Tek gecelik macera ve sonrasi. 7 bolum.

337 5 0
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi. 7 bolum.

Sabah.

Fahriye: Seda, uyan!

Seda: Ne oldu sabah-sabah???

Fahriye: Reyhani gordunmu?

Seda: Uyurken Reyhani nasil gore bilirdim acaba? Hem odasinda uyuyordur kesin. Onun uykusu bu aralar cok agir.

Fahriye: Odasinda olsa neden sana sorayimki?

Seda: Yokmu????

Fahriye: Yok. Ne odasinda, neden evin her hangi bir yerinde yok. Gitmis.

Seda: Ne??? Gitmismi???

Fahriye: Evet gitmis. Gitmese neden sana sorayim?

Seda: Belkide hava almaya gitmisdir.

Fahriye: Pijama ve terlikleriylemi?

Seda: Eyvah!!!!!!!!!!!!! Diyerek yerinden firlayip mutfaga kosar ve hemen buzlugu acar.

Seda: Saatler yine buzlukda.

Fahriye: Ne diyorsun be? Bak ben korkmaya basliyorum. Ya bu kiz nereye giderki?

Seda: Hic boyle yapmazdiya. Gerci bu son yasadiklari onceki streslerden kat-kat fazla. Demekki bu yuzden bu uyurgezerlik isini ilerletmis. Off nerde bulucaz biz simdi onu?

Fahriye: Ah bir bilsem. Ama cikip aramamiz sart. Allahverede basina bir sey gelmeye.

Seda: Ama once Mazharla Haluk abiye haber verelim. Hep beraber aramiz daha iyi olur.

Fahriye: Tamam sen hemen ara, bende Omerlere ineyim. Evdelerse onlarda yardim etsinler. Der ve asagi iner, Sedada, hemen Mazhari arar.

Seda: Alo Mazhar, hemen asagi in!!!

Mazhar: Hayirdi sabah-sabah? Bir seymi oldu?

Seda: Reyhan kayip!

Mazhar......Hic bir sey demeden, hemen pijamalariyla asagi iner ve kapi acik oldugu icin direk iceri girer.

Mazhar: Seda: Ne demek kayip? Gitdimi yoksa? Iyide nasil gider hemde haber vermeden.

Seda: Keske gitse. Keske. Gitse bilincli gitdigini ve bir yerlerde iyi oldugunu bilirdik hic diyilse. Ama durum daha kotu. Gel benimle. Diyerek Mazhari mutfaga cagirir ve buzlukdaki saatleri gosterir.

Mazhar: Bunlarda ne boyle?

Seda: Reyhan bu son olaylardan sonra yine uyurgezerlige baslamis, hatta bu isi ilerletip ev sinirlarinin disina cikmis hepimiz uyurken. Eskiden sadece evin icinde gezerdi, ama simdi....

Mazhar: Yani simdi nerde ve nasil oldugunu bilmiyormuyuz????

Seda: Aynen.

Mazhar: Nasil olurya??? Ya basina bir sey gelse. Yanina hic bir sey almadanmi gitmis?

Seda: Evet. Pijama ve terlikleriyle kapiyi acip gitmis. Offff ne yapicaz biz simdi?

Mazhar: Nerdesin Reyhan??? Benim yuzumden. Hepsi benim yuzumden oldu. Tum olanlardan sonrada iyice depresyona girdi. Yoksa neden cekip gitsin? Der ve tam o sirada, Aysem, Omer Haluk Deniz ve Fahriye gelir.

Aysem: Duyduklarim dogrumu?

Seda: Malesef.

Omer: Mazhar sen nasilsin?

Mazhar: Sence bu durumdan nasil olmam gerek?

Haluk: Ya tamam, hemen gerilmeyin. Burda bos- bos durup dertlenicegimize cikip arayalim. Hadi hepiniz gidip ustunuzu giyinin apartmanin onunde bulasalim ve dagilip arayalim.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin