Tek gecelik macera ve sonrası 34 bölüm. FİNAL!!!

433 2 2
                                    

FİNAL!!!

 
 
Alışveriş merkezinde.
 

Reyhanla Mazhar alışveriş  merkezine girdiklerinde Reyhan hemen bebek mağazalarına girmiş Mazharıda peşinden sürüklemişdi.
Reyhan: Mazhar, bak orda güzel elbiseler var. Hadi gel bakalım.
Mazhar: Tamam geliyorum. Kolumdan çekişdirmene gerek yok? Der ve  Reyhanın peşinden gider.
Reyhan: Mazhar, bak ne güzel bir elbise. Der sarı kurdelelerle süslenmiş elbiseyi Mazhara göstererek.
Mazhar: Gerçekden çok güzel ve çok küçük. Bu elbiseye uyğun sari patiklerde alırsak takım olur.
Reyhan: Mazhar, bak bu beyaz  çiçekli elbisede güzel. Ama pembe olan en güzeli. Şurdaki kırmızı elbiseyide alalım.
Mazhar: Reyhan, nefes al. Ne kadar komik göründüğünün farkındamısın? Canım, canımın içi , çok beğendiysen hepsinden birer tane alalım. Hatta hepsinin rengine uyğun patikler, minik çoraplar  ve   berelerde  alalım.
Reyhan: Alırız demi?
Mazhar: Alırız tabikide.
Reyhan: Oyuncaklarda alalım, sonra  biberon, emzik, önlük, zıbın tulum, bebek kremide alalım.
Mazhar: Tamam Reyhan alıcaz. Hepsini alıcaz ama en önemlisini unutdun. Sana yeni kiyafetler almamız gerek. Hadi gel benimle. İlk önce sana alalım, sonrada kızımıza alırız. Bak orda hamile kadınlar için kiyafet mağazası  var. Hadi gel ora bakalım.
Reyhan: Ama...
Mazhar: Aması yok. Kendini ikinci plana atmana asla izin vermem.  Hadi yürü gidiyoruz. Der ve bir mağazadan çıkıp diğerine girerler. Mazhar bir kaç elbise seçip denemesi için Reyhana verir.
Mazhar: Hadi git dene aşkım.
Reyhan: Tamam. Der ve birincisini giyinip çıkar.
Reyhan: Nasıl olmuşum?
Mazhar: Çok sevimli ve şirin. Sanada çok yakışdı. Hadi diğerlerinide dene.
Reyhan: Tamam. Der ve diğer elbiselerden birini giyip çıkar.
Reyhan: Mazhar, bunlar bana büyük geldi. Baksana olmamış. 
Mazhar: Evet. Üst kısmı gerçekden büyük.
Reyhan: Daha karnım o kadar büyümediki.
Mazhar: Ama yakında büyecek. Şimdi sana büyük ola bilirler, ama  iki ay sonra tam üstüne olucak. Hem rengide  seni açdı. Hadi diğer  seçdiklerimide dene. Sonrada gidip ufaklık için alış  veriş yaparız.
Reyhan: Tamam. Hemen gidiyorum. Bunları bir an önce deniyeyimki gidip bebeğimiz için güzel kiyafetler alalım. Diyerek hemen giyinme kabinine gider. Mazharda arkasından bakıp gülümser. Reyhan kabindeykende Haluk abi Mazharı arar.
Mazhar: Efendim Haluk abi?
Haluk: Mazhar kardeş. O dediğin iş tamam. Onlar sizi bu gece sabaha karşı Ankaraya kaçdı diye biliyorlar.
Mazhar: Peki nasıl oldu?
Haluk: Önce evin önüne benim tanıdıklardan birini simitci olarak yerleşdirdim. Evin önünden ayrılmadıklarına göre illa bu tuzağa düşüceklerdi. Adamalara simitin yanında, içine  uyuku ilacı katılmış ayran ikram etdik. Geriside kendiliyinden geldi işde sabah uyandıklarındada sanki onlardan haberimiz yokmuş gibi apartmanın önünde  sizinle konuşuyormuş gibi telefonla konuşup Ankaraya varıp varmadığınızı ve yokluğunuzda sanki siz burdaymışsınız gibi eve gelip gidiceğimizi söyledik.
Mazhar: Eee yedilermi bu numarayı.
Haluk: Yediler, hattda yutdular bile. Hemen evin önünden toz oldular. Bu arada siz nasılsınız?
Mazhar: Biz çok iyiyiz. Hatta size bir müjdem var. Biz Reyhanla evlendik. Kaldığımız köyde bir düğün yaparak evlendik, hemde nikah tazelemiş olduk.
Haluk: Ne ?! Ciddimisin? Ya hiç değilse bize haber verseydinizde bizde gelseydik.
Mazhar: Abi böylesi daha iyi. Sonra demezlermiydi bunlar aniden nereye gidiyor diye? Hem bu düğünde ani alınmış bir karardı. Lütfen bize gönül koymayın.
Haluk: Tamam anladım Mazharcan.  Bide bir şey sorucam. Şimdi biz bunları Ankaraya postaladıkya, peki ya  sonra? Ya orda olmadığınızı öyrenirlerse?  O zaman  geri dönmeyeceklerni?
Mazhar: Hayır dönmeyecekler.
Haluk: İyide nasıl olucakki bu?
Mazhar: Polisle konuşucam. Bizim peşimizden Ankaraya gideceklerini diyicem. Büyük ihtimalle arabayla gidicekler yakalanmamak için. Çevirmelerde durdurulmayacaklar. Daha doğrusu  durdurup sonra salı vericek   trafik polisi.  Ankaraya girdiklerindede  bizim  izimizden gitdiklerini sanarken kendi ayaklarıyla polisin tuzağına düşecekler. Yani  son yolculuklarına çıkıyorlar.
Haluk: Vaybe!!!! Helal olsun. Planıda önceden yapmışsın.
Mazhar : Her halde yapıcaz. Söz konusu ailemin güvenliğiyse tabikide yapıcam. Malum o sapıklardan kurtulmamızın zamanı geldide geçiyor. Neyse abi Reyhan beni bekliyor.  Bizimkilere selam söyle sende. Okullar açılınca dönücez. 
Haluk: Tamam Mazharcan. Sende Reyhan bacıma benden selam söyle. Der ve telefonu kapatır.
Reyhan: Aşkım,  bunu  çok beğendim. Bak nasıl olmuş? Der  kabinden çıkarak.
Mazhar: Bence muhteşem olmuş .  Sanada çok yakışmış.  Diğerlerinide denedinmi?
Reyhan: Evet. Bence hepsi iyi. Hepsini alalım.
Mazhar: Tamam sen nasıl istersen.
Reyhan: Eee  gidiyormuyuz bebek mağazasına?
Mazhar: Gidiyoruz başımın  tatlı belası, gidiyoruz. 
Reyhan: Oleybeeee!!! Der ve önden gider.
Mazhar: Ya dur. Benide bekle!!!  Der ve Reyhanın peşinden gider. Ve tahmin edersinizki  bebek mağazasından çıkmaları baya  bir zaman almışdı. Çünki  Reyhan nerdeyse tüm mağzayı  alıcakdıki  Mazhar son anda ona engel olur  ve eve giderler. Alış verişden sonrada  yorğunluklarını atmak için  film keyfi yapmaya  karar vermiş  ve  akşam kanepede uyuya kalmışlardı.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin