Tek gecelik macera ve sonrasi. 21 bolum.

133 3 18
                                    

Okulun  kantininde.

Haluk: Her iki tarafda  sabahin korundemi kapinizami dayandi?
Mazhar: Aynen abi.
Haluk: Ama demin anlatdiklarina bakilirsa, her sey beklediginizden daha iyi gecmis. Yani senin anlatdiklarindan  ben onu anladim Mazharcan.
Mazhar: Yani...ne yalan soyleyeyim, bizde cok sasirdik. Dusundugumuzden daha anlayisli cikdilar. Simdide evdeler.
Haluk: Peki siz bebek haberini ne yapdiniz? Gizliyormusunuz?
Mazhar: E haliyle.  Sirf bu yuzden bebek odasinin kapisina kilit takdirip ev sahibinin esyalari var dedik.  Eee digerleri nerde?
Haluk: Hepsi dersde.
Mazhar: Yogun bir gun anlasilan. E madem hepsi dersde, senin ne isin var burda? Omer ve Sedayla Ayni sinifda diyilmisin sen?
Haluk: Oyleyimde, kantine kim bakicak. Kantini Edipe biraksam......olmaz.
Mazhar: Anladim, ama bir saate batiracagini sanmiyorum. Neyse, ben geldigime gore sende dersine git.
Haluk: Eee gideyim bari. Gerci  gecikdim, ama sansimi deneyim. Diyerek derse gider.

Dersde.

Fahriye: Kiz ne oldu? Ne dedi sizinkiler? Sukru amca kesin kuplere binmisdir.
Reyhan: Binmezmi? Bindi tabi. Aman bindigi gibi indide.  Geldiginde Mazharin ailesiyle karsilasdigi icin bize diyilde oinlara odaklandi.
Fahriye:  Eee  sonra?
Reyhan: Sonra her iki tarafda bizi nazikce mutfaga, kahve yapmaya kovup, kendi aralarinda konusmaya basladilar.  Artik ne konusdularsa, dondugumuzde  uzun zamandir tanisyormus gibiydiler sanki. Aman onemli olanda anlasip   bizi rahat birakmalariydi, olduda zaten. Neyse derse odaklanalim. Yoksa  hoca kizicak simdi.

Ders bittikten sonra Reyhanla Mazhar market alisverisine cikarlar.  Malum evde misafir var. Hemde kimler?  Reyhanla  Mazharin ailesi.
Marketde.
Reyhan: Ay dur!  Bak sundanda alalim. Der havuclari gostererek.
Mazhar: Alalim tabi. Alalimda, sen arabaya gec istersen.
Reyhan: Niyeki?
Mazhar: Niyekisimi var? Reyhan, sen hamilesin. Iki canlisin yani. Yeterince yoruldun zaten. Sen git arabaya ben eksikleri tamamlayip gelirim.
Reyhan: Offf Mazhar, Allah askina sacma sapan konusma. Sen ne anlarsin market alisverisinden ya?
Mazhar: Yalniz hatirlatirim, yemekleride ben yapicam kucuk hanim. Yani hangi malzemeleri almam gerektigini cok iyi biliyorum. Yardima ihtiyacim yok. Arabaya gide bilirsiniz yani.
Reyhan: Allah-Allah gitmiyorum ya hicbir yere! Hem ayrica kucuk hanimda ne ya? Nerem kucuk benim?
Mazhar: Yasin degil zaten, huyun kucuk. Yani cocuk gibisin, Reyhan. Ne varki bir kerede koca sozu dinlesen?
Reyhan: Bana bak, elimdeki Bu havucu senin kafanda kirarim. Koca sozu dinlede ne demek ya?!
Mazhar: Tamam-tamam demedim birsey. Kal burda! Iyiligini dusunende kabahat zaten.
Reyhan: O kadar iyiligimi dusunuyorsan eger, yardim etde cabuk bitsin alisveris.  Der ve alisverise devam ederler.

Arabada.

Reyhan: Ya Mazhar, ben cok korkuyorum.
Mazhar: Neden korkuyorsunki? Aileler sorun cikarmadi iste.
Reyhan: Ya tamam sorun cikarmamalari guzel tabi ama,
Mazhar: Ama ne?
Reyhan: Ama benim asil korktugum baska.   Ya biri ogrenirse bizim neden evlendigimizi? Yani bir pot kirmaktan cok korkuyorum ben.
Mazhar: Bak bana.  Der eliyle Reyhanin basini kendine dogru cevirerek.
Mazhar: Korkma tamammi? Hicbirsey olmayacak. Soz veriyorum sana. Hic kimse hic birsey bilmeyecek. Biz evcilik oyununa devam ettigimiz surece hic kimse hic  bir sey bilmeyecek.
Reyhan: Offf ben bilemiyorum ya. Cikalimmi artik? Der ve arabadan inip yukari cikarlar.

Evde.
Sukru,  Emel ve Hurki oturma odasinda oturuyorlardi o sirada kapi acilir.
Mazhar: Biz geldik.
Sukru: Hosgeldiniz cocugum.
Reyha : Hosbulduk babacim hosbulduk.
Hurki: Hayir ola market alisverisindenmi?
Mazhar: Evet babacim bir  kac birsey alalim dedik.
Hurki:  Afferin oglum! Afferin, boyle yardim et iste karina.
Reyhan: Etmez olurmu hic. Sagolsun,  hep ediyor zaten. Sey... annem yokmu?
Sukru: Burda ya. Der Emeli gostererek.
Reyhan: Ha!! Yok canim, onu demiyorum ben. Oteki annem nerede.? Yanii Mazharin annesi.
Hurki: Icerde evladim. Abisiyle konusuyordu en son.
Mazhar: Dayimlami? Hayirdir? Der ve o an Mazharin annesi gelir salona.
Fidan: Bizi cagiriyorlar oglum.
Mazhar: Bizi derken.?
Fidan: Beni ve babani iste. Abim tutturdu hazir gelmisken gelin bizdede birkac gece kalin diye. Simdi gitmezsek ayip olur. Zaten dayinida taniyorsun oglum. Vallaha alinir bana gitmezsek.
Hurki: Mecbur gidecez desene. Senin su abinide hic sevmiyorum ya neyse.
Fidan: Ayy sende bir alisamadin gitti abime. Yok yani anlamiyorum ne zarari varki benim abicimin sana?
Mazhar: Dayimin  faydasindan cok zarari var zaten,  annecim. Neyse  siz  gidin, ama simdi degil. Aksam yemeginden sonra gidersiniz. O kadar hazirlik yaptik reyhanla alisverise ciktik yemek yapicam ben daha birton Kalin yemekten sonra ben sizi birakirim zaten arabada var.
Fidan: Eeee iyi madem. Ben dayini arayip soyliyeyim kacta gidecegimizi. Bosuna beklemesinler onca saat. Der ve telefonu eline alip,  yine  iceri gecer.
Mazhar: Bende mutfaktayim o halde.
Reyhan: Dur bende geleyim.
Mazhar: Reyhan, biz bu konuyu konustuk dimi? Bu gun yemekler benden.
Reyhan: Tamam ya bari salatayi ben yapayim. Yorulmam merak etme hem... boyle yaparak cok belli ediyorsun. Izin verde bari mutfaga gireyim. Salata disinda birsey yapmiyacam soz. Anlastikmi?
Mazhar: Iyi o halde. Biz Reyhanla yemekleri yapalim. Der ve mutfaga giderler.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin