Tek gecelik macera ve sonrasi 2 bolum.

1.3K 19 3
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi 2 bolum.

Mazhar: Reyhan, dur bekle. Diyerek Reyhanin pesinden kosar.

Reyhan: Yaa gelme pesimden Mazhar. Yanliz birak beni yanliz kalmak istiyorum.

Mazhar: Eminmisin?

Reyhan: Yaa bide soruya yaa. Evet eminim! Git iste! Gelme pesimden. Bir gecelik senin sevgilinmis gibi davrandim zaten daha ne istiyosun benden???

Mazhar: Ama sabah uyandmizda...

Reyhan: Sus Mazhar! Lutfen sus. Der elleriyle kulaklarini kapatarak.

Mazhar: Tamam-tamam. Yeterki sakin ol. Yalniz kalmak istiyorsan kal. Biz sonrada konusuruz. Dedikden sonra Mazhar arabaya biner ve kantine gitmek ister, ama gidemez arabayi bi kenara alarak, arabadan iner ve yanliz basina yurumeye baslar?

Mazhar: Acaba dun gece ne oldu? Umarim dusundugum sey olmamisdir. Hayir ya olamaz.

Mazharin ic sesi: Ne olmasini bekliyosun ki daha ? Daha ne olmasini istiyosun? olan olmus zaten.

Mazhar: Saçmalama bisey olmadi. Onlar bizi sevgili saniyordular? Belliki yoruldugumuz icin, bizi bir odaya birakmakda bi sakinca gormemisler.

Mazharin iç sesi: Insan yorgun olunca, akli bukadar basindan cikiyormu??? Cikmiyor!!!

Mazhar: Cikdimiki? Gerci Hatirlamadigimiza gore, bu konuda pek emin olamiyorum.

Mazharin ic sesi: Neden emin olamiyorsun?

Mazhar: Olamiyorum isde. Hem onunla ben...Reyhanla biz nasil olur. Mumkun diyil!

Mazharin ic sesi: Neden mumkun diyilki? Kiz illetlimi, delimi, yoksa cirkinmi? Yoksa kendine yakisdiramiyormusun?

Mazhar: Yooo hic biri diyil. Aslinda...deli kismi bir az dogruda, digerleri diyil.

Mazharin ic sesi: Ama belliki pek yakisdirmiyorsun. Yoksa...her neyse. Hem sen biz birlikde olamayiz dusunucegine, bir azda o kizi dusunsen iyi edersin. Sirf sana iyilik olsun diye yardim etmeyi kabul etdi. Bir gunluk sevgilinmis gibi davranmayi kabul etdi, ama sonra ne oldu? Sabah bir bakmissinizki...tovbe-tovbe. Illa konusdurucaksin dimi beni. Simdi hic bir sey olmamis gibimi davranicaksin?

Mazhar: Iyide ne yapayim? Konusalim diyorum kulaklarini kapatiyor. Pesinden gidiyorum, yalniz kalmak istiyorum diyor. Ben daha ne yapayim? Zorla guzellik olmazki.

Mazharin ic sesi: Eee onuda zamaninda dusunucekdin. Gecmis olsun. Olan oldu artik. Zoru guzelligimi kaldi? Konusmaniz sart. Sen once partiye cagir, sonra...bir guzel gununu gun et, sonrada hic bir sey olmamis gibi konusmak istemiyor, ben ne yapayim de. Yakisik almaz bir kere. Tabiki konusmak istemiyecek, bu olanlardan sonra. Yoksa sen boynuna atlamasinimi bekliyordun?

Mazhar: Hayir tabikide....ama ya neyse.....Aslinda haklisin. Konusmamiz sart. Sartda, ben onu konusmaya nasil ikna edicem. Hadi etdim diyelim. Ne diyicem ben ona?

Mazharin ic sesi: O kadarida sana kalmis.

-Reyhan-

Reyhan: Acaba dun aksam neler yasandi? Her sey o kadar toafki. Cok qarip hiss ediyorum. Bu nasil bir yorqunlukya. Hepside yetmiyormus gibi, hic bir sey hatirlayamiyorumyaa... Of Mazhar, nefret ediyorum senden!!!!!!! Nefret ediyorum!!!!! Karsima cikdigin gunden beri, beni sinir etmekden baska yapdigin bir sey yok. Sinirlerimi mahv etdigin azmis gibi simdide hayatimi mahv etdin. Ama bende niye sana yardim ediyorsam? Ah aptal kafam. Benim ne isim vardiki o klupde?

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin