic kimse bu ani bozmasin dedim icimden, ama bizim ufakligi unutmusum bir an.
Mazhar: Eee oda kendini hatirlatmak istemis belliki. Hadi iceri gecelim. Geceleri serin olur. Hadi bitanem. Hem belki bir azdan gecer bulantin. Kendiliyinden gecmezese, nane limon kaynatiriz. Belki ise yarar.
Reyhan: Tamam. Eve girelim. Der ve birlikde eve giderler.
Reyhan: Mazhar ben yaticam. Sen geliyormusun?
Mazhar: Sen istersinde ben gelmemmi? Hadi sen yat ben ustumu deyisip gelicem.
Reyhan: Tamam. Sen ustunu degis. Ama benim banyoya gitmem gerek.
Mazhar: Ne oldu? Bulantin gecmedimi?
Reyhan: Bilmiyorum. Bi yuzumu yikayip gelicem. Der ve banyoya gider. Yuzunu yikadikdan sonrada yatak odasina doner.
Mazhar: Geldinmi canim. Hadi gel yanima.
Reyhan: Gelmemmi? Diyerek Mazharin yanina uzanir.
Mazhar: Simdi nasilsin?
Reyhan: Daha iyiyim.
Mazhar:Siz hep iyi olun ben başka bir şey istemem.
Reyhan: Biliyorum canım biz senin en değerlileriniz kızımla ben yani.
Mazhar: Reyhan tabiki öylesiniz. Aksi mümkünmü?
Reyhan: Mazhar,
Mazhar: Efendim güzelim?
Reyhan: Şey diyicem hani biz hep diyoruzya kızımız olacak diye, yani tam olarak emin değiliz erkekte olabilir.Üzülürmüsün kız olmasa? Yani bir oğlumuz olsa uzulurmusun? Mazhar: Saçmalama Reyhan. Üzülürmüsünde ne demek ?
Reyhan: Saç malanmaz taranır bikereeee.
Mazhar:İyyykk. O ne be? O nasıl bir espiri öyle ? Reyhan yapma Allah aşkına bidaha öyle şeyler.
Reyhan: Ya niyeki? Nesi var? Ayrıca çokta komikkk .
Mazhar: Tamam Reyhan komik çoook komik.
Reyhan:Ya kusura bakma aslında saçma bir soru sordum farkındayım. Ortam yumuşasın diyede espiri yaptım. Erkekte olsa, kızda olsa bende sende üzülmeyiz biliyorum. Sağlıklı olsunda yeter demi?
Mazhar: Ha şunu bileydin.
Reyhan: Ama biz sürekli kız diyoruzya, erkekse üzülmüyordur demi?
Mazhar: Üzülmüyordur, ama bence bir kızımız olacak.
Reyhan: Bencede. Zaten ruyamdada oyle gormusdum. Bak ne diyicem. En kısa sürede cinsiyetini öğrenelim olur mu?
Mazhar: Tamam birtanem. Üzülme sen. Bebeğimiz çok mutlu. Ayrıca çokta sanslı, cunki anne ve babası biziz. Hem ayrıca o bizim en güzel gecemizin en tatlı meyvesi. Der Reyhana göz kırparak. Reyhanda normal olarak utanır. Yüzü hafif kızarır ve gözlerini kaçırarak gülümser. Mazharında yüzünde kendinden emin sırıtışı vardır. Mazhar: Eeee uykun yokmu senin? Reyhan: Şey biraz geldi aslında. Ama sana bir şey sormak istiyorum. Mazhar:Sorsana o zaman birtanem. Sorar ve bunu sorarken gozlerinin ici parliyordu.
Reyhan: Ya sen bana nasıl aşık oldun? Yani ilk karşılaşmamız geliyorda aklıma, birbirimizden nefret ediyorduk.
Mazhar: Bikere ben senden nefret etmiyordum. Sadece sana birazcık, ama azıcık, çok azıcı gıcık oluyordum.
Reyhan:Tabi canım. Azıcık demi hıh.
Mazhar: Hayır. Reyhan gercekden öyleydi. Azıcık gıcık oluyordum. Reyhan: Gerçektenmi? Tamam inandım sana.
Mazhar: Hatta bir şey itiraf edeyimmi sana? Seni ilk gördüğümde ne düşündüm biliyor musun?
Reyhan: Aaaa ne düşündün? Çok merak ettim.
Mazhar: "Hayatımda gördüğüm en güzel kadın değil, ama neden gözlerimi bir türlü ondan alamıyorum" diye düşündüm ve kendi kendimle savaştım sürekli. Gıcık olduğum içindir, yada başka bir şey diye kendimi avutuyordum, ama senden hoşlanmış, sana aşık olmuş ola bilme ihtimallerini aklıma bile getirmiyordum.
Reyhan: Mazhar, sen ne güzel bir adamsın ya ? Gözlerini benden alamıyormuydun?
Mazhar: Evet farketmedinmi hiç? Sürekli sana bakıyordum.
Reyhan: Aslında şimdi düşününce farkettim.
Mazhar: Şimdimi farkettin şapşik tombik seni.
Reyhan: Peki bana itiraf etmeden önce nasıl bekledin? Yani ben sana o kadar şey yaptım. Hiç kızmadınmi? Canım ya çok üzdümmü seni?
Mazhar: Sen beni üzemezsin.Ama kendimle baya çelişkiye girdim. Duygularımı, hiss ettiklerimi sana söyleyememek çok ağır geliyordu bana. Hani demişya Mevlana "Gönlüm dilime dargın, dilim gönlüme, gönlüm duygularını anlatmadığı icin kızarken dilime, dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme..." sanki benim için söylemiş Mevlana.Gönlümle dilim arasında öyle bir çelişki vardı ki, gönlümle dilim birbirlerine küsmüşlerdi, ama şimdi aksine ikiside çok mutlu. İçim içime sığmıyor. Dilim gönlümden geçen her şeyi sana söylemek istiyor, ama gözlerim sana bakınca dilimde gönlümde ne söyleyeceklerini unutuyorlar. Sen ne yapıyorsun bana böyle komşu kızı ? Tek bir bakışın bile aklımı başımdan almaya yetiyor. Bu nasıl bir şey? Bu nasıl bir duygu böyle?
Reyhan: Hmm. Bence aşk olabilir bu duygunun ismi. Hatta ta kendisi. Der Mazhara biraz daha sokularak. Birbirlerine çok yakındırlar. Nefeslerini hissedecek kadar hemde. Reyhan yavaşça Mazharı dudaklarından öper. Mazharda karşılık verir. Sonra biraz ayrılırlar.
Reyhan: Seni öyle çok seviyorumki Mazhar. Bazen diyorumki, iyiki seninle o bara gelmişim. Şimdi belki beraber olmaya bilirdik.
Mazhar: Bence biz yine beraber olurduk. Yani ben senin pesini bırakmazdım ki. Aşık olmuşum bikere demi ama? Benden kurtuluşun yoook. Er yada gec benin olucakdin.
Reyhan: Ayyy.Yerim ben seni yaaa. Sen ne tatli ve sevimlisin oyle? Mazhar: Yiyebilirsin. İzin veriyorum. Reyhan: İyi o zaman yiyeyim. Hmm nerden başlasam acaba? Mesela.... Mazhar: Mesela burdan. Der dudağını göstererek.
Reyhan: Fırsatçı kişilik seniii. Der işaret parmağını kaldırarak ve devam eder.
Reyhan: Tamam o zaman. Senimi kiricam? Diyerek Mazharı öper. Mazharda Reyhanı öper ve biraz öpüştükten sonra Mazhar yavaş yavaş Reyhanın boynuna doğru iner. Pijamalarinin düğmelerini çözmeye başlar ve biran duraksar, çunki gözünün önüne barda kaldıkları gece kaldıkları odaya girdikleri an gelir. Sonra sahneler gözünün önünde canlanmaya başlar. Aynı şekilde aynı sahneleri Reyhanda hatırlar.
FLASHBACK.
Klubde dans ederken kendilerini kayb eder ve bir birilerine sarılıp öpüşmeye baslar ve bir kac dakika sonrada klubun odalarindan birine gecerler. İceri girdiklerinde Mazhar Reyhani bırakmadan kapıyı içerden kilitler ve yeniden ellerini Reyhanin beline dolar.
Reyhan: Napiyoruz biz? Sorar gulerek
Mazhar: Nemi? Gonlumuzden geçenleri yapiyoruz . İstemiyormusun? Sahsen ben su an sadece seni istiyorum. Diyerek Reyhanin boynuna yumulur ve ihtirasla öpmeye başlar.
Reyhan: İstemez olurmuyum hic?
Mazhar: Bu durumda kendini bana birak canim. Diyerek yeniden Reyhanin dudaklarina yapisir ve elleriylede arkadan elbisenin fermuarini asagi indirir. Ayni zamandada Reyhan Mazharin gomleginin dugmelerini cozup cikarir. Gomlegin altindanda hic bir sey giymemisdi. Reyhan gömlegi çıkarır çıkarmaz, Mazhara sarılarak elini sırtında gezdirir. Mazharda eliyle Reyhanin bacaklarini oksamaya baslar ve bu Reyhanin hoşuna gitdigi icin daha cok Mazhara sokulmaya baslar ve Mazhar onu yataga dogru götürür ve elbiseyi çıkardıkdan sonra Reyhani yavas yavas yataga uzatır ve ustune uzanarak Reyhani opmeye baslar.
Mazhar: Cok guzelsin. Biliyormusun, aklimi basimdan aliyorsun. Sana ihtiyacim var.
Reyhan: Benim aklim gitmis bile.
Mazhar: O zaman ne bekliyoruzki? Der ve kemerini cozup soyundukdan sonra yeniden Reyhani altina alarak öpmeye baslar ve bu sefer sadece dudaklarindan degil. Öncesinde sicak ve atesli öpücükler kondurarak boynundan dah asagilara , goguslerine, sonrada dahada asagilara inerek Reyhanin zevkden ucurmaya calisir ve bu isinde oldukca basarili olur. Gerisinide siz anlayin artik.
FLASHBACK SON
Mazharin ic sesi: Ne geceymis be? Hatirlamasamiydim acaba? Simdi etkisinden cikmam kim bilir ne kadar surer? Acaba oda benim hatirladiklarimi hatirladimi? Diyerek Reyhanin gozlerinin icine bakmayi dener ve Reyhanin gozlerini kacirdigini gorunce, hatirladigini anlar.
Reyhanin ic sesi: Offf ne geceydi be? Şartmiydi hatirlamam? Ya oda hatirladiysa, neler yapdigimizi? Öyleyse yüzüne bakamam utancımdan. Off niye hatirladikki? Ne guzel yasayip gidiyorduk, hic bir şey hatirlamadan.......Ama guzeldi be. Acaba simdi ne dusunuyor? Of gozlerinide dikmiş üstüme. Yok yok. Kesin oda hatırlamış.
Mazhar: Reyhan,
Reyhan: Efendim?
Mazhar: Neden gozlerini kaçırıyorsun benden?
Reyhan: Şey....bilmem.
Mazhar: Ama ben biliyorum qaliba. Der Reyhanin saçlarını okşayarak.
Reyhan: Biliyormusun? Neyi?
Mazhar: Gözlerini kaçırmanın asıl sebebini biliyorum. Diyerek çenesinden tutarak Reyhanin yüzünü kendine doğru çevirir ve yavaşca dudaklarından öper. Çok sevgi dolu ve nazikce. İhtiraslımı peki? Hem evet, hem hayır. Varla yok arasında. Bir yandan kavuşmanın sevincini yaşayip, aşkla yanip tutuşurken, bi yandanda geçmişe ait bi anının yaratdigi etkiden dolayı bir birinden çekiniyorlardı. Bu yuzdendende içlerindeki aşka, ihtirasa ragmen içlerindeki çekingenlik duyğusunu yenememişlerdi. Hatırladıkları şeylerden sonra ikiside daha fazla ileriye gidemediler, çünkü o sahneler ikisinede fazlasıyla yetmişti. Bide ikiside biraz çekinmişlerdi bir birilerinden. Bu yuzdende, bir az opusup oyalandikdan sonra sarilarak uyumuslardi.
Sabah.
İlk Reyhan uyanır ve Mazharı yüzünden oper. Sonra yavaşça yataktan kalkar. Camın önüne gider ve bahçeyi izler bahçede erik ağacı vardır. Eriklerde sadece ağacın en üst kısmında kalmıştır. Reyhanın öyle canı çekerki kendi kendine konusmaya başlar.
Reyhan: Ay ne kadarda güzeller ya. Nasılda canım çekti.Off çok güzeller. Mazhar bu arada uyanmış Reyhanı dinliyordur. Duyduklarindan sonra gülerek yataktan kalkar ve yavasca yaklasarak, arkadan Reyhana sımsıkı sarılır.
Mazhar: Günaydın canımın içi. Der ve yüzünden öper.
Reyhan: Günaydın. Der gözünü erik ağacından ayırmadan.
Mazhar: Senin canın, erik mi çekti? Der Reyhanın yüzünü okşayarak.
Reyhan: Evet ama o ağaçtakileri istiyorum.
Mazhar:Tamam canım. Ben senin icin çıkıp koparırım o erikleri.
Reyhan: Ama çok yüksekteler Mazharım ya.
Mazhar:Olsun canım. Sen yeterki iste. Ben her şeyi yaparım.
Reyhan:Ya düşersen ağaçtan? Olmaz istemiyorum ben erik falan.
Mazhar: Ay kocasınıda düşünürmüş benim birtanem. Korkma aşkım bana bişey olmaz. Düşmem ben.
Reyhan: Aşkımmı dedin sen?
Mazhar: Evet aşkım, aşkım dedim. Öyle değilmisin? Diyemezmiyim? Hem niye şaşırıyon şapşik şey? Hey Allah ım ya.
Reyhan: Tabiki dersin. Hatta bende derim aşkım.
Mazhar: O zaman hadi üzerini giyinde aşağı inelim. Erik koparayim bende sana ağaçtan.
Reyhan: Peki madem. Der ve tam Mazhar odadan çıkmak için arkasını dönerken aniden durur ve sonra tekrardan Reyhana dönerek önünde dizlerinin üzerine çöker ve Reyhanın karnından öper.
Mazhar: Bitanem seni unuttuğumumu sandın ? Hiç unuturmuyum ben seni ? Senin bu annen insanda akıl birakmiyorki. Bu yuzden şaşkinligima ver lutfen.
Reyhan:Allahalla ben napıyomuşum? İnanma kızım sen ona. Onun aklı oldum olası bir karış havada zaten. Mazhar:Kıskanmışmı benim karım kızımızı? Senide öperim güzelim! Sen yeterki kıskanma.
Reyhan: Hiçte bile! Kıskanmadım bikere.
Mazhar:Tamam o zaman kıskanmadıysan sorun yok. Öpmem bende seni. Der ve Reyhanin yüzü düşer.
Reyhan: Öpmezsen öpme! Sanki umrumdaaaydı. Derdemez Mazhar Reyhanin dudaklarına yapışır ve bir az öpdükden sonra azıcık ayrılarak der.
Mazhar: Reyhan biliyomusun bu dünyada benim başıma gelen en güzel şeysin sen. Bu dünyadaki en güzel şey seni sevmek benim için.
Reyhan: Bende seni çok seviyorum bitanem. Hemde her şeyden çok. Mazhar: Biliyorum bebeğim. Gözlerinden okunuyor sevdigin.
Reyhan: O kadar belli oluyormu?
Mazhar: Olmazmı? Hadi hazırlan sen. Daha erik koparıcam sana ve bebeğimize.
Reyhan:Tamam aşkım unuturmuyum hiç.
Bahçede.
Reyhan: Mazhar dikkatli ol lütfen. Bak oraya basma! Kırılır o dal. Diğerine bas. Mazhar:Kızım sende amma korkak çıktın. Ben varya ben ooo.......Küçükken tarzan gibiydim. Ağaçtan ağaca zıplardım. Sen daha beni tanımıyorsun. Bak gör en iyilerini koparıcam senin için.
Reyhan: Ben en iyilerini istemiyorum Mazhar ya. Sen düşme yeterki.
Mazhar:Hani evdeyken en yukardakilerini istiyorum diyordun. Ne çabuk unuttun?
Reyhan: Vazgeçtim. Artık istemiyorum. Mazhar: Reyhan tamam alıcam ben sana en iyilerini. Korkma sen.
Mazhar agacin biraz daha yukarisina cikar. Bir kac tane erik topladikdan sonra en büyük ve en güzelini almak için uzanır ve hemen koparir, ama basmaması gereken ince bir dala basar ve biranda kendini yerde bulur.
Reyhan:Hayyy!!! Mazhar, Mazhar, Mazhar iyimisin? Ya ben dedim demi?
Sana o dala basma dedim demi? Dinlemiyorsunki.
Mazhar: Ahhh.Ya Reyhan, konuşacağına kalkmama yardim etsen cok makbule geçer sanki. Reyhan: Off, tamam. Acıyotmu biyerin? İyimisin? Kalkabilecekmisin? Daha yeni bulmuşken senin yüzünden az kalsın kocasız kalıyordum. Mazhar:Çokmu üzülürdün kocasız kalsan? Eeee benimde, benim gibi kocam olsa, bende ya kaybedersem diye üzülürdüm.
Reyhan: Hemende şımar. Kim şımartıyor seni bu kadar? Mazhar:Bilemem artık.
Reyhan:Yürü hadi başımın tatlı belası. Der Mazharın koluna girerek içeri girmesine yardimci olur. Eve girdiklerinde Mazhar koltuğa oturur. Reyhanda pansuman malzemelerini getirip Mazharın karşısına oturur. Önce kaşının üzerini silip temizler ve yarabandı yapıştırır. Mazharda sessizce Reyhanı izler, gozlerini hic ayirmadan.
Mazharin iç sesi: Canım benim ya. Seninle bu şekilde olacağımızı hayal bile etmezdim. İyiki gelmişiz bu tatile. Benim için nasılda endişeleniyorya? Yerim ya ben seni. Diye düşünürken Reyhan Mazharın dirseğindeki yarayı temizler ve orayada bant yapiştırır. Reyhan: İyimisin canım? Başka biyerin acıyormu? Sorar ama hemen cevap alamaz, çünki Mazhar Reyhana dalip gitmisdi.
Reyhan: Mazhar,
Mazhar: Yoo... yani iyiyim. Acımıyor biyerim.
Reyhan: Mazhar, bir an sana bişey oldu diye çok korkdum. Der ve Mazhara sıkıca sarılır. Mazhar birden acidan inler.
Reyhan: Canınımı yaktım?
Mazhar: Ahhh. Şey yani ağaçtan düştümya ben ondan her halde. Yoksa başka bir sey yok.
Reyhan: Mazhar sen bana yalanmı söylüyorsun. Kaşınla dirseğinin sarılmamla ne alakası var? Sırtınmı çizildi ağactan düşerken? Niye yalan söylüyorsun? Aç bakıcam. Mazhar: Hayır Reyhan. Yok bişeyim ya! İyiyim ben.
Reyhan: Mazhar lütfen. Anlıyorum seni. O kadar kendini övdün, ağaçtan düşmek ağırına gitti demi? Ben tarzanım demeler falan. Benden utanma ya! Kimseye anlatmam ağaçdan düsdüğünü.
Mazhar: Yok bide anlatsaydın. Hem ağırıma gitmedi. Ayrıca utanmıyorumda. Bir azcık acıyo sadece sırtım.
Reyhan: Tamam anladim. Ama izin verde bakayim. Der ve Mazharın üzerindeki tişörtü yavaşça üzerinden çıkarır ve o an göz göze gelirler. İkiside çok heyecanlanır ve kalp atışları hızlanır ikisininde. Sonra Mazhar Reyhana sırtını döner.
Reyhan: Hayyy!!! Bide yok bir şey diyorsun. Sirtin kaniyor. Yani sarilmasam hic demiyecekdin demi? Bekle geliyorum. Der ve gidip sicak su ve pamuk alip gelir.
Mazhar: Ne yapicaksin?
Reyhan: Yarayi temizleyeyim, sonra bakariz. Acirsa soyle.
Mazhar: Senin elin deydikden sonra acirmi hiç?
Reyhan: Bu kadar emin olma bence. Der ve islak pamukla Mazharin yarasini temizlemeye baslar.
Mazhar: Ahh!
Reyhan: Hani acimazdi.
Mazhar: Aciyacaksada senin elinden acisin.
Reyhan: Sende bi karar ver istersen. Der ve yara için olan melhemi bulup Mazharin sirtina yavasca surmeye baslar. Acitmamak icinde cok dikkatlice ve yavas hareketlerle sürüyordu melhemi. Ama ayni zamandada kendini zor tutuyordu etkilenmemek için, ama malesefki boşa çaba sarf ediyordu.
Reyhanin iç sesi: Allahım ya!!! Kalbim niye bu kadar hızlı atıyor? Haiiyyy ellerimde buz gibi oldu heyecandan. Kesin hissediyor. Ya kalp atışlarımıda duyuyorsa. Yanlış anlamasa bari. Ama neyi yanlış anlayacakki? Kocam sonuçta. Hem biz... çocuğumuz olacak bizim bikere. Aştık o mevzuları. Yada aşamadıkmı? Ama ben yinede biran önce bitireyim bu işi, yoksa kalbim duracak. Offf çok sessiz kaldık ya! Bişeymi sorsam? O niye susuyor acaba?
Reyhan: Mazhar,
Mazhar: Efendim canım?
Reyhan: Acıtıyormuyum?
Mazhar: Hayır birtanem aksine çok iyi geliyor...
Mazharin iç sesi: Elleride buz gibi. Neden acaba? Off Allahım bu şekilde devam ederse, kendime hakim olamamki. Ne kadar yumuşak ya elleri. Hiç canımı yakmıyor. Sanki pansuman değilde masaj yapıyor. Valla kalbim yerinden çıkacak şimdi. Reyhan: Tamam canım, bitdi. Şimdide yara bandi yapisdirdimmi tamamdir. Diyerek buyuk bir yara bandini pansuman yapdigi yaranin ustune yapisdirir.
Reyhan: İşde bitdi. Bir iki gune geçer zaten.
Mazhar: Çok acımıyorda zaten. Reyhan,
Reyhan: Efendim Mazhar?
Mazhar: Bak, düşmeme ragmen sözümü tuttum. Diyerek cebindeki erikleri çıkarıp Reyhana verir.
Reyhan: Canım benim ya. Benim yüzümden bide ağaçdan düştün. Mazhar: Olsun ben senden gelen herşeye razıyım.
Reyhan: O zaman ben biran önce bu erikleri yiyeyim demi? Sende üzerini giy.
Mazhar: Hmm evet ya. Üzerimi giyineyimde, kolum acıyor sen giydirsen olmazmı?
Reyhan: Şımarıksın sen Mazhar. Çok şımarık. Tamam gel giydireyim de biran önce eriklerimi yiyeyim. Der ve dikkatlice Mazharin tişörtünü giydirir ve der.
Reyhan: Oldumu koca bebek?
Mazhar: Sen şimdi benimle dalğamı geçdin?
Reyhan: Yaniii. Sayilir. Der ve erikleri yemeye başlar.
Mazhar: Demek öyle ha? Kalbimi kiriyorsun ama. Benim bir azcik şımartılmaya hakkım yokmu yani?
Reyhan: Yaaaaa. Ama yapma öyle. Sen şımartılmakmı istiyorsun? İste yeterki. Hakkın nede olsa. Kolaymı benim gibisine katlana bilmek. Diyerek Mazharin dudaklarindan öper.
Mazhar: Ama ben sana ömrümün sonuna kadar latlanmaya razıyim güzel gözlüm.
Reyhan: Yaaa. Nede guzel konuşuyorsun sen oyle. Diyerek erikleri yemeye devam eder.
Mazhar: Guzellermi?
Reyhan: İhiii. İstermisin sende?
Mazhar: Senin elinden gelicekse hayir demem.
Reyhan: Afiyet olsun. Diyerek eriklerden bir kaç tanesini Mazhar yedirir.
5 dakika sonra.
Reyhan: Mazhar,
Mazhar: Efendim?
Reyhan: Biz acikdik. Der elini karnina goturerek.
Mazhar: Oylemi? Vallahi bende acikdim. Hemde kurt gibi. O kadar acikdimki sizi bile yiye bilirim.
Reyhan: Bogazinda kaliriz askim. Sen en iyisi bu fikrindem vazgec. Der ve her ihtimale karsi, Mazharin yanindan kalkip bir az uzaklasir.
Mazhar: Ama boyle olmazki. Hic size yakisiyormu kacmak. Gelin buraya.
Reyhan: Bence yakisir. Sonuc olarak ikimizde sabah kahvaltisinda yenilmek istemiyoruz. İkiye bir oylamayla kybetdin askim. İstahini buzdolabindaki kahvaltiliklara sakla sen bence. Der ve tam o sirada kapi calar.
Reyhan: Aaa kapi.
Mazhar: Kimki acaba.
#Armaan
30 bolumun sonu. Nasil olmus bu bolum? Begendinizmi?
1) Reyhanin bende seni seviyorum dediginde Mazharin onu kucaginda dondurmesi ce Reyhanin o anki ic sesi nasildi? Ufakligin onlarin sevinclerine mudahile etmesi nasildi?
2 İceri girdiklerinde yatak odasindaki konusmalari nasildi. Reyhan yine Reyhanligini ispat etdi demi sacmalarken? Sizcede kizmi yoksa erkekmi olsa daha iyi olurdu? Gerci basindan beri kiz diyoruz,ama ben oylesine sordum.
3) Mazharin Reyhana nasil asik oldugunu ve kendisiyle olan celiskisini anlatdigi sahneyi nasil buldunuz? Mevlananin sozlerini begendinizmi? Mazharin durumuna uymusmu?
4) Reyhanin kendiliyinden Mazhara sokularak yaklasmalarina onu opmesine, ve simarikligina ragmen istediklerini yapmaya calismasina ne diyorsunuz? Opusmeye baslayip sadede gelmeye calisdiklarinda bir an durup gecmisde yasadiklari ilk iliskilerini hatirlamalari ve hatirladiklari o anlar nasildi?
5) Flashback kismini begendinizmi? Sizce bu flashback karelerinin gozlerinin onune gelmesini tetikleyen ikinci kez yakinlasmaya calismalarimiydi? Hatirladiklarindan sonraki ic seslerini, hemReyhanin hemde Mazharin iclerinden soylediklerini nasil buldunuz? Hosunuza gitdimi? Hani diyordunuzya hatirlayacaklarmi diye. Hatirladilar isde. O gecenin anilari geldi, heme o kadar iyingeldiki bir daha ne zaman etkisinden cikip birlesirler belli degil henuz.
6) Gece fazla ileri gidemeden uyumalari ve sabah Reyhanin agacin en basindaki erikleri asermesi ve Mazharinda onlari toplamaya israr etmesi nasildi. Mazharin bebekle olan konusmasi, Reyhanin onlari kiskanmasi, Mazharinda o zaman bende opmem diye saka ypmaso nasildi?
7) Bahcedeki sahne nasildi? Reyhanin uyarilarina ragmen Mazharin agacdan dusmesi ve Reyhanin deyindikden sonra onu eve goturup pansuman yapmasi nasildi?
8) Ozellikle sirtina pansuman yaparken olanlar, konusulanlar, hiss etdikleri ve ic sealeri nasildi?
9) Kapi calinmadan onceki konusmalari ve sakalasmalari nasildi? Reyhanin son soyledikleri nasildi? Sizce kapiyi calan kim?
10) Bolumun en guzel, en etkileyici, en duygusal, en komik, en heyecanli sahneler hangileriydi? Okurken neler hiss etdiniz?

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin