Tek gecelik macera ve sonrasi 14 bolum.
Sabah olur her kes cokdan uyanmis ve nikah hazirliklarina baslamisdi. Reyhan haric tabi. Gelin hanim ve ufakligin uykusu agir oldugu icin, halya uyuyordu. Hemde kendisini bekliyen suprizden habersizce. Suprizide, sabah erkenden Mazhar getirip odasina birakmisdi. Reyhansa halya uyuyor ve hatta halya ruya gormekdeydi. Ruyasinda okuldaydi. Dersden cikip kantine gidiyorduki, birden bir sey hiss eder ve hemen elini karnina goturur.
Reyhan: Ne yapiyorsun sen ordaya??? Sorar kendi-kendine.
Mazhar: Geldinmi canim? Ne oldu neyin var? Sorar heyecanli ses tonuyla.
Reyhan: Mazhar...qaliba az once ilk kez tekme atdi.
Mazhar: Ne ciddimisin??? Gercekden tekmemi atdi?
Reyhan: Evet. Hatta yine atiyor.
Mazhar: Eeee olucak o kadar. Kizimiz 6 aylik oldu artik. Dur bende bakiyim. Ay simdi cok heyecanlandim birden. Diyerek elini Reyhanin karnina goturur ve der.
Mazhar: Ya bu gercekden cok tuaof bir seyya...
Reyhan: Oyle.... Der ve birden ruyadan uyanir. Gozlerini acinca odasinda oldugunu anlar. Yorqani kaldirir ve bir az kendine bakarak der.
Reyhan: Kiz dediya....6 aylik dedi hemde... Sen kizmi olucaksin acaba??? Der elini karnina goturerek.
Reyhan: Toaf! Simdide hic bir sey hiss etmedim, dun kizlar dokundugundada hiss etmedim. Ama Mazhar dokununca cok toafdi. Ruyamda bile bunu hiss etdim. Onun dokunmasindan neden bu kadar etkileniyorum? Icim kipir-kipir oluyor, ama ayni zamandada heyecanliniyorum birden-bire. Diyerek basini yastikdan kaldirir ve yatakdan kalkar kalkmaz, masanin ustun kocaman beyaz bir hediye kutusu gorur.
Reyhan: Aaa buda ne boyle? Banami acaba? Benimkide soru yani. Benim odamda olduguna gore kesin bana. Neyse bakalim neymis. Der ve ayicikli pijamalariyla yatakda cikip masanin yanina gider ve kutuyu alip yeniden yataga oturur. Kutunun ustundede bir tane not vardi.
Reyhan: Bakalim kimdenmis? Diyerek notu alip okur.
Not.
Gunaydin komsu kizi. Uykunu ala bildinmi? Bak bu cok onemli. Bide...Bebegimiz buyudugunde nikah fotoraflarina bakinca anne senin gelinligin nerde diye sormazmi demisdim sana, hatirlarsan. Isde halya ayni fikirdeyim. Bu yuzdende hic itiraz kabul etmiyorum. Bu hediye senin icin. Sana yakisacagina eminim. Acda bir bak istersen.
Mazhar.
Reyhan : Aaa! Deliye bakya! Yine emrivaki yapıyor bana. Hemde sabah sabah! Diyerek kutuyu açar. Kutunun içinden bembeyaz sade omuzları dirsek hizasına doğru genişleyen tül detaylı, belden aşağıya doğru kabaran tülleri olan gösterişli bir gelinlik çıkar.
Reyhan : Hiii! Ama bu çok güzel!!! Diyerek gelinliği üzerine tutar ve aynanın karşısına geçer. Biraz kendine hayran hayran bakdıktan sonra birden durgunlaşır.
Reyhan : Keşke gerçekden evleniyor olsaydım. O zaman işte gerçekden sevine bilirdim. Der ve elini karnına götürür. Sonra gelinliği yatağın üzerine serip uzun uzun bakar.
Reyhan : Benim hayalimde böyle bir evlilik yoktu. Ben böyle evlenmek istememiştim! Diyerek ağlamaya başlar. Ama bu uzun sürmez. Çünkü içerden kızlar kahvaltı için çağırınca kendini böyle görmesinler diye kendini toparlar ve odasindan cikar cikmaz, gidip yuzunu yikar ve salona gelir.
Reyhan: Geldimya. Siz ne yapiyorsunuz?
Fahriye: Ne yapicaz bu gunki nikaha hazirlaniyorduk. Ama oncesinde guzel bir kahvalti edicez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.