Tek gecelik macera ve sonrasi 5 bolum.
Reyhan: Durun ne yapiyorsunuz??? Birakin beni!!! Der ve tam imdat diye bagirmak isterken agzini mendille kapatip bayiltir, sonrada arabaya bindirerek gotururler.
Iceride.
Mazhar: Nikah memuruda geldigine gore, ben Reyhani cagirayim. Diyerek kofteciden cikar ve cikmasiyla arabanin ordan uzaklasmasi bir olur. Ama neyseki Mazhar Reyhanin arabnin icinde oldugunu yaninda iki adamin oldugunu fark eder ve hemen kendi arabasina binip onlari takip etmeye baslar. Tabi takip etdigini belli etmemeye calisirki, fark edipde Reyhana bir zarar vermesinler. Yoldanda Haluk abiyi arayip, Reyhanin kacirildigini ve nikahin iptal oldugunu soyler. Her kes bu olandan sonra ne edecigini sasirmisdi. Tek dusundukleri Reyhanin bir an once bulunmasiydi. Mazhara gelinceyse, gercekden neye ugradigini sasirmisdi. Uzun zamandan sonra birisi icin bu kadar korkup endiselenmesi onuda tedirgin ediyordu. Ama sonuc olarak kendi bebegi icinde endiselendigini dusunerekden bu telasinin normal olduguna kendini ikna eder. Ayrica yarim saat kadar onlari takip eder. yoldaykende polisleri arayip nikah oncesi esini kacirdiklarini ve su an nereye dogru gitdiklerinin bilgisini verip takip etmeye devam eder. En sonunda arabanin bir ciflik evinin onunde durdugunu gorur ve hemen arabayi uzakda bir yere park edip , onlari izlemeye baslar. Araba durdukdan sonra, adamlar arabadan inip, Reyhani kucaklarinda arabdan cikarip eve gotururler. Mazharda o an Reyhanin bayqin oldugunu gorup iyice sinirlenir. Adamlar iceri girdikden sonra evin bahcesindeki odunlardan birini alip evin arka tarafina gecer. Gecdiyindede camlardan Reyhani bir odaya getirdiklerini gorur. Adamlar Reyhan bayqinken onu odadaki yataga uzatip elinide iple yatagin demirine baglayip odadan cikarlar. Haliyle bu gordukleride Mazhari zivanadan cikarir iyice. Hemen polisleri arayip geldikleri evin adresini verir ve ne zaman geliceklerini sorar. Onlarda yarim saat sonra orda olucaklarini soylediklerinde, Mazhar her ihtimale karsi beklemeye karar verir ve on tarafa gecip salonu dinlemeye baslar. salonun penceresi acik oldugu icinde seslerini rahatca duya biliyordu. Tabi duyduklarininda pek ic acici seyler oldugu soylenilemez.
X: Ammada kolay oldu ha.
X2: Yani. Kendi ayagiyla gelip agimiza dusdu. Bide nikahdan nasil cikaracagimizi dusunmedik.
X: Isabet oldu desene. Ayrica bu guzellik bizim Mazharda ne buldu anlayamiyorum.
X2 : Ne bulucakki? Unutdun qaliba. Onlar sadece sevgili numarasi yapiyorlardi. Kizin onda bir sey buldugu yok.
X: Evet yok. Sadece tek gecelik sevgilisi olmayi kabul etdi ki, bizde bu cumlede soyleninenleri hayata gecirdik. Fenami oldu? Evleniyorlar sayemizde.
X2: Daha dogrusu evleniceklerdi. Ama artik zor evlenirler. O kiz bu eveden cikamayacagina gore, zor evlenirler. Der ve o sirada Reyhan uyandigi icin odadan onlarin konusmalarini duyar, ama korkdugu icin sesini cikarip kendini hatirlatmak istemez.
X: E zamaninda benden Nazi calmanin bedelini oduyor beyfendi.
X2: Ne guzel planlarimiz vardi Nazla ilgili, ama sayesinde hepsi suya dusdu. Naz hanim o erife asik olunca birak agimiza dusmeyi, yakinimizdan bile gecmez oldu.
X: Ama ne oldu? Yazik oldu o kadar guzel kiza. Beni redd etmenin cezasinida caniyla odedi.
X2: Oyleya. Ustune bide Mazhar beyfendi Nazin onun yuzunden oldugunu sandi. Ama nerden bilicek arabasini bakima goturdugunde, bizimde o gun orda cirakliga baslayip, arabasinin ayariyla bir guzel oynadigimizi. Diye anlatirken, tum bu konusmalari Mazharla Reyhanda duyuyordu. tabi ikside bu duyduklarindan sonra adetan sok olurlar.
Reyhan: Yuh!!! Bide anlatiyorlarya. Ya nasil insan bunlar ya? Ben bunlara nasil bulasdim. Gerci niye soruyorumsa? Bilmedigim yerlere gidersem sonu boyle olur isde. Of ben simdi ne yapicam? Bunlar kafayi Mazharla bozmuslar. Takdilar intikam almaya. Dolayisiyla banada takmis durumdalar. Off ben simdi nerelere gideyimya??? Acaba burda oldugumu bilen varmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.