Tek gecelik macera ve sonrasi 13 bolum.

171 2 0
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi 13 bolum.

Mazhar : Söz veriyorum size. Çok mutlu bir aile olucaz biz. Reyhan, belki biz gerçek olmayacayiz, ama çocuğumuzla mutlulığumuz gerçek olacak. Söz! Der ve çerçeveyi yerine koyar. Evin tüm ışıklarını söndürür ve salondaki kanepeye oturur. Sabaha kadar öylece düşünür tüm olanları. Sabaha karşıda oturduğu kanepede uyuya kalır. Sabahda telefonun sesine uyanir. Arayan Haluk abiydi. Kantine gelmesi icin aramisdi. Mazharda kalkip elini yuzunu yikadikdan sonra kantindeki isleri hall etmek icin erkenden kantine gider. Malum yarin nikah var hazirlik yapmak gerek. Bu yuzden erkenden kantindeki sayim isini aradan cikarmaya karar verir. Reyhanda sabah dersi oldugu icin, kalkar-kalkmaz kahvalti etmeden okula gitmisdi. Iki dersi pes-pese geldigi icin, Mazharla daha karsilasamamislardi. Ama kizlar kantine gelip Mazharla nikah konusunu konusmus ve hazir gelmisken, Reyhanin kahvalti etmeden cikdiginida ispiyonlamislardi. Nede olsa iyiligini dusunuyorlar. Mazharda yarin her seyin olmasi gerekdigi gibi olmasini istiyordu. Sonucda ailelerine haber verdiklerinde, onlari evlendiklerine inandira bilmeleri gerekdi. Bu yuzden kizlarin kina gecesi yapib yapmayacagini sormusdu. Fahriye Reyhanin bunu kattiyen redd edecegini bildigi icin peki iyi fikir sayilmaz demisdi. Seda da Reyhanin fikrini tahmin ediyordu, ama yinede kina olmasindan yanaydi. Tipki Aysem gibi. Bu yuzden, sen o isi bize birak. Kolaysa bize itiraz etsin demisdi Mazhara. Mazharinsa yarinki gun icin baska bir suprizi vardi. Bu yuzden kantindeki isini bitirir bitirmez suprizi secmeye gidicekdi. Ama hemen diyil. Oncesinde Reyhani gormesi gerekdi. Bunun icinde Fahriyeden Reyhanin dersinin hangi sinifda oldugunu oyrenmis ve gidip sinifin onunde Reyhanin dersden cikmasini beklemeye baslamisdi. Ders bitmiş ve sonunda herkes sınıftan birer birer çıkmaya başlamıştı. Mazhar tam sınıftan içeri girecekken birden Reyhan çıkar.

Reyhan : Mazhar? Hayırdır?

Mazhar : Reyhan! Seni bekliyodum.

Reyhan : Benimi? Ne için? Ha bebeğini soracaksan hiç sorma ben sana söyleyeyim. Bebeğin gayet iyi.

Mazhar : Reyhan başlama yine. Eminimki sen ona çok iyi bakıyorsundur. Tabi bişey hariç.

Reyhan : Neymiş o?

Mazhar : Sabahları kahvaltı etmemen gibi bişey mesela.

Reyhan : Kızlar ispiyonladı dimi? Of Fahriye. Of Seda!!!

Mazhar : Hiç onlara kızma. Onlar senin iyiliğini düşünüyorlar. Neyse madem bişey yemedin, hadi bişeyler yiyelim!

Reyhan: Mazhar, kizlar kahvalti etdmedigimi soylerken, neden kahvalti etmedigimide soyledilermi? Nedense soylemeyi unutmuslar gibi geliyor bana. Neden anlamiyorsunuzki? Midem bulaniyor diyorum. Sanki keyfimden kahvalti etmiyorum. Gerci sen nerden anlayasinki beni? Hamile olan benim sonucda.

Mazhar : Tamam bulantın olabilir. Bu gayet normal. Evet hamile olan sensin. Ama bu seni anlamiyacağım anlamına gelmez. Hem, sevdiğin şeyler yersen miden bulanmayabilir. Mesela şuan canın ne istiyor? Yada bişey istiyormu?

Reyhan: Bilmiyorumki......Su an canim hic bir sey istemiyor. Bu durumda ne yapicaz acaba?

Mazhar : Köfte? Nail amcanın köftesinden.

Reyhan: Hayirya......Dun buz dolabindaki kofteleri yeyip bitirmisdim, sen mesaj atip eve cagirmamisdan once. Ya surekli kofte ve ya kebapmi yiyicem? Bumu saglikli beslenmek? Gerci su an hic birini istemiyorum artik.

Mazhar : Peki o zaman gel benimle! Der ve yürümeye başlar.

Reyhan: Nereye gidiyoruzya???

Mazhar : Çok soru sorma. Gel hadi. Der ve kolundan nazikçe tutup çekmeye başlar.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin