Tek gecelik macera ve sonrasi 23 bolum.

146 3 21
                                    

Reyhanla Mazhar disari cikip bir yerde dondurma yedikden sonra sahilde bir az yuruyus yapmaya karar vermislerdi.
Mazhar: Dondurmanida yedigine gore, artik...
Reyhan: Evet iyiyiz. Bi sey sorabilirmiyim?
Mazhar: Sor!
Reyhan: Sen neden oyle davrandin Yusufun yaninda? Yani girer girmez, bi haller, bi tavirlar...
Mazharin ic sesi: Kiskandim! Oldumu? Ama sen bu soyledigimi duymadin. Duymada. Sonra yalnis anlar benden uzaklasirsin diye cok korkuyoru. Ben boylesinede raziyim. Sen yeterki yanimda ol.
Reyhan: Mazhar, niye susdun?
Mazhar: Bilmem. Gicik oldum her halde.
Reyhan: Qicik oldun demek.
Mazhar: Evet oldum. Olamazmiyim? Hem oda baya bi rahatdi yani. Davranislarinda cok rahatdi yani. Ne bu laubalilik. Insan bir az mesafeyi korurya!!! Diyerek, bir az sesini yukseltir.
Reyhan: Anladim! Bir daha geldiginde kapiyi suratina kapatirim, seninde sinirlerin azmaz. Der ve onden yurumeye devam eder.
Mazharin ic sesi: Delimisin lan sen? Ne diye kiza bagiriyorsun?
Mazhar: Hayda!!! Kiskandigimi itiraf etmiyeyim diye ugrasirken iyice dozunu kacirdim.
Mazhar: Reyhan, dur beni bekle! Der ve Reyhanin pesinden kosar.
Reyhan: Ne var? Ne istiyorsun?
Mazhar: Beni beklemeni. Reyhan bir az beklermisin. Diyerek Reyhanin kolundan tutub durdurur.
Reyhan: Birak beni . Der aglamakli bir ses tonuyla.
Mazhar: Reyhan, sen iyimisin? Agliyormusun yoksa? Reyhan, bak bakiyim bana. Diyerek Reyhanin yuzunu kendine dogru cevirir.
Reyhan: Sana ne? Aglarim ve ya aglamam. Sana ne ha?
Mazhar: Reyhan , ozur dilerim. Uzdum seni. Gercekden cok uzgunum.
Reyhan: Evet uzdun.
Mazhar: Reyhan, yapma boyle. Hadi silelim o goz yaslarini. Benim guzelime aglamak yakismiyor.
Reyhan: Nerden senin guzelin oluyorum?
Mazhar: Ama oylesin. Biz evliyiz. Her ne kadar anlasmali olsada benim karimsin. Ayrica bebegimin annesine aglamak yakismiyor. Hadi silelim goz yaslarini. Diyerek Reyhanin gozunden yanagina akan yaslari silerek ona sarilir.
Reyhan: Mazhar, ne yapiyorsun?
Mazhar: Bebegimin annesine sariliyorum. Yasakmi? Ozledim. Ozleyemezmiyim? Ama sen rahatsiz oluyorsan, o baska.
Reyhan: Ben rahatsiz olmamki. Hatta boyle daha iyi sanki.
Reyhanin ic sesi: O nasil sarilmak oyle icimin buzlari eriyor sanki. Sanki kendimi serbest biraksam, beni aninda tutucak ve dusmeme izin vermiyecekmissin gibi. Yani su an oyle hiss ediyorum.
Mazharin ic sesi. Boyle daha iyi dedin.Seninde hosuna gidiyor. Hic diyilse sana sarilma sevincinden mahrum diyilim. Ama keske daha fazlasini yapa bilsem. Yalnis anlarsin diye uyurken sacini oksamakdan bile korkuyorum. Oysa ben seni yanimdayken bile cok ozluyorum.
Reyhan: Bende ozur dilerim. Biliyorsun fazla alinqan oldum.
Mazhar: Oyle ama bende sesimi yukseltmemeliydim. Ozur dilerim.
Reyhan: Biliyorum sinirlendin, ama evdede dedigim gibi, hic bir eller seninkiler gibi huzur veremez bana.
Mazhar: Gercekdenmi?
Reyhan: Evet tabikide.
Mazhar: Sen boyle konusunca bi toaf oldumya...senin bu duygusallgin bulasicimi acaba?
Reyhan: Bilmemki. Hem sen hep boyle duygulanacakmisim ben bi sey dedigimde?
Mazhar: Bilmem.
Reyhan: O zaman senle isimiz var desene.
Mazhar: Ugrasmak istemezsen anlariz.
Reyhan: Sacmalama. Iyi gunde kotu gunde diye soz verdik unutmadiysan. Hem fazla dolasdik. Hadi eve gidelim. Aksama yemek yapmamiz lazim.
Mazhar: Tamam canim. Der ve birlikde eve giderler.
Evde.
Mazhar: Banyoda isin varmi?
Reyhan: Hayir. Neden sordunki.
Mazar: Bir dus alayim diyorumda.
Reyhan: Iyi gir o zaman. Benim banyoda isim yok. Bu arada kirlilerinide makineye at. Sonra digerlerini atdikdan sonra yikarim.
Mazhar: Tamam. Diyerek, banyoya gider. Reyhanda ustunu deyisdikden sonra eline bir iplik alip koltuga gecer.
Reyhan: Ya annem sunu nasil yapiyorduki? Nasil unuturumya. Bide gerekmez diyordum. Al isde gerekdi. Hemde bekledigimden daha erken. Bi dakka! Bende bir dergi vardi. Orda nasil yapildigi yaziyordu. Qaliba en son dolapda gormusdum. Dur bi bakayim.
Reyhan: Hah buldum. Bakalim nasil yapiliyormus. Hatta en iyisi kolayindan baslamak. Diyerek bir kac sayfa cevirir ve kirmizi bebek patiklerinin oldugu bir sayfa acar. Reyhan: Bu olur isde. Kirmizi patikler cok yakisir kizima. Diyerek. Dikkatlice okuyup inceler sonrada ormeye baslar. Baslarda hata yapmamak icin cok dikkatlice yapiyordu. Bir-iki sira ordukden sonra. Kendine cay almak icin mutfaga gecer. Cayini aldikdan sonra saclarini toplamak icin sac tokasini arar, ama salonda bulamayinca Yatak odasina gider. Iceri girip cekmecelere bakarken, kapi acilir ve Mazhar belinde bir havluyla iceri girer. Reyhanin arkasi donuk oldugu icin bu manzarayi hemen gormez.
Mazhar: Sen burdamiydin? Kusura bakma bir anda girdim.
Reyhan: Yok onemli diyil. Diyerek Mazhara dogru doner ve bir an donup kalir.
Reyhanin ic sesi: Buda ne ya? Niye giyinmediki? Bide...bide...ben niye baka kaldim? Off nefesim daraliyor sanki.
Reyhan: Sey...ben sac tokami ariyordumda. Sen niye giyinmedin?
Mazhar: Ya ben temiz kiyafet almadigim, icin...eee kirlileride makineye atinca, boyle cikmak zorunda kaldim.
Reyhan: Anladim. Eee olur oyle bazen. Dur ben sana kiyafet vereyim. Sen bulamazsin simdi. Yani dolabi duzenlemisdimde. Bu arada ic camasirlarin asagidaki cekmecede. Ordan alirsin. Bak buda buda temiz corap, gomlek ve esortmanlarin.
Mazhar: Tesekkur ederim.
Reyhan: Lafi bile olmaz. Ben cikayim, sende giyin.
Diyerek odadan cikar ve kapiya yaslanarak derinden nefes alir.
Reyhanin ic sesi: Ne oluyor be? Ates basdi birden. Diyerek eliyle kendini serinletmeye calisir ama nafile.
Reyhanin ic sesi: Offff kalbim hizlandiya. Bide havluyla gelmisya...gerci boylede cok cekici olmusya... Der alt dudagini hafivden isirarak.
Reyhan: Off ben ne diyorum ya...Kendine gel kizim!!! Der ve salona gecip basladigi orguye devam eder. Bir az gecdikden sonrada Mazhar giyinmis salona gelir. Arkadan bir az Reyhani izler.
Mazharin ic sesi: Nasilda odaklanmis isine. Geldigimi bile fark etmedi. Ne yapiyorki ? Diyerek arkadan sessizce yaklasip Reyhanin yanagina masum bir opucuk kondurur.
Mazhar: Nasilmis benim guzellerim?
Reyhan: Geldinmi?
Mazhar: Geldim. Sey...kusura bakma. Bir anda kendime engel olamadim.
Reyhan: Yoo yalnis anlamadim. Sadece sasirdim bir az. Soruna gelinceyse, Guzellerin cok iyi. Hatta su ana diger guzelin icin patik ormeye calisiyorum. Ama becere bilecekmiyim bilmiyorum.
Mazhar: Patikmi? Kirmizimi olucak.
Reyhan: Evet, ama basara bilirsem.
Mazhar: Basarirsin. Hic merak etme. Desene kirmizi patikli kizimiz olucak. Bide kirmizi sapkami orsen acaba. Kirmizi patikli ve kirmizi baslikli bir prensesimiz olur.
Reyhan: Bilmemki denerim.
Ama zaman alicak. Malum kolum tam iyilesmedi.
Mazhar: Olsun. Onumuzde 6 ay var daha. O zamana kadar bitirir ve hatta baska seylerde orersin. Reyhan,
Reyhan: Efendim?
Mazhar: Senin icin bir sakincasi yoksa kizimla bir az hasret gidere bilirmiyim.
Reyhan: Yani...ne sakincasi olucakki.
Mazhar: O zaman izin cikdigina gore ben yaniniza geleyim. Diyerek kanepeden bir yastik alarak Reyhanin yanina gelir. Orguyu elinden alip sehpanin ustune birakdikdan sonra, elindeki yastigi Reyhanin dizinin ustune koyar.
Reyhan: Ne yapiyorsunya?
Mazhar gorursun simdi. Diyerek kanepeye uzanir ve basini Reyhanin dizlerine, yani dizlerindeki yastiga koyar ve yuzunu Reyhana dogru cevirerek konusmaya baslar. Reyhansa Mazharin bu yapdigina cok sasirmisdi.
Mazhar: Merhaba ufaklik. Nasilsin? Ozledinmi babayi? Ben seni cok ozledim. Hemde cok. Bir an once seni gormek, o minik ellerinden tutmak istiyorum. Biliyormusun, annen senin icin kirmizi patikler ormeye baslamis. Eminim o minik ayaklarina cok yakisicak. Canim kizim benim. Birtanem benim. Diyerek bir az yaklasip Reyhanin karnina opucuk kondurur.
Reyhan: Yaa bu nasil konusmakya...duygulandim yine. Der aglamakli ses tonuyla.
Mazhar: Sen cokmu duygusalsin? Cokmu sirinsin ? Aglarken bile cok tatlisin, ama bu aglamana musade edecegim anlamina gelmez.
Reyhan: Ama elimde diyilki. Aglama geliyor. Der artik aglayarak.
Mazhar: Ama bu olmadi isde. Diyerek basini kaldirir ve oturur pozisyona gecer ve Reyhani kendine cevirerek goz yaslarini siler.
Mazhar: Aglama. Sana hic yakismadigini kac defa soylemem gerek? Istedigin bir sey varmi? Varsa soyle yapayim.
Reyhan: Var. Bu gun aksam yemegini sen hazirlarmisin? Ben hic mutfaga girmek istemiyorum bu gun.
Mazhar: Ama bu istek sayilmazki. Sen zaten yapmam gereken bir seyi istiyorsun benden. Sen bu durumdayken kendini yormana izin veremem. Kolun halya tam olarak iyilesmedi. Ama sen buna ragmen kendini yoruyorsun. Koluna ragmen bana dogum gunu sofrasi kurdun, surekli yardim etdin. Simdide kizimiz icin patik ormeye calisiyorsun. Bense senin icin ozel bir sey yapmak isterim.
Reyhan: Yapiyorsunki zaten. Hic mecbur olmadigin halde onca sey yapdin.
Mazhar: Haklisin. Mecbur diyilim dogrusu ve benim istedigim bu. Cunki sen benim icin cok degerlisin. Cok farklisin. Yani o olaydan, o partiden daha onceden anlamisdim farkli oldugunu. Hayatima bir supriz gibi girip kurabiyemi elimden alip ustune bide ustune tukuren tatli kucuk cadimdin benim. Simdi cadi dedim diye kizacaksin, ama hayatima giren en deli ve unutulmaz insansin.
Reyhan: Sende benim icin oylesin. Meyerse seni ilk basda yalnis tanimisim. Hayatimda tanidigim, en iyi kalpli ve sorumluluk sahibi insansin.
Mazhar: Gercekten boylemı dusunuyorsun?
Reyhan: Tabı. Dusunemezmıyım? Mazhar: Dusunursun, dusunursunde ıstersen arada bı baska seylerıde dusun.
Reyhan: Ne gıbı?
Mazhar: Mesela suan kolunu yordugunun farkındamısın? Der Reyhanın elındekı sıslerı gostererek.
Reyhan: Iyıde bu ısledıgım patıkcıkler nasıl yoracak kolumu? Hem bunlar yormaz. Iyıyım ben. Mazhar: Yorar.
Reyhan: Yormazzz!
Mazhar: Yorar dıyorsam yorar. Bu kadar yeter. Yarın devam edersın. Sımdı bunu bırakıyorsun canım. Bende su merhemlerle gereken masajı yapıyorum. Der aynanın onundekı cekmeceden merhemlerı alıp gostererek. Reyhan: Ehh. Iyı yap madem. Der ve Mazhar gelıp Reyhanın yanına oturur. Bayagı yakınına hemde. Sonra bluzunun kolunu yukarıya sıyırır ve surulmesı gereken merhemlerı surup masaj yapmaya baslar.
Mazhar: Ehh, yap dıyorsunda, ben bu masajları layıgınca yaptıgım ıcın bu kadar cabuk ıyılesıceksin. Ne haber kucuk hanım?
Reyhan: Ne demek ıstedın sen sımdı? Ayrıca ben kucuk degılım, kocamanım ben!
Mazhar: Hı hı. Kocamansın evet. Ya ne demek ıstıcemki? Ben bu masajları yapmasam bu kadar cabuk ıyılesemezsın. Dua et yanı bana. Iyıkı ben varım. Ben olmasam her gun masajını kım yapacaktı?
Reyhan: Kım olacak Yusuf. Der saskınca ve bosluguna gelerek.
Mazhar: Yusufmu?
Mazharın ıc sesı: Gene nerden cıktı bu Yusuf?
Reyhan: Yusuf tabı.
Mazhar: Ne Yusufu yaa? Yok o yapamaz.
Reyhan: Aaa! Nıye yapamazmıs? Onun ısı degılmı?
Mazhar: Isı olabılır. Ama benım karımın masajını ben yaparım. Hem ben ondan daha nazık ve ozenle yapıyorum. Gıtsın baskalarının eslerıne masaj yapsın.
Reyhan: Pardon? Anlamadım? Ne yanı? Sımdı benım terapıstım benım ıcın gelemezmı?
Mazhar: Gelemez.
Reyhan: Nıyeymıs o?
Mazhar: Sana dokununca sınır oluyorum. Sana bakısı rahatsız edıyor. Yok ya. Gelemez. Karıma masajını ben yaparım.
Reyhan: Bı dakıka ya! Pardonda sen kendını bu evlılık oyununa bıraz fazla kaptırdın galıba. Hatırlatırım beyefendı, bız sahte evlıyız. Bız bebek yuzunden evlendık. Yanı sen benım kocam degılsın. Dur, kocamsın ama kagıt ustunde. Ve bu hep boyle kalacak. Anladın mı? Bu yuzden gercekten kocammıs gıbı davranmayı bırak. Ya yanımızda rol yapmanı gerektırecek kımse yok. Kasma. Anladınmı? Dıyerek ayaga kalkar odasına gıtmek ıcın. Kapının onune geldıgındede aniden durur
Reyhan: Kımle ne yapıp ne yapmayacagımada ben karar verırım, sen degıl! Der ve kapıyı acıp ıcerı gırer. Kapıyıda carparak kapatır. Mazhar: Sahte evlıyız. Kagıt ustunde kocamsın. Ve bu hep boyle kalacak ha? Der gozlerı dolmus bı sekılde.
#Armaan
23 bolumun sonu. Eee nasil olmus? Begendinizmi? 1 Mazharin Reyhana Yusufla ilgili dedikleri nasildi? 2 Kiskancligini gizlemek icin Reyhana dedikleri ve sesini yukseltmesine ne diyorsunuz? 3 Sonra Reyhanin pesinden gidip ozur dilemesi ve Reyhanin elleriyle ilgili soylediklerinden sonra duygusala baglamasi nasil? 4 Nerden senin guzelin oluyorum sorusuna Mazharin verdigi cevabi begendinizmi? 5 Mazharin fuygusallasmasina ne diyorsunuz? 6 Eve geldiklerinde
Reyhanin bebise kirmizi patikler ormeye baslamasina ne diyorsunuz? 7 Mazhar dusdan cikdiginda havluyla odaya gelmesi ve Reyhanla karsilasmalari, Reyhanin o anki ic sesi nasildi? 8 Reyhanin Mazhardan etkilenmesi ve hiss etdiklerine ne diyorsunuz? Sebebi ne sizce? 9 Sonra kendini kontrolde saklayip Mazhara kiyafet verip sonrada kapinin ardinda alt dudagini isirarak soylediklerine ne diyorsunuz? 10 Sonra Mazharin salona gelip Reyhani yanagindan opmesi ve soyledikleri nasildi? 11 Mazharin bebegiyle hasret giderme yontemini begendinizmi? 12 O an neler hiss etdiniz? 13 Mazharin bebekle konusmasi ve Reyhanin tepkileri nasildi? 14 Mazharin Reyhana masaj yaparken Yusufla ilgili soyledikleri ve Reyhanin tepkisine ne diyorsunuz? 15 Reyhanin son dedikleri ne kadar kiriciydi? Mazhari ne kadar uzdugunu fark edicekmi sizce? Onun gonlunu ala bilecekmi? Bunun icin ne kadar zaman gecmeli?
Bolumun begndiginiz sahnesi hangisi? En duygusal,en uzucu, en etkileyici, en komik ve en ic qiciklayici sahne hangileri? Lutfen sorulari cevaplamadan gecmeyin.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin