Tek gecelik macera ve sonrasi 10 bolum.

245 4 2
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi 10 bolum.

Reyhan : Ya şu beşiğe bak. Ne kadar tatlııı!!!

Mazhar: Besikmi? Bende bir sey oldu sandim. Ama gercekdende cok sevimliymis. Der minik beyaz krujevali besige bakarak. Ama bu gercek besikdi, bebek yataklarindan diyildi.

Mazhar: Sen cokmu begendin?

Reyhan: Hemde cok. Hadi gel iceri girip bakalim o zaman.

Mazhar : Bakalım. Belki beşikten başka şeylerede bakarız. Der ve içeri girerler.

Satıcı: Hoşgeldiniz efendim. Buyrun size nasıl yardımcı olabilirim?

Reyhan : Biz şu beyaz olan beşiğe bakacaktık.

Satıcı: Şumu? Diye sorar beşiği göstererek.

Reyhan : Evet bu. Satıcı beşiği anlatır.

Reyhan : Mazhar çok güzel dimi? Mazhar : Gerçekten çok güzel. Alalım mı?

Reyhan : Bilmem. Alacak olan sensin?

Mazhar : Ama kullanacak olan bebeğimiz.

Reyhan : Alalım o zaman.

Mazhar : Bak şurda koltuk takımlarıda var.

Reyhan : Evet. Aaa yemek masası. Ay çok şıkmış. Mazhar onada bakalım.

Mazhar : Tabi bakalım. Bak burdada yatak odası takımı varmış. Güzelmişte. Dolaplara baksana. İçleri gepgeniş.

Reyhan : Bilmem.

Mazhar : Nasıl bilmem? Kulağına eğilerek

Mazhar : Reyhan yatak odasında kalacak olan sensin.

Reyhan : Benmi?

Mazhar : Evet. Sen. Yoksa salondamı yatmayı düşünüyosun?

Reyhan: Yok artik, bide salonda kalmamimi istiyorsun?

Mazhar: Hayir, yanlis anlamalarina bir az ara verirmisin lutfen. Diyorumki Yatak odasinda cogu zaman sen kalicagin icin senin zevkine gore secelim.

Reyhan: Cogu zaman derken?

Mazhar: Evet, her zaman diyil, cogu zaman. Malum aile ve akrabalardan gelen olursa, mutlu aile tablosu sergilememiz gerekdigi icin, bir sureligine ayni odada kalicazya. Unutdunmu? Ev bakdigimizda konusmusduk bu konuyu.

Reyhan: Evet konusmusduk.

Mazhar: Baksana orda benim dedigim yatak takimindan var.

Reyhan: Hangisiya?

Mazhar: Hani gerekdiginde ikiye ayrilan ve sonra birlesen iki kisilik yatak varya ondan isde.

Reyhan : Ha...Evet. Güzel bişeye de benziyo. Hadi bakalım. Der ve Mazhar satıcıya seslenir. Satıcı: Buyrun efendim.

Mazhar : Biz şu birleşip ayrılan bazalara bakacaktık.

Satıcı: Tabi, buyrun. Bu modellerimiz çok kullanışlı. Antibakteriyel........ diye anlatır.

Reyhan : İyiymiş.

Mazhar : Güzel ama dimi?

Reyhan : Evet.

Mazhar : Alıyoruz o zaman.

Reyhan : Tamam. Şimdilik beşik ve yatak odasını hallettik. Peki ya diğerleri?

Mazhar: Digerlerinide bakalim derim. Hazir gelmisken hepsini aradan cikaralim. Malum bu gunu saymazsak artik iki gun sonra nikah var. Her seyi cabuk hall edersek nikah sonrasida senin odevlerinle ilgileniriz.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin