Tek gecelik macera ve sonrasi. 3 bolum.

930 14 3
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi. 3 bolum.

Mazhar: Reyhan, Reyhan duyuyomusun beni? Ac gozlerini. Reyhan!!! Mazhar Reyhani arabasina bindirerek hastaneye goturur.

Mazhar: Bekle Reyhan yetisicez. Hersey benim yuzumden oldu Reyhan. Cok ustune gittim konusmak icin. Affet beni Reyhan. Der ve yola devam eder. Bir azdanda hastaneye yetisirler. Araba Reyhana carpdikdan sonra bide kolunun ustunden gecmisdi. Ne yazikki frenler zamaninda calisamadigi icin, frene bassada durduramamisdi arabayi. Hastaneye geldiklerindeyse Reyhani hemen ameliyata alirlar. Mazharsa Fahriyeleri arar ve her kes hastaneye gelir.

Fahriye: Ne oldu Mazhar kardes? Nasil olduda araba carpdi???

Mazhar: Biz konusuyorduk. Buda her zamanki gibi bana sinirlendigi icin kosarak yolu geciyorduki, birden bir araba carpdi. Durdurmak istesede, zamaninda fren yapamadi. Ustune araba bide kolulun ustunden gecti.

Seda: Durumu nasil bilmiyormusun??? Sorar agliyarak.

Mazhar: Daha ameliyatdan cikmadilar.

Aysem: Insallah ciddi bisey cikmaz . Der ve birden doktor gelir. Herkes hizla doktora yaklasir.

Herkes: Durumu nasil????.

Doktor: Ameliyatdan cikdi. Koluna dikis attik simdilik. Adeleler bir az hasar gormus. Bir kac ay kolunu fazla kipirdatmamasi gerek. Zaten istesede hemen beceremez. Ama neyseki kirik-cikik yok. Cok az gorunen bir durum. Sansliymis. Ama yinede iyilesmesi zaman alicak bir az. Simdilik sarqiya aldik. Her hafta pansumana getirmeniz gerek. Ozel tedavi gormesi gerek. Bir ay sonrada masaj tedavisine baslamali. Kolu disinda, durumu simdilik sabit. Ne iyi, nede kotu . Bu yuzden yogun bakima aldik.

Mazhar: Yogun bakimami?

Doktor: Evet. Malesef ikisininde sagligi icin bu sart!

Her kes: Ikisi derken???

Doktor: Anlasilan haberiniz yok. Reyhan hanim bir aylik hamile. Ama bebek gayet iyi. Bebege bisey olmadi. Ikisinide kurtardik. Ama tehlike tam gecmedi. Kazadan dolayi dusuk riski var. Bundan sonra cok dikkatli olmaniz gerek.

Herkes: Bebekmi??????. Sorarlar ayni anda. Cunki hepsi cok sasirmisdi bu duyduklarina. Reyhanin hamile olduguna inanamiyordular.

Mazharin ic sesi: Yooo!!! Hayir bu olamaz!!! Reyhan hamile olamaz. Ben ne yaptim Allahim ? Ben nasil bir pisligim ya? Reyhan bunu duyarsa kim bilir ne yapar? Kesin bir daha yuzume bakmaz. Zaten bakmiyorda, bide bunu oyrenirse bu sefer kesin biterim onun gozunde.

2 gun sonra...

Iki gun boyunca hem Reyhanin hemde bebeginin sagligi acisindan, Reyhani yogun bakimda uyuturlar. Iki gun sonrada uyandirarak normal odaya alirlar. Herkes bir an once hesap sormak icin bu gunu bekliyorlardi sanki. Doktor izin verir vermez, hepsi odaya geçer. Reyhana araba carpdigini unutmus gibilerdi sanki. Her kesin akli bebekdeydi.

Fahriye: Hayir yani bu cocugun babasi kim???

Reyhan: Hangi cocugun??? Hem insan bir gecmis olsun der. Nasilsin diye sorar.

Fahriye: Gecmis olsun. Simdi hemen soruma cevap ver.

Aysem: Allah Allah nasil yani hangi cocugun? Kimin olucak, senin senin cocugun iste.

Reyhan: Ya bir dakika ya! Ben hic bir sey anlamadim. Benim cocugum???

Mazhar: Reyhan sen hamilesin ! Der ve bu dediginden sonra Reyhanin kendisiyle ilgili neler dusunucegini tahmin etmeye calisir.

Reyhan: Ne? Sakami bu? Hadi saka oldugunu soyleyin. Boyle bir sey olamazya! Reyhan bu haberi duydugunda şok olur Sessizce Mazharin gozlerinin icine bakar. Hemde suclar gibi. Senden nefret ediyorum der gibi. Ama Mazhar kendini sucladigi icin Reyhanin yuzune bile bakamaz. Surekli bakislarini kacirir. Ama Reyhaninda direk kendisine bakdigindanda emindi.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin