Tek gecelik macera ve sonrasi 25 bolum.

131 2 2
                                    

Reyhan 10-15 dakika lavaboda kaldikdan sonra elini yuzunu yikayip cikar ve cikar cikmaz salona gidip kanepeye uzanir ve duz bir noktaya bakarak yarim saat oylece uzanir. Sonra acikdigini fark eder. Stresden yemek yemek istiyordu. Kalkip mutfaga gider ve buz dolabinin kapisini acip dusunmeye baslar ve bir kac saniye sonra eline ne gecerse alip salona gider. Mazharsa evden cikip sahile gitmis ve bir banka oturmus dusunuyordu. Tam o sirada sarhos bir ayyasin biri elinde serap sisesiyle bilikde gelip yanina oturur.
X: icermisin?
Mazhar: Sagol ben almiyim.
X: Eminmisin?
Mazhar: Evet:
X: O sana oyle geliyor. Bak her kese ikram etmemha!!! Al dedim sana. Bu meret her derde devadir. Misal ben. Bak bana. Hic derdi olan birine benziyormuyum? Benzemiyorum!!! Cunki bu meret sayesinde hepsini unutuyorum ha-ha-ha!!! Der gulerek.
Mazhar: Yani bu unutmus halinmi? Hem unutmak istedigimi kim soyledi?
X: Gonul meselesimi?
Mazhar:......
X: Oyle oyle. Ben insanin gozunden sip diye tehsisini koyarim? Ne oldu? Ayrildinizmi?
Mazhar:......
X:Yoksa seni terkmi etdi? O zaman bos ver.
Mazhar.......
X: Aldatdimi? Oyleyse uzulmene degmezmis.
Mazhar:.......
X: Yoksa oldumu?
Mazhar: Yok daha neler?????!!!!!! Kapat lan su som agzini.
X: Demek olmemis. O zaman geriye secenek kalmiyorki?
Mazhar: Kaliyor. Bilemedin.
Evlendi! Yani benimle evlendi.
X: Evlendimi? O zaman isler deyisir....Lan!!!!! Derdin ne senin ya? Evlendi diye uzulurmu? Manyakmisin sen. Simdi benimle evlenicek biri olucakdiki sesimi bile cikarmazdim. Der siseyi basina cekerek.
Mazhar: Iyıde ben evlendı dedım. Evlendık demedımkı?
X: Bende sana sıp dıye anlarım dedım dımı?
Mazhar:....
X: Susuyorsun? Aranızda bir problem var o zaman.
Mazhar: Ya kapatsanmı su konuyu? Dıyerek ters ters bakar sarhosa.
X: Ya tamam. Sustuk. Sustuk, barı ıcelım dımı? Bak son kez soruyorum. Icmek ıstermısın? Tum acılarını unutturur.
Mazhar: Tamam. Sana bı soru sorucam. Eger soruma verdıgın cevap benım acılarımı unutmam ıcın yeterlı gelırse soz ıcıcem. Tamam mı?
X: Tamam. Sor bakalım.
Mazhar: Unutmak ıstedıgın acılarıni, hatiralarini, ıckının etkısı gectıgınde, tekrar, daha buyuk bir acıyla hatırlıyormusun?
X:.........
Mazhar: Yaaa. Bak. Neden ıcmek ıstemedıgımı anladınmı? Der ve denıze bakmaya devam eder.
X: Tamam pes! Sen kazandın. Senınle laf yarıstırılmaz. Ben gıdıyorum. Sana acılarınla mutluluklar. Ama benden sana bı tavsıye. Acılarını ıcınde buyutme. Sebebı kımse onunla yuzles. Der ve ıcmeye devam ederek gıder.
Mazhar: Yuzleseyimde nasil? gereken insan yuzlesmekden korkuyorsa ben nasil onunla yuzleseyim? Acaba ne yapiyor simdi?
Reyhan: Acaba ne yapiyor simdi? Nerdeki? Diyerek recel kavanozunun icine kasigi bir kez daha sokar ve kavanozun bosaldigini fark eder.
Reyhan: Of ne yapicam ben ya? Niye beni anlamiyor? Her kavqamizda kapiyi cekip gidiyor? Al isde. Yine yalniz birakip kacdi. Gerci bir haftadir yanimdada ne oluyor. Hem yanimda hem diyil sanki. Uzuldugumu gormuyor bile. Ben onu uzmek icin dememisdimki. Ona sinirlendigim icin demisdim. Yani kiskanclik tavirlari yapdigi icin demisdim sadece. Ama o 1 haftadi surat asiyor.
Demesıyle elındekı bos recel kavanozunu sehpaya bırakıp mutfaga gıder. Buz dolabını acıp soyle bı bakar.
Reyhan: Kızım, cok zararlı bılıyorum ama bızım bu sınırımızı kesecek sey bu. Dıyerek cıkolatalı fındık kreması dolu kavanozu alıp dogruca salona gıdıp tekrar kanepeye oturur. Bos kavanozun ıcındekı kasıgını alıp elındekı cıkolataya daldırıp kasıklamaya baslar. Reyhan: Ben beyefendının bır hafta boyunca kaprıslerıne, asık suratına katlanayım. Ama o benle konusmak ıcın ıkı dakıka bıle dayanamasın. Kapıyı carpıp gıtsın beyımız. Ohhhhh! Ne ala? Bende burda sınır krızlerıne gırıp tatlı krızlerınden cıkayım. Dur ya! Buzlukta dondurma olacaktı. Bu tek basına gıtmez. Onuda alayım. Gel kızım. Dıyerek mutfaktan dondurmayıda alıp salona gerı doner. Reyhan: Allah allah ya. Ben sankı musmutlucuk, sıpsırıncık, ufacık, tefecık, ıcı dolu tursucuk bı yuvam olsun ıstemıyorum? Neden benımde neselı gunlerdekı gıbı, tursu suyu en ıyı sırkeyle-lımonla olur dıye tartısacagım bı esım olmadı?
Neden ben boyle bir evlılıgın ıcındeyım? Nıye bu hayatı yasıyorum? Ben bu hayatı ıstemıyorum ya! Der bırden aglayarak.
Reyhan: Yok bebegım. Senı ıstıyorum tabıkı. Der karnını oksayarak. Sen sakin yalnis anlama. Anne seni cok seviyor. Seni istiyorum, senin baban olacak o keci sakal, sayko ve kurabiye canavari olan sahsiyetin kaprizlerini cekmek istemiyorum. Ama babanin umrundami? Diyil! Yine kavqa etdik ve yine gitdi? Dusunuyormu bu kiz evde yalniz basina ne yapiyor diye? Nerdeee?
Mazhar: Acaba uyudumu? Yada bana kizmis sinrinden uyuya kalmisdi. Yine kavqa etdik. Neden boyle oluyorki? Neden olucak? Bu evlilikde tek seven benimde ondan. Ama ben cikarken dedikleri neydi oyle?
Mazharın ıc sesı: Sen bence kızı daha fazla evde yalnız bırakma. Ne olur ne olmaz. Hem sınırınde gectı galıba bıraz.
Mazhar: Gectı. Ama sınırlı degıldım aslında ben. Sadece Reyhanın bızım sonumuzu kendı basına yazması canımı sıkıyor. Bızım bı gelecegımız olma ıhtımalını aklına bıle getırmıyor. Neyse dusundukce delırıcem. Bosver. Dedıgın gıbı Reyhanı evde yalnız bırakmaya gelmez. Ama ne yapayım? Kalsaydım bu seferde kalbını kıracak agır bı laf ederdım farkında olmadan. O zaman daha cok pısman olurdum. Mazharın ıc sesı: Belkıde. Neyse sen daha fazla oyalanmadan eve gıtde karını yalnız bırakma.
Mazhar: Karım! Her fırsatta bana kagıt uzerınde, anlasmalı bı evlılık yaptıgımızı hatırlatan bı karım! Dıyerek oturdugu banktan kalkar ve eve dogru yurumeye baslar. Bu sırada Reyhanda yedıgı herseyın bos kabını sehpanın ustune koymus, kumandayıda elıne alıp televızyon ızlemeye baslamıstır. Televızyonu actıgında karsısına ılk cıkan kanalda, adamın bırı karısına sınırlenıp banyodakı aynayı yumruguyla kırar. Reyhan: Aynayamı kızdında onu kırıyorsun? Suna bak ya. Karısına kızıp aynayı kırdı. Gıtde karınla konussana. Der ve kanalı cevırır. Bu seferde bırbırını aldatan bı karı kocanın tartısması cıkar karsısına. Reyhan: Allahım ya. Bız anlasmalı evlıyız. Ama bunlar gercekten evlı de kavga edıyolar. Ama arada bı fark var. Bunlar bırbırını aldatmıs. Bu bıze gelmez. Deyıp cevırır. Karsısına sahılde kavga eden ıkı sevgılı cıkar. Kız: Ya neden ustume gelıyorsun? Hazır degılım evlılıge dıyorum. Oglan: Ama hayatım, neden hazır degılsın? Ne varkı bunda hazır olacak? Aramızda olanları resmıyete dokucez hepsı bu.
Reyhan: Kız hazır degılım dıyor ıste. Nıye anlamıyorsunkı? Sız erkekler zaten ısınıze gelenı anlarsınız. Aynı Mazhar efendı gıbı. Bende hazır degılım. Ama oda benım ustume gelıyor.
Kız: Ya yeter artık ya. Kac gundur aynı seyı soyleyıp duruyosun. Ben hazır degılım demekten bıktım. Sen sormaktan bıkmadın.
Reyhan:Afferın kız. Savun kendını. Bak bende savundum. Ama sonuc ne oldu? Kapı carpılması. Pekı Mazhar nerde? O kapının ardında. Emınım sımdı bu oglanda cekıp gıdecek. Oglan: Tamam. Sen nasıl ıstersen. Ister sımdı hazırım de, ıster on yıl, yırmı yıl, ellı yıl sonra de. Ben senı omrumun sonuna kadar beklemeye hazırım. Der ve kızla sarılırlar. Reyhan: Ama... Ama... Nasıl? Of be! Bu senarıstlerde ıyıce kafayı buldu. Sankı gercek hayatta boyle? Bak gercek hayatta kız boyle soyleyınce oglan kapıyı carpıp cıkıyor ıste. Der kapıya bakarak. Bıraz daha tv ye baktıktan sonra kanepede uzandıgı yerde uyuya kalır.
Bir saat sonrada Mazhar eve gelir. Reyhan uyumusdur diye kapiyi kendi anahtariyla acip iceri girer. Salonun isiklarinin acik oldugunu gorunce, ayakkabilarini cikarip salona gider ve gordugu manzara karsisinda sok olur. Reyhan kanepede uyuya kalmisdi. Ama asil sok edici manzara bu diyildi. Asil sok edici manzara sehpanin ustundekilerdi. Nelermi vardi? Sayayim. Bos cilek receli kavanozu, bos nutella kavanozu, cikolata kagitlari, muz kabuklari ve bos dondurma kabi. Azmi? Tabikide diyil.
Mazhar: Yok artik?! Bunlarin hepsini kendimi yedi? Kendini oldurmekmi niyeti? Nerde zararli sey var hepsi sehpanin ustunde. Tamam nutella ve cikolata disinda hic biri zararli diyilde, aksam aksam bu kadan yenirmi? Bide dondurmanin hepsini bitirmis. Hastalanmasa bari. Bide burda uyuya kalmis. Kaldirayimda yerine yatsin.
Mazhar: Reyhan, Reyhan hadi uyan, Reyhan,....hey kime diyorum? Yok bu boyle olmayacak. Bunun uyanacagi yok. Is basa dusdu Mazhar. Hadi beline kuvvet. Diyerek Reyhani kucagina alip yatak odasina goturur ve yataga yatirir. Yataklar aksamdan bitisikdi. Ayirmayi unutmuslardi. Mazhar Reyhani yatirdikdan sonra terliklerini coraplarini, ustundeki gomlegi cikarirki rahat etsin. Geriye kalanda tayt ve beyaz bir t-shirt olur ki onlara dokunmaz ve ustunu orterek odadan cikip salona gider.
Mazhar: Salonun haline bakya. Bir kac satligne evden gitdim, salonu harebeye cevirmis resmen. Cikolata kagitlari neden cop torbasinda diyilde yerlerde? En iyisi burayi toparlayayim, sonrada dus alip uyurum. Der ve salonu toplamaya baslar. Salondaki isi bitdikden sonrada, pijamasini yanina alip banyoya gider soyunup dusa girir. Cikdiginda kurulanip pijamasini giyer, ama ust kismini giyinemeden odadan bir ses geldigini duyar ve bir az kulak verdikden sonra Reyhanin sesi oldugunu anlar.
#Armaan
25 bolumun sonu. Nasil buldunuz bu bolumu? Begendinizmi? Ikisininde yalniz kalmasi nasildi? Mazharin yanina gelen ayyasla olan konusmasini nasil buldunuz. Peki sonradan kendi ic sesiyle konusduklarina ne diyorsunuz? Reyhanin sinir kirizine girip tatli krizlerinden cikmasina me diyorsunuz? Ya tv le olan konusmasi nasildi? Komik buldunuzmu? Tvde son sahne Reyhanin bekledigi gibi olmadiginda nasilda bozuldu demi? Ama bilmiyorki gercekde Mazharda ondan asla vazgecmez. Sizce Mazharin gitme sebebi dedigi gibi Reyhanin kalbini kirnak istememesiniydi? Peki Mazhar geldiginde Reyhani uyandiramayip kucaginda odaya goturnesi, ve salonun harabeye donmesine verdigi tepki nasildi? Sizce Mazhar Reyhanin sesini neden duydu? Odada neler oluyor sizce? Yeni bolumle ilgili tahminleriniz ne? Bide size bir ip ucu vereyim, yeni bolumde guzel seyler olucak bu ikisi arasinda. Super demiyelimde, simdilik guzel seyler diyelim. Cok seviniceksiniz okurken. Bu yuzden bu bolume guzel yorum yapinki cabuk sevinesiniz.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin