Sabah.
Sabah ilk uyanan Reyhan olur. Uyandığında Mazharla sarılmış bir pozisyondaydılar. Başı Mazharin goğsüne dayaliydi. Mazharinsa bir eli Reyhanin boynunun altinda, diger elide belindeydi. Bide Mazhar hala uyuyordu. Reyhan gozunu acdiginda ilk Mazhari gorur. Hemde fazlasiyla yakindan gorur.
Reyhan: Ne oluyorya? Biz...biz.... demekki ruya diyilmis. Bense ruya sanmisdim. Der fisiltiyla ve gece olanlari hatirlar.
Flashback.
Reyhan: Ama unutamiyorum. Beni birakma, cok korkuyorum. Der daha icden aglayarak.
Mazhar: Ssssstttt , tamam aglama birtanem. Bak hepsi gecicek.
Reyhan: Birtanem demisyaaa. Der gulumseyer
Mazhar: Reyhan?
Reyhan: Efendım?
Mazhar: Bu t-shrit kuculmusmu? Yoksa senın karnınmı buyumus? Reyhan: Ikıncı secenek qaliba.
Mazhar: Sen buyudunmu askım? Benım kızım buyuyormuymus?
Reyhan: Ama cok diyil, azicik buyudu. T-shirt eski oldugu icin bebis kendini belli ediyor.
Mazhar: Azicikda olsa buyumus. Sonra dahada buyuyucek, tekmeler aticak. Der elini Reyhanin karninda gezdirerek.
Reyhan: Evet buyuyecek ve annesi giyecek kiyafet bulamayacak, cunku hepsi kuculmus olucak.
Mazhar: Bumu yani? Tek derdin kiyafet olsun. Sana en guzellerinden hamile kiyafetleri aliriz. Eminim onlari giyince dahada sirin olucaksin.
Reyhan: Gercekden boylemi dusunuyorsun?
Kizimiz gercekdende buyuyormus. Sen ona dokundugunda karnimda kelebekler ucusuyor sanki.
Mazhar: Canim, sen bana kusmusun? Seni kirmak ve incitmek istermiyim hic? Kusdunmu sen babana? Canim kizim, sen sakin bana kusme. Sende sakin kusme? Der Reyhanin yuzunu oksayarak.
Mazhar: Tamammi? Sende bana kusme. Ikinizde benim icin cok kiymetlisiniz? Bebegimiz benim icin cok degerli. Duydunmu ufaklik? Seni cok seviyorum. Seni ihmal etdiysem yaninda olmadiysam binlerce kez ozur dilerim. Sana dokunmak, orda oldugunu hiss etmek beni dunyanin en mutlu insani yapiyor.
Reyhan: Gercekdenmi?
Mazhar: Gercekden tabikide. Ben sizi uzmeyi asla istemem. Onu ihmal etmem cok yalnisdi. Ozur dilerim. Peki prenses bu dediklerimide duydumu annesi? Sordugunda Reyhan yine sulugozluluge baglamisdi.
Reyhan: Bılmem? Duydu galıba.
Reyhan: Gercekden cok seviyorsun kizimizi. Dun o kadar ilgi ve sevkat doluydunki, her seyi unutmak uzreydim dun. Affetdin beni demek. Istedigin gibi es olamiyorum belki, ama seni kirmak istememisdim. Yani niye isteyimki? Gercekden seni uzmek istememisdim. Biliyormusun, artik bana darqin olmadigina cok sevindim. Iyiki yanimdasin. Diyerek basini kaldirip bir az Mazhara bakar ve uyudugunu gorur.
Reyhan: Offf napicam simdi ben. Simdi kalkarsam uyanir. Uyanirsa ben ne yapicam? Nasil davranicagimi bile bilmiyorum. En iyisi uyumaya devam edeyim. Zaten su an hic olmadigim kadar huzurluyum. Diyerek gozlerini kapar ve oylece yarim saat uzanir. Yarim saat sonra Mazhar uyanir ve oda Reyhanin uyudugunu sanar ilk basda, ama sonra Reyhan bir az kipirdadiginda uyandigini anlar.
Mazhar: Uyandimi benim guzellerim? Sordugunda fazla yakin olduklarindan Reyhan bir az utanir.
Mazhar: Gunaydin. Iyi uyuya bildinmi? Sorar tebessum ederek.
Reyhan: Sanada gunaydin. Cok iyi uyudum.......tesekkur ederim.
Mazhar: Ne icin?
Reyhan: Dun yanimda oldugun icin. Cok korkmusdum, ama sayende unutdum hepsini. Dun hic olmadigim kadar huzurlu uyudum.
Mazhar: Ben yapmam gerekeni yapdim. Tabikide yaninizda olacakdim. Cunki benim icin cok degerlisiniz. Diyerek Reyhanin yanagindan oper.
Reyhan: Bu neydi simdi? Sorar utanarak.
Mazhar: Bu bebegimin annesi icin gunaydin opucugu. Sen demedinmi, bazen bebekler annelerinin hiss ederken, bazende anneler bebeklerinin hiss etdiklerini hiss ederler diye. Bende bunu ikinizi birden mutlu etmek icin yapiyorum. Simdide gidip sizin icin guzel bir kahvalti hazirliyicam. Sende kalk ve dus al. Hadi canim. Bu arada sanada gunaydin ufaklik. Diyerek asagi eyilip Reyhanin karnindan oper ve yatakdan kalkar.
Reyhan: Sey usumedinmi sen boyle.
Mazhar: Yooo hic usumedim. Ama artik gercekdende giyinsem iyi olur. Diyerek kiyafetlerini alip salona gider. Reyhanda kalkip dusa girir. Mazharsa kahvalti hazirlar ve sofrayi kurdukdan sonra telefonu calar.
Mazhar: Kımkı sabah sabah? Hayırdır ınsallah. Der ve telefonunu sehpanın ustunden elıne alır. Mazhar: Bu numara kımın ya?
Mazharın ıc sesı: Acmadan bılemezsın.
Mazhar: Dogru. Der ve acar. Reyhanda bu sırada dusunu almıs havlusunu askıdan alıyordu. Ama yavas yavas. Malum ayagı kayabılır. Mazharda telefonu actıgında karsıdakının kım oldugunu anlar.
X: Iyı gunler. Mazhar Kırmanlamı gorusuyorum?
Mazhar: Eee, evet buyrun.
X: Ben Beykoz emnıyetı asayıs buro amırı Macıt Korkmaz.
Mazhar: Buyrun amırım. Eee, konu neydı acaba? Der donuk bı yuz ıfadesıyle.
Amır: Mazhar bey, sızı ılgılendıren bı konu uzerıne bılgılendırmek ıstıyorum.
Mazhar: Ne kadar ılgılendıren bı konu?
Amır: Bayagı yakından Mazhar bey.
Mazhar: Pekı konu nedır?
Amir: Nasıl soylenır bılmem ama buna mecburum. Bu sabah ıtıbarıyle esınızı kacırmakla bırlıkte cınayet sucundan yargılanan ıkı mahkum ceza evı naklı sırasında kacmıs bulunmakta.
Mazhar: Neee??? Der ama Reyhanın duymasını ıstemedıgınden sessızce sorar.
Mazhar: Nasıl ya? Amırım bunu benım anlayacagım sekılde anlatırmısınız?
Amır: Pekı. Soyle soyleyeyım o zaman eskı nısanlınızın olumune sebep olan ayrıca dugun gunu esınızı kacıran sahıslar vardı ya.
Mazhar: Evet.
Amır: Dun cıktıkları mahkemede baska bı ceza evıne sevklerı verılmıstı. Bu sabah saat yedı cıvarında ceza tevkıf kurumu aracıyla sevklerı gerceklestırılırken aracın yolu kesılmıs ve sahıslar kacmıs. Yada yol kesen kısılerce kacırılmıs.
Mazhar: Ama bu nasıl olur?
Amır: Benım sıze haber verme amacım dıkkatlı olmanızi soylemek. Bellıkı bu kacma veya kacırılma olayı planlı. Ve bu planlarda %99 sız ve esınızın uzerıne yapılan bı plan. Bu gibi durumlarda zanlilarda intikam piskolojisine rastlanir genelde. Bu yuzden dikkatli olun .
Mazhar: Gercekten haber verdıgınız ıcın cok sagolun amırım. Der ve telefonu kapatır. Kapatır kapatmaz kanepeye oturup dusunmeye baslar. Bıranda ayaga fırlar ve Reyhana yanı banyoya gıder. Kapının onune geldıgınde duydugu haberden sonra kapıyı calmak aklına bıle gelmedıgınden anıden acar ve ıcerı gırer. Bu sırada Reyhanda havlusuna sarınmıs saclarına havlu sarıyordur. Reyhan saclarına havluyu sarıp kafasını kaldırdıgında Mazharı karsısında gorunce sok olur. Reyhanın ıc sesı: Ohaa! Bu ne yapıyor ya? Nıye daldıkı banyoya boyle? Ne ıcın gırdıkı? Ayy yoksa???
Mazhar: Reyhan! Der ama gordugu manzara karsısında ne dıyecegını bılemez. Oylece donup kalır, cunki o telasla girerken Reyhanin dusda ola bilecegi ve ya dusdan yeni cikmis uzerinde bir tek havluyla durdugunu dusunememisdi.
Reyhanın ıc sesı: Bu nıye boyle bakıyor bana? Ne var yanı? Dustan cıktık heralde. Yok ya. Baska bakıyor. Ne oldukı? Rengı atmıs sankı? Bı yerımde bıseymı var? Dıyerek ustune basına bakmak ıcın basını hafıfce ındırdıgınde ustundekı havlu duser. Havlu dustugundede Reyhan ne yapacagını bılemeden oylece kalır. Mazhar: Ovvvv! Sey, eeeeee.... Dıyerek tavana bakmaya calısır. Ama gozu kaymıyorda degıldı yanı. Reyhanın ıc sesı: Haııyyyyyy! Ne yaptın Reyhann??? Ayyyyy! Ne yapıcam ben sımdı??? Offfff! Rezıl oldum yaaaa!
Mazharın ıc sesı: Offf! Sıcakmı bastı benı? Bu manzarada ne boyle? Ama daha fazla boyle durmamalı bence. Dıyerek yere egılır.
Reyhan: Mazhar,
Mazhar: Ben hallederım. Sorun yok. Der ve yere dusen havluyu alıp Reyhanın vucudunu orter. Reyhansa utancından kıpkırmızı olur. Mazhara bakmamak ıcın basını asagıya egdıkten sonra tekrar dogrulurken bu seferde basındakı havlu duser. Bu sıradada Mazhar dıger havluyu ortmekle mesguldu.
Reyhanın ıc sesı: Haydaaa! Suan tam bı rezalet. Bu ne ya? Habıre bı yerlerım acılıyor! Ayyy! Rezıl oldum ya rezıl. Adamın karsısında boyle cıplak... Tovbe tovbe. Aklı ucmasa barı.
Mazharın ıc sesı: Offf! Senı boyle gorucegım aklımın ucundan bıle gecmezdı. Kadere bak ya. Ne vardı bu durumda boyle bı haberle kafam dolu olmasaydı? Bu olanlar keske gece olsaydı. Ben bu haberı almadan once. Belkı aramızda bısey olurdu. Yada aklım kacabılırdı. Ama sımdı bunları dusunemıyorum. Allahım. Reyhan: Mazhar, sey... Oyle bırden dogrulunca acıldı ıste...
Mazhar: Anlıyorum.
Reyhan: Ya off! Cok utanıyorum. Mazhar: Utanmana gerek yok. Hadı cıkalım banyodan. Ayagın falan kayar sımdı. Dıyerek Reyhanın belınden ve elınden tutup cıkartır banyodan.
Reyhan: Sey, ben kendım cıkardım aslında.
Mazhar: Yok. Boyle daha ıyı. Dusersın tutamam falan.
Reyhan: Duserım demı?... Pekı sen nıye banyoya oyle pat dıye gırdın? Der saskın saskın.
Mazhar: Evet dusebılırsın. Benmı? Sey ıcın gırdım. Sey... Eeeee... Ses duydum ben. Hah ses duydum. Evet evet ses.
Reyhan: Ne sesı?
Mazhar: Bılmem ama ayagın kaydı, dustun sandım.
Reyhan: Ondanmı rengın falan bembeyazdı?
Mazhar: Hıhı. Der ve beraber yatak odasına gırerler. Mazhar Reyhanın elını bırakıp kapıyı kapatıp Reyhanın karsısına gecer.
Reyhan: Korktun dıyemı boylesın? Yoksa...
Mazhar: Yoksa?
Reyhan: Demın banyoda havlum dustu ya... Ya, Mazhar, ben... Mazhar: Utandın demı? Ama utanmana gerek yok. Ben bısey gormedım ıcın rahat olsun. Onemlı olan sana bısey olmamıs olması. Hem bunlari asalim artik demi. Bizim bi kizimiz olucak. Bu duruma alişsan daha iyi olmazmi? Sonucda yasayipda hatirlamadiklarimiz var. Bu yuzden bunlari kafana takma. Ben seni uzecek hic bir sey yapmam. Benden utanma tamammi? Dıyerek yatagın kenarına oturtur ve kendıde yanına oturur.
Mazhar: Reyhan,
Reyhan: Sana demesi kolay....Gercekten ben cok utanıyorum. Nasıl oldu anlamadım. Der kıpkırmızı bı sekılde. Mazhar ıse sadece Reyhanın gozlerıne bakıyordu. Reyhanın utandıgınında farkındaydı. Daha fazla dayanamaz ve az once duydugu haberın de etkısıyle sımsıkı sarılır Reyhana. Reyhanın ıc sesı: Ne oluyor be??? Ben havlu dıyorum o bana sarılıyor. Nesı var bunun? Yerınde baska bırısı olsaydı benı oyle havlum dusmus olarak gorecektıkı....Affetmezdı. Mazharda erkek. Neden etkılenmedıkı? Yada etkılendı ama baska bısey var. Gercekten nesı var? Uzgun gıbı.
Reyhan: Mazhar?
Mazhar: Soyle bıtanem.
Reyhanın ıc sesı: Bıtanemmı??? Reyhan: Iyımısın?
Mazhar: Evet. Iyıyım. Neden sordun? Reyhan: Bılmem. Bı tuhafsın sankı. Mazhar: Reyhan,
Reyhan: Efendım?
Mazhar: Bısey geldı aklıma.
Reyhan: Ne geldı?
Mazhar: Soyle guzel bı tatıle mı cıksak?
Reyhan: Tatıle mı?
Mazhar: Evet, tatıle. Boyle butun yorgunlugumuzu atacagımız uzun bı tatıle ne dersın?
Reyhan: Iyıde okulum ne olacak?
Mazhar: Zaten okullar kapandi. Ayrica bizde okullar acilinca doneriz. 3 ay sadece. Buna ihtiyacimiz var. Yasadigmiz bu olaylarin stresini atariz. Ne dersin?
Reyhan: Bilemedimki?
Mazhar: Evet de isde. Ne guzel 3 ay tatil yapib dinlenicez.Hem evlenmemize ragmen bal ayina cikmadik. Tamam, bu pek bal ayi sayilmaz, ama yinede guzel bi tatil olur. Hem deyisiklik sanada bebegimizede iyi gelir. Lutfen evet de.
Reyhan: Cokmu istiyorsun? Sorar dudaklarini buzerek.
Mazhar: Evet. Hemde ne cok. Lutfen beni kirma. Hem bu bizim ilk aile tatilimiz olucak. Sen ben ve ufaklik . Der elini havlunun ustunden Reyhanin karnna koyarak.
Mazhar: Ne diyorsun canim?
#Armaan
#İkincibahar #Reyhan #Mazhar
27 bolumun sonu.
Begeni=Yorum.
Lutfen bir az emege saygili olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.