Tek gecelik macera ve sonrasi. 18 bolum.
Mazhar : Aşkım. Neden burda tek başına oturuyosun?
Reyhan : Tek başıma değilimki.
Mazhar : Nasıl yani?
Reyhan : Bebeğimizi unuttun galiba aşkım.
Mazhar : Hiç unuturmuyum ben kızımı? Hemde altı aylık olmuşken? Der elini Reyhanın karnına koyarak. Reyhanda bu rüyayı görürken bazı yerlerinde sesli olarak sayıklamaya baslar.
Gercekde.
Mazhar : Bebeğimizi unuttun galiba aşkımmı? Askimmi dedi? Hemde bana. Yokya bana dememisdir. Iyide bebegimizi unutun qaliba dedi. O zaman askim sozunu bana demis oluyor. Iyide neden? Gerci uyuyor. Kesin ruya goruyordur. Ruyasindada bana askim diyormus. Ama neden?.....Off nede guzel soyledi oyle. Acaba kendi ne dediginin farkindami? Amaann benimkide soru yani. Kiz uyuyor nasil farkinda olsunki? Diye düşüncelerle kendini yer ve bir az daha Reyhanı izledikten sonra Ali kaptanın sesi duyulur.
Ali: Mazhar,
Mazhar: Efendim kaptan?
Ali: Motoru kapat ve asagi gel. Aglari aticaz.
Mazhar: Tamam geliyorum. Der ve asagi inip kaptana yardim eder. Birlikde aglari atar ve bir az gecdikden sonra, yani baliklar aglara takildikdan sonra Aglari cekerler. Tek seferde baya cok balik tutmuslardi. Tutduklari baliklari ici suyla dolu konteynire atarlar. Bu gunluk isleri bitdikden sonrada, Mazhar bir az nostalji yapmak istediginden, kapatan oltalarin yerini sorar.
Mazhar: Kaptan, olta nerde?
Kaptan: Oltami? Az once o kadar balik tutdukya.
Mazhar: Tutudukda...
Ali: Bunun tadi ve zevki baska diyorsun yani? Tamam, dur ben getireyim. Diyerek gidip oltayi getirir.
Ali: Al. Yemlerde surdaki kapda. Hadi sana kolay gelsin o zaman. Bende teknenin bazi islerini hall edeyim, motora falan bir goz atayim sonra geri doneriz.
Mazhar: Tamam, sen rahatca isine bak. Zaten Reyhan halya uyuyor. O uyansin doneriz.
Kaptan: Tamam, hedi sana rast gele. Diyerek gider. Mazharda oltaya yem takıp denize sallar ve beklemeye başlar.
Mazharın iç sesi : Reyhan niye öyle dediki? Rüyasında ne görüyodu acaba? Ama nasıl bi rüyaysa bana aşkım dediya. Mazhar hem balık tutup hemde içinden konuşurken Reyhan yavaş yavaş uyanmaya başlar. Yattığı yerden doğrulduğunda nerde oldugunu anlamaz bir an.
Reyhan : Ben buraya nasıl geldim ya? En son Mazharla teknenin bi köşesinde oturmuş konuşuyoduk?
Reyhanin ic sesi: Buda sorumu? Belliki biz uyuya kalmisiz, oda bizi rahat uyuyalim diye buraya getirmis, bide ustumuzu ortmus.
Reyhan: Mazharmi? Peki o nerde?
Reyhanın iç sesi : Çok merak ediyorsan çıkta bak!
Reyhan : Haklısın. Diyerek oturduğu yerden kalkar. Dışarı çıkar ve tekneye şöyle bir göz gezdirir. Çok geçmeden ilerde teknenin kenarında denize olta sallamış ve bekleyen Mazharı görür.
Reyhanın iç sesi : Hah buldum. Ay gördüm işte orda!
Reyhan: Balikmi tutuyor? Balik tutmasini biliyormuki?
Reyhanin ic sesi: E demekki biliyormus. Ayrica o ruya neydi oyle? Bide askim dedin Mazhara. Gerci ilk o dedi, ama...
Reyhan : Alt tarafı bi rüya. Ne mana çıkarmam gerekki bundan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.