Tek gecelik macera ve sonrasi. 15 bolum.

169 3 1
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi. 15 bolum.

Mazhar: Merak iyi bir sey, ama kusura bakma soyleyemem. Zaten bir azdan oyreniceksin. Hadi simdi dogru yatak odasina.

Reyhan : Neeööyy??? Yatak odasına mı??? Ama biz böyle anlaşmamıştık. Yalandan evlenicektik!!!

Reyhanin ic sesi: Piss yalanci, formalite diyip kandirdi.

Mazhar: Reyhan,

Reyhan: Ne???

Mazhar: Su an sacmaladiginin farkindamisin? Zaten yalandan evlendik. Hem bunu her seferinde hatirlatman sartmi?

Reyhan: Demekki sartmis!

Mazhar: Reyhan....Reyhan, hadi sen uslu kiz ol, yatak odasina git, ustunu deyis, rahat bir seyler giy ve salona gel. Sen gelinceye kadar supriz hazir olur.

Reyhan ic sesi: Rahat bir seylermi giyeyim? Ama ne icin? Bunun kafasinda ne gibi planlar dolasiyorki acaba?

Mazharın iç sesi : Ya iki dakikada neler düşündü ya!

Mazhar : Reyhan! Hadi ama!

Reyhan : Rahat bişeyler derken???

Mazhar: Guzel mini etekli bir gecelik mesela...Bence sana cok yakisir.

Reyhan : Neööyyyy???? İstersen bide jartiyer giyeyim!

Mazhar: Reyhan, sacmalamakda su an zirve yapdiginin farkindamisin? Rahat bir seyler dediysem, normal pijama, esortman, ve ya evde ne giyiyorsan, oyle rahat bir sey giy gel dedim. Sabaha kadar gelinlikle dolasicak diyilsinya. Hem daha seninle isimiz var.

Reyhan: Ne isi?

Mazharin ic sesi: Bunu soracagini tahmin etmisdim. Kafasi halya orda. Dur bir saka daha yapayim.

Mazhar: Ne isi olacakki? Bebegimize kardes yapmak icin simdiden provalara baslayalim diyorum. Sen ne dersin karicim?

Reyhan : Ohaaa! Ne diyon sen yaaaa! Ne kardeşi? Ne provası? Vallahi seni parçalarım. Sen beni ne sandın? Evlendiysek formaliteden.

Mazhar: Sence ne sandim??? Yani madem bu kadar on yargilisin, bari ne sandigimida soylede bileyim.

Reyhan:.......

Mazhar: Isde boyle susarsin.

Reyhan : Şakamıydı?

Mazhar : Heralde. Ama biraz daha konuşursan ve dediğimi yapmazsan hiç iyi şeyler olmayacak.

Reyhan: Hic iyi seyler olmayacak derken??? Sorar korkarak. Ama daha cok sacmaliyordu halya.

Mazhar : Ya Reyhan gerçekten saçmalamaya ara ver. Lütfen! Sadece git ve üzerine pijamalarını giy ve salona gel. Der ve Reyhan pijamalarını giymek için yatak odasına gider. Mazhar ise mutfağa gidip çay demler. Dün dolaba koyduğu keki dilimler. Keki ve düğünden getirdikleri pastaları büyük bi tabağa koyar. Çay hazır oluncada salona getirir. Salondaki masaya Reyhanın ders notlarını ve kitaplarini dizerek Reyhanı beklemeye başlar. Beklerkende, birden bir sey hatirlar ve mutfakdaki ecza dolabindan, doktorun yazdigi krem, yani melhem ve pansuman mazemelerin alip salona doner. O sallona geldigindeyse, Reyhanda beyaz ayicikli pijamasini ve ayiciikli pofidik terliklerini giymis ve tatlimi-tatli, sanki seker kavanozundan cikmis haliyle salona girer. Mazhar Reyhanın geldiğini görünce iceden-ice onun o haline gulumser, cunki cok sevimli olmusdu.

Mazhar : Reyhan, geldin mi?

Reyhan : Yoo. Hala odadayım.

Mazhar : Çok komiksin. Hatırlatta bi ara buna güleyim.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin