Reyhanla Mazhar valizleri bosaltdikdan sonra hazirlanip komşularinin evine misafirlige giderler. Feride hanimin ailesi ve cocuklariyla tanisdikdan sonra hep beraber bahcede kurulmus sofraya gecerler. Balik ziyafeti bitdikden sonra komsulari hava karardiginda onlara koyu gezdirirlerki yarindan once bide gece gozuyle gorsunler kasabayi. Turistik gezi bitdikden sonrada komsularinin evine donup cay kahve esliginde sohbet edip zaman gecirirler. Saat gec oldugundada komsulariyla vedalasip simdilik kalacaklari evlerine giderler.
Mazhar: Nasilsin Reyhan?
Reyhan: Yorgun ve bir o kadarda mutlu. Nasil bir aksamdi bu boyle? Cok eylendik.
Mazhar: Eylendikya. Ama artik dinlenme vakti. Hadi sen git pijamalarini giy, bende sutunu getireyim.
Reyhan: Tamam. Der ve gidip ustunu deyisdikden sonra banyoya gidip dislerini fircalar ve yatak odasna doner.
Mazhar: Geldinmi? Bende seni bekliyordum. Bak sutunu getirdim.
Reyhanin ic sesi: Ayyy ne kadarda dusunceli. Bu kadar ilgilendiginde kendimi bi toaf hiss ediyorum. Hep o benim icin bi seyler yapiyor, ama ben hic bir sey yapamiyormusum gibi.
Reyhanin ic sesi 2: Sen onu mutlu etmeye calissan yeter zaten. Gerci sen yanindayken adam zaten mutlu. Ama belliki sen bunu goremiyorsun.
Reyhanin ic sesi: Goremiyormuyum? Aslinda mutlu gibide, ama senin dedigin gibi mutlu olduğunu sanmiyorum. Bi mutlu, bi hüzünlü. Hatta üzgün ve telasliydi bu sabah tatile cikalim derken.
Mazhar: Reyhan, neyin var? Dalip gitdin birden.
Reyhan: Hiccc. Der ve birden gelip Mazhara sarilir. Bu yapdigina Mazharda cok sasirir, ama bir o kadarda sevinir. Eee normal. Nede olsa sevdigi kadin, durup dururken kendisine sarilmis. Sevinmesi qayet normal yani.
Mazhar: Reyhan? Ne oldu?
Reyhan: Hiccc icimden geldi. Der ve hala Mazhara sarilmis sekilde durur.
Mazharin ic sesi: Hayirdir? Nerden esdide bana sarildi? Gerci dun gece ve bu sabahda sarilmisdi ama o zaman fazla duyğusala baglamisdik. Peki ya şimdi ne oldu?
Mazhar: Reyhan, sen iyimisin?
Reyhan: Ben qayet iyiyim. Niye sordun?
Mazharin ic sesi: Simdi neden durup dururken sarildin diye soramam. Yoksa hemen geri cekilir, yada daha kotusu bu sorduğumdan sonra hic sarilmaz. Yok ben en iyisi hic bozmayayim bu durumu. Hatta bir az faydalanayim bu durumdan. Yani cok degil, bir az. Nede olsa nikahli karim ve en onemlisi sevdigim kadin. Bir azcik faydalanmamdan ne olucakki? Hem sevdigimle bir az yakin olmak benimde hakkim.
Mazhar: Hic oylesine sordum. Bos ver canim. Madem icinden geldi benimde icimden sana, yani size sarilmak geldi. Der ve oda Reyhana karsilik verir, ama dahada sıkı sarılır.
Reyhan: İyiki tatile çıkdıkya. Sagol.
Mazhar: Ne icin? Tatil içinse gerek yok. Diyerek bir az ayrilarak elleriyle Reyhanin yüzünü kavrar ve Reyhanin şaşkınlığına ragmen yaklaşıp dudaklarına küçük bir buse kondurur.
Mazharin ic sesi: Allah!!! Napdim benya? Ama napayim cok seviyorum.
Reyhanin ic sesi: Neydi bu simdiya? İcim urperdi. Dusup bayilicam simdiya! Dusunerek derin-derin nefes alir.
Mazhar: Reyhan, iyimisin?
Reyhan: Sey....yaniiii....sayilir. Der gozlerini kaçırarak.
Mazhar: Ne olur gözlerini kaçırma. Seni rahatsız etdiysem özür dilerim. Ben bir an kendime engel olamadim.
Reyhanin ic sesi: Kendime engel olamadimlarda basladi. Bakalim baska neler olucak bundan sonra?
Reyhanin iç sesi2: Sen ne bekliyordunki? Er yada geç bu günlerin geliceğini bilmen lazımdı evlenmeyi kabul etdiğinde.
Mazhar: Reyhan, lutfen bir sey söylermisin.
Reyhan: Yooo rahatsiz olmadim. Özur dilemene gerek yok.
Reyhanin ic sesi: Hayyy yanaklarimmi yaniyor? Yoksa banami oyle geldi? Ofya. Kesin kip kirmizi olmusumdur.
Mazhar: Şuna bak nasilda utandi hemen. Utandimi hemen yanaklari kizarir. Acaba konuyu degişsemmi? Değişeyim bence, yoksa her an utandigindan odadan kaça bilir.
Mazhar: Eee sütünü içmedin. Hadi içde bardağı götüreyim. Diyerek komidinin üstündeki süt bardagini Reyhana uzatır.
Reyhan: Ha doğru süt demi? Der ve bardagi alir.
Mazhar: Afiyet olsun.
Reyhan: Sagol. Der ve sütü içmeye baslar.
Reyhan: Ohhhh bitti.
Mazhar: Tamam o halde alayim ben o bardagi. Der ve odadan çıkar.
Reyhan: Offff allahım o neydi öyle ya?? Sıcak bastı. Yaniyorum resmen şu an.
Reyhanin ic sesi: Eee normal. Ama sasirmamak gerek. Nikahli kocan + çocugununda babasi neticede.
Reyhan: Evet nikahli kocam, ama ne bileyim boyle bir anda … ayyyy!!!Der ve kendini yataga atar.
Reyhanin ic sesi: Yandığın her halinden belli. Tabi tek bir havluyla banyodan çıkarken neye ugradığını düşünürsek, şimdiki haline şâşırmamak lazim. Sen bildiğin bu adama abayı yakmışsında kendin daha farkına varamamışsın. Der gülerek.
Reyhan: Saçmalama. Off napıcam şimdi? Şimdi gelip bu halimi görürse iyice rezil olurum.
Reyhanin ic sesi: Hmmm bu durumda yapa bileceğin iki şey var. Ya yatip uyumak, yada bekleyip olacaklara razı olmak, ki seninde bu durumdan ne kadar memnun olduğunu az önce anladık.
Reyhan: Kes sesini, ben en iyisi uyuyayım. Diyerek hemen yorğanın altına girer. Hemde tam zamanında. Bir dakika sonrada Mazhar girer odaya.
Mazhar: Reyhan, uyudunmu?
Reyhan: Evet.
Mazhar: Uyuduysan nasıl konuşuyorsun?
Reyhan: Rüyamdan cevap veriyorum sana.
Mazhar: Hmm rüyandan cevap verdiğine göre rüyandada beni görüyorsundur kesin.
Reyhan: Hicde bile!!! Diyerek bi hışımla yorğanın altından çıkar.
Mazhar: Ha-ha-ha işde böyle kandırırlar küçük hanım. Demek uyumuyordun. Maşallah şimdiden kocana yalan söylüyorsun. Hic yakışdımı sana? Sorar ciddi ciddi bakarak. Bakmayin ciddi bakmasına. Aslında gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Reyhan: Ne dedin sen? Kandırdınmı?
Mazhar: Evet. Sende yalan söylemeseydin. Hem niye yalandan uyur numarası yapıyorsunki?
Reyhan: .........
Mazhar: Ama niye susuyorsunki? Sorarak yatağa uzanır.
Reyhan: ........
Mazhar: Anladim. Benden kaçıyorsun. Seni öpmemden rahatsiz oldun kesin. Haklisinda. Biz böyle anlasmamisdik nede olsa. Hata bende. Kendime engel olamadim. Ozur dilerim. Der ve yüzünü çevirerek uyumaya çalişir.
Reyhanin ic sesi: Ama ne olur konusma öyle. Kötü oluyorum. Üzüldüğünü görmek benide üzüyor. Ben üzülmene dayanamamki.
Mazharin ic sesi. Acaba ben boşami ugrasiyorum? Acaba bana karşı bi şeyler hiss etdigini sanarkenmi yanildim?
Reyhan: Mazhar,
Mazhar:.....
Reyhan: Mazhar, sen beni yalnis anladin.
Reyhanin ic sesi: Off küsdü bana.
Reyhan: Mazhar, Diyerek Mazhara yaklasir ve yüzünden öperek der.
Reyhan: Ozur dilerim. Ben seni uzmek istememisdim. Ya ben gercekden rahatsiz olmadim.
Mazhar: Ama davranislarin oyle soylemiyor. Sanki kotu bir sey yapmis gibi hiss etdim.
Reyhan: Hic olurmu oyle sey? Ben sadece bir an cok sasirdim. Bide heyecanlandim qaliba. Anla isde, alisqin degilim. Biliyorsun, tum bunlar her ne kadar ilk olmasada, hatirlamadigimizdan benim icin bir ilk gibi. Anliyorsun demi? Der Mazharin elini tutarak.
Mazhar: Anlamaz olurmuyum? Hemde cok iyi anliyorum. Sadece seni rahatsiz edicek bir sey yapmak istemiyorum. Bu durumda diyeceksinki neden yapiyorsun? Ama napayim? Engel olamiyorum kendime. Seni her gordugumde kalbim yerinden cikacak gibi atiyor. Sana daha yakin olmak istiyorum. Yanimda oldugunda o kadar huzurlu oluyorumki. Kucucuk bir sey bile benim icin cok onemli. Bak su an elimi tutuyorsunya....
Reyhan: Hosuna gidiyorsa, hep tutarim. Ama yeterki beni yalnis anlayip kusme. Tamam istedigin gibi bir es olamaya bilirim, ama seni uzmeyide hic istemem. Benim icin cok degerli oldugunu unutma olurmu?
Mazhar: Sende benim icin cok degerlisin. Bunu defalarca soyledim, ama yine soyluyorum. Benim icin cok degerlisin. Hem sen, hemde dogacak cocugumuz benim icin cok degerli. Ayrica bunlari senden duymak benim icin cok, ama cok onemli.
Reyhan: Neden diye sormayacam.
Mazsar: Sor bence. Cunki artik bunu icimde tutmak istemiyorum. Lutfen sor.
Reyhan: Tamam soruyorum. Der ve bir az dogrulup Mazharin karsisina oturur ve elini birakmadan konusmaya baslar.
Reyhan: Neden bunlari benden duyman cok önemli? Gozlerindeki huzunun, zaman zaman duygusala baglamanin, bana karsi olan bu asiri iliginin ve anlayisinin sebebi ne?
Mazhar: Reyhan, ben hic boyle hayal etmemisdim. Yani senin gibi, bende hic bir seyi boyle hayal etmemisdim. Her ne kadar sana belli etmemeye calissamda bende korkdum. Ya basaramazsak, ya yurutemezsek dedim kendi kendime. Ama boyle hayal etmememe ragmen, mutluyum. Seninle evlendigime, bi cocugumuz olacagina cok mutluyum. Basda istedigimin bu olmadigini saniyordum, ama anladimki benim asil istedigim buymus.
Reyhan: Bende cok mutluyum. Hem kim cocugu olucagina sevinmezki?
Mazhar: Haklisin canim. Ama benim demek istedigim baska. Bak ben senin hamile oldugunu ogrendigimde, şok olmama, başımiza gelene uzulmeme ragmen cok sevindim. Bi cocugum olucagina cok sevindim. Ama sonra, bi gece eve geldigimde bu mutluluğum ikiye katlandi, cunki bu sefer sadece cocugum olucagi icin sevinmiyordum. Biliyormusun, bu cok guzel bir duygu, ama insanin sevdigi kadindan cocugunun olucagını bilmesi dahada guzel ve bam baska bir duygu. İste bu yuzden cok mutluyum. Der ve o bunlari anlatirken Reyhan saskinlikdan ne diyecegini bilmiyordu. Gerci onun hatlar sevdigim kadin kelimesinden sonra kopmus gibiydi.
Reyhan: Ne?! Ne dedin sen?
Mazhar: Diyorumki, insanin sevdigi kadindan bir cocugunun olacagini bilmesi iki kat mutluluk veriyor. Ne zaman anladim biliyormusun? Ailerimiz geldiginde. Aksam anmemle babami dayimlara birakip geldigimde, sen uyuya kalmisdin. Seni izledim bi sure. Son zamanlarda hiss etdiklerimi, dusuncelerimi, sana olan eski tavirlarimi dusunurken, eskiden dusundugumun aksine basima gelen en guzel sey oldugu anladim. Ben o gece anlasmamizi bozdum. Belkide senin kadar guclu olup kendime ve duygularima karsi koyamadim. Gönül bu ferman dinlemiyorki. Bende kalbime soz geciremedim. Ama dahada onemlisi ben sana asik oldugumu anladim. Buna ragmen anlasma anlasmadir dedim. Sadece yanimda ol, oda bana yeter dedim. Belki zaman gecdikce sende beni seversin dedim.
Reyhan: Belki....
Mazhar: Ofya! Her şeyi mahv etdim demi? Oysa ben boyle hayal etmemisdim. Belki daha uygun zamanda baska sartlar altinda sana duygularimi acardim, ama daha fazla sessiz kalamadim isde. İcimden geldiya. Reyhan ben seni seviyorum demek geldi icimden. Bu cumlenin bana donmeyecegini bilmeme ragmen hemde.
Reyhan: Nerden biliyorsunki? Sorar dolmus gozleriyle Mazhara bakarak.
Mazhar: Bilmem, biliyorum isde. Baksana sende susuyorsun isde. Ama bazende oyle umutlandiriyorsunki beni, ne dusunecegimi sasiriyorum. Reyhan, bi sey demiyecekmisin? Diye sorar, ama Reyhan duyduklarindan sonra hic bir sey diyemez, cunki su an duygulandigindan, aglamakla mesguldu.
Mazhar: Reyhan, niye agliyorsun? Yalnis bi seylermi dedim? Eyer oyleyse cok ozur dilerim. Amacim seni uzmek degildi canim benim. Ben en iyisi cikip bir az hava alayim. Der ve hala ustunu degistiremedigi icin kalkip, odadan, sonrada evden cikar.
Reyhan: Sen beni hic uzmedinki. Heleki bu soylediklerin beni uzemezki. Ama sen beni yine yalnis anladin. Offf kizim. Bu baban neden surekli beni yalnis anliyor. Bak yine oyle oldu. Eee basa gelen cekilir. Bi zamanlarda ben sana olan ilgisini yalnis anlayip kiskanirdim, simdide baban benim duygusalligimi yalnis anladi. Yalnis anlamasini gecdim, ama uzulmesine dayanamiyorum. Qaliba simdi onu daha iyi anliyorum.
Reyhanin iç sesi: Sonunda anladin demi? Bi düşünya, evlendiğiniz günden bu güne surekli anlasmali evlendiginizi, onu istemedigini soyleyip duruyor, evli olmaniza ragmen yakinina birakmiyorsun, ustelik evlenmeden öncede tum bu olanlardan dolayı onu suçluyordun. Erkek sonucda. Sana aşık olmasa bile bu kadarı gücüne giderdi. Gitmişde belliki. Gitmişde sana belli etmemiş. Sevmeyen birine bu kadar şey ağır geliyorsa, sana aşık biri için kim bilir ne kadar zordur.
Reyhan: Ne kadar zor olurduğunu düşünmek bile istemiyorum. Belliki kendi acımdan, onun hiss etdiklerini fark etmemişim. Madem kalbini bilmeden kırdım, onarmakda bana düşer. Yok bu boyle olmayacak. Ben hemen yanina gideyim en iyisi. Der ve kalkip odadan cikar ve pencereden Mazharin evin bahcesinde dolandigini gorur ve bahceye cikar.
Reyhan: Mazhar, konusalimmi?
Mazhar: Gerek varmi peki?
Reyhan: Olmaz olurmu? Var tabikide. Hem sen niye gitdin? Bak sen beni yalnis anladin. Aglamamin sebebini yalnis anladin yani. Sen oyle konusunca ben cok duygulandim. Hem biliyorsun son gunlerde iyice sulu goz oldum.
Mazhar: Nasil yani? Soylediklerim yuzunden degilmi aglaman?
Reyhan: Hayir, o yuzden agliyordum, ama uzuldugum icin degil. Bu anlatdiklarin beni uzemezki. Ama seni boyle uzgun gormek pekala ikimizide uze bilir. Mazhar, demin konusmamis olsaydik, belki icimden qaliba bende seni seviyorum deyip bunu kendime izah etmeye calisirdim, ama simdi anladimki, cumledeki qaliba kelimesi fazlalikmis.
Mazhar: Nedenki?#Armaan
29 bölümün sonu. Nasıl buldunuz bu bölümü? Mazharın itirafı gönlünüzce oldumu? Ha bide turk klavyesiyle yazmak gec oldugu icin ingiliz harifleriyle yazdim. Tabi dayanamayip bazi sozlerde duzelis yapdim ama hepsini duzeltemedim, zira cok uzun surecekdi. Bu yuzden siz bu harif hatalariba aldirmayin okurken. Neyse. gelelim sorulara.
1) Eve donduklerinde Mazhar sut getirdiginde Reyhanin icinden soyledikleri ve aniden Mazhara sarilmasi nasildi?
2) Mazharin o an icinden soyledikleri ve bozuntuya vermemesi nasildi?
3) Mazharin firsati degerlendirip durumdan yararlanmak istemesi ve Reyhani opmesi nasildi? Bu bolumde boyle bir sey bekliyormuydunuz?
4) Mazharin Reyhani opdugu anda ikisininde hiss etdikleri ve ic sesleri nasildi?
5) Reyhan kacmasin diye Mazharin konuyu cevirip odadan cikmasi ve Reyhanin tepkileri ve kendiyle olan celiskisi nasildi?
6) Mazhar dondugunde Reyhanin kendisinden kacdigini sanip ona darılıp yüzünu cevirip uyumasi nasildi? Reyhanin konusma cabalari nasildi peki? Mazharin Reyhana anlatdiklarini begendinizmi? Okurken neler hiss etdiniz? Soykedikleri sizi sasirtmi? Yani siz nasil bi itiraf bekliyordunuz normalinde?
7)azharinnitirafi sirasinda Reyhanin onu bolup, hosuna gidiyorsa hep tutarim demesi nasildi? Mazharin itirafinda sizi en cok duygulandiran ve etkileyen ne oldu? Hangi cumlesi icinize isledi?
8) Mazhar gitdikden sonra, Reyhanin ic sesiyle konusmasi, ic sesinin soyledikleri Reyhanin kendisiyle olan celiskisi nasildi? Sonunda Mazhari anlamasina sevindinizmi?
9) Reyhanin disari cikip Mazharla kobusmayi denemesi nasildi? Sizce <<Cumlediki qaliba kelimesi fazlalikmis>> derken ne demek istedi? Mazhar Reyhanin ne demek istedigini anladimi?
10) Eger bolumu begendiyseniz lutfen sorulari cevaplayip , en cok begendiginiz, size gore en komik, en etkileyici ve en duygusal sahnelerin altini cizmekden kacinmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.